Trendy i newsy

Firma Przyjazna Internautom – odpowiedzi na Wasze pytania

531wyświetleń

Na początku chcemy podziękować za tak duże zainteresowanie naszą nową inicjatywą, którą jest Firma Przyjazna Internautom. Pod pierwszym artykułem promującym program pojawiły się do dnia dzisiejszego aż 122 komentarze! W odpowiedzi postanowiliśmy podsumować wszystkie wątki poruszone przez Was w pytaniach i udzielić na nie odpowiedzi.


– Jaki jest koszt uczestnictwa w programie?
Zgodnie z tym, co napisaliśmy w pierwszym artykule na temat FPI, koszt uczestnictwa w programie jest bezpłatny dla wszystkich – od właścicieli bezpłatnych wpisów, aż po właścicieli poszczególnych pakietów Firmy.net. Uczestnictwo nic Was nie kosztuje i jest dobrowolne.
– Do kogo skierowany jest program?
Przede wszystkim musimy obalić mit, że nasza inicjatywa jest skierowana jedynie do dużych firm. Każde przedsiębiorstwo może otrzymać miano „Firmy Przyjaznej Internautom” niezależnie od tego, czy jest małym, średnim czy dużym przedsiębiorstwem. Jedynym warunkiem osiągnięcia poszczególnych poziomów pokazanych w postaci gwiazdek na etykiecie, jest spełnienie określonych standardów.
– Jakie kryteria należy spełnić, aby zdobyć poszczególny poziom?
Kryteria przystąpienia do programu ujawnimy tuż po oficjalnym otwarciu. Po pierwsze – należy mieć konto Firmy.net.
W programie do zdobycia jest łącznie 5 poziomów, a każdy z nich ma określone warunki, które należy spełnić, aby móc go uzyskać.
Osiąganie kolejnych poziomów FPI będzie rozgrywane w 3 etapach:

  1. Wypełnienie danego warunku.
  2. Wysłanie zgłoszenia.
  3. Akceptacja zgłoszenia przez Firmy.net i przyznanie poziomu oraz gwiazdki na etykiecie.


Wszyscy uczestnicy programu będą mieli dostęp do poszczególnych kryteriów po zalogowaniu się na swoje konto Firmy.net.

– Jaki jest skład jury w programie FPI?
Wszystkie zgłoszenia na poszczególne poziomy będą weryfikowane pod względem zgodności z określonymi dla nich kryteriami przez system oraz Biuro Obsługi Klienta.
– Czy można użyć logo FPI do faktur w formie papierowej?
Każdy z uczestników wraz ze zdobyciem pierwszego poziomu, otrzyma tytuł „Firma Przyjazna Internautom” oraz etykietę, którą może umieścić na firmowych stronach www, w prezentacjach Firmy.net, a także w innych publikacjach na temat przedsiębiorstwa, np. na plakatach czy ulotkach. Może ją również zamieścić na fakturach w formie papierowej.
– Jakie znaczenie ma tytuł „Firmy Przyjaznej Internautom” dla firm, które nie wykonują usług przez internet, a jedynie zależy im na przekazie informacji na temat: firmy, usług, oferty, aktualnych promocjach, itp.?
Warto dbać o dobry wizerunek przedsiębiorstwa w internecie, niezależnie od tego, czy świadczy się usługi przez internet, czy też korzysta się z niego tylko w celach komercyjnych. Każda firma, która weźmie udział w programie, otrzyma tytuł „Firmy Przyjaznej Internautom” oraz etykietę z możliwością umieszczenia jej w najdogodniejszym dla siebie miejscu. Atutem jest również fakt, że uczestnicy FPI będą dodatkowo promowani wśród 1,7 mln użytkowników, dzięki awansowi na listach firm.
Chcielibyśmy również zapewnić, że względem FPI mamy rozbudowane plany na przyszłość. Przede wszystkim firmy, które najbardziej zaangażują się w program, będą miały możliwość wzięcia udziału w ogólnopolskim konkursie, który oprócz prestiżu będzie szansą dla najlepszych na zdobycie cennych nagród i bonusów! W zanadrzu mamy jeszcze kilka niespodzianek, które będziemy sukcesywnie ujawniać – także cierpliwości, bo startujemy już w sierpniu!

(Jeśli chcesz otrzymać wcześniejsze zaproszenie do programu FPI, to wystarczy, że polubisz naszego
FanPage’a na Facebook’u. Kliknij tutaj, a następnie “Lubię to”).

4 komentarze

  1. Moim zdaniem, po jakimś czasie trwania programu, można by było zrobić galę Firmy Przyjaznej Internautom. Co Państwo na to?

  2. Przecież to program Firma Przyjazna Internautom to gdzie miałaby się odbyć taka gala, może na second life? 😉

Dodaj komentarz