Trendy i newsy

Kongres Online Marketing – pierwszy w Polsce Kongres szkoleniowy

635wyświetleń

Kongres Online Marketing

Już 30 marca w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się kolejna edycja Kongresu Online Marketing. Hasłem przewodnim 13. edycji Kongresu jest samodzielne prowadzenie kampanii promocyjnych w Internecie metodą krok po kroku.

Jako jedyni, organizatorzy kongresu gwarantują brak prelekcji sprzedażowych – zarówno tych jawnych, jak i ukrytych. Każdej prelekcji oferuje przyswojenie rzeczywistych umiejętności.
Tematyka została starannie dobrana pod potrzeby uczestników. Podczas jednego dnia  każdy z uczestników będzie mógł skorzystać z 8 pełnowartościowych szkoleń.  Każde szkolenie będzie trwać minimum 45 minut.

Goście i prelegenci

We wszystkich edycjach Kongresu Online Marketing wystąpiło w sumie 214 Prelegentów! To doświadczenie pozwala organizatorom zapraszać do wystąpień jedynie tych najlepszych, którzy w historii otrzymali najwyższe oceny od uczestników. Podczas marcowej edycji wystąpią: Marcin Maj, Maciej Lewiński, Artur Maciorowski, Witold Wrodarczyk, Rahim Blak, Daniel Bossy, a także gość specjalny Dorota Wellman.

Dzień 1 – prelekcje

Tematyka prelekcji z pewnością zadowoli każdego, bez względu na poziom wtajemniczenia w internetową działalność .
W planie kongresu m.in:

  • darmowe i płatne kampanie reklamowe w Internecie
  • skutecznego pozyskiwanie nowych klientów w Internecie- zbieranie wartościowych leadów krok po kroku
  • określenie budżetu reklamowego oraz ocena efektywności kampanii marketingowej
  • 10 strategii social media, które naprawdę działają
  • w jaki sposób wykorzystać emocje  konsumentów do prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych
  • taktyki social media, których nie zna Twoja konkurencja
  • jak zwiększyć sprzedaż skuteczniej wykorzystując dane z Google Analytics

Dzień 2 – warsztaty

Po tak intensywnym dniu, kolejny to warsztaty do wyboru. W zależności od Twoich zainteresowań, wśród szerokiego wachlarza możliwych zajęć, możesz wybrać najciekawsze  dla Ciebie. Wśród nich do wyboru m.in:

  • Facebook Ads
  • Google Analytics
  • E-mail marketing
  • Google AdWords
  • Pozycjonowanie

Zapisy trwają!

Zgłoszenia oraz pełen program na: www.kongres-online.pl.

Magazyn FIRMER i portal Firmy.net są patronami medialnymi wydarzenia.

Dodaj komentarz