Trendy i newsy

FIRMER 3/2016 – Michał Żebrowski o biznesie, który powstał z pasji

549wyświetleń

Każda życiowa decyzja to proces. Krótszy lub dłuższy, często okupiony wieloma wątpliwościami i nieprzespanymi nocami. Z perspektywy czasu wszystkie obawy zazwyczaj okazują się bezzasadne i zadajemy sobie pytanie: Dlaczego tak długo zwlekałem? Przecież miałem świetny pomysł, dlaczego nie zacząłem od razu?

Tak samo jest w biznesie. Ideę od jej realizacji może oddzielać granica, czasem tylko ta w naszej głowie. A przecież „człowiek z pomysłami jest wariatem, dopóki nie odniesie sukcesu”. To zdanie Marka Twaina znajduje potwierdzenie na stronach numeru, który właśnie oddajemy w Państwa ręce. Piszemy, że opłaca się odważyć i eksperymentować z projektowaniem pozytywnych doświadczeń klienta, że mały biznes nie zawsze może mało oraz dlaczego warto wdrożyć nowe metody motywacji i komunikacji w firmie. A w wywiadzie z okładki Michał Żebrowski dowodzi, że biznes zbudowany na pasji jest skazany na sukces, nawet mimo trudnych początków.
Życzymy miłej lektury!
 
>> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER
 
Michał Żebrowski na okładce magazynu FIRMER
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

W numerze 3/2016 kwartalnika znajdziesz:

  • Michał Żebrowski i jego sztuka biznesu na 6. piętrze

Biznes, który jest sposobem na życie, a nie na przeżycie, jest skazany na sukces.

  • Projektowanie doświadczeń jest jak romans

Dr Agnieszka Szóstek podpowiada, jak budować pozytywne doświadczenia z marką w duchu user experience.

  • Social media: Hejt miarą sukcesu

Monika Czaplicka radzi, jak komunikować się z klientami w mediach społecznościowych i jak reagować na ich niepochlebne komentarze.

  • Marketing czynów

Case study obsługi klienta w branży, której prawo stawia komunikacyjne ograniczenia.

  • Video zmienia oblicze komunikacji marek

Video marketing jako sposób na przyciągnięcie uwagi klienta.

  • W jaki sposób za pomocą kija i marchewki budujesz zdemotywowany zespół pracowników
  • Motywacja pracowników na miarę XXI wieku
  • 8 prostych zmian na stronie internetowej, które zwiększą liczbę klientów Twojej firmy
  • Bezpieczne i tanie pozycjonowanie, czyli o mitach w SEO
  • Dobry ruch z Google a frazy z długiego ogona
  • Top 10 w Google? Marzenie… ale do spełnienia
  • Idą święta, zacznij wcześniej. Wykorzystaj sezonowość do zwiększenia sprzedaży
  • Mały może mało. Duży może więcej?
  • Rozmowa z właścicielką marki HUG the Stuff o pomyśle na biznes jak ze snu
  • Sklep internetowy zgodny z prawem
  • Wpływ kultury organizacyjnej na podejmowanie lepszych decyzji
  • Recenzja książki Efektywny zespół Ingi Bielińskiej i Zofii Jakubczyńskiej

Dodaj komentarz