Już 30 marca w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się kolejna edycja Kongresu Online Marketing. Hasłem przewodnim 13. edycji Kongresu jest samodzielne prowadzenie kampanii promocyjnych w Internecie metodą krok po kroku.
Jako jedyni, organizatorzy kongresu gwarantują brak prelekcji sprzedażowych – zarówno tych jawnych, jak i ukrytych. Każdej prelekcji oferuje przyswojenie rzeczywistych umiejętności.
Tematyka została starannie dobrana pod potrzeby uczestników. Podczas jednego dnia każdy z uczestników będzie mógł skorzystać z 8 pełnowartościowych szkoleń. Każde szkolenie będzie trwać minimum 45 minut.
Goście i prelegenci
We wszystkich edycjach Kongresu Online Marketing wystąpiło w sumie 214 Prelegentów! To doświadczenie pozwala organizatorom zapraszać do wystąpień jedynie tych najlepszych, którzy w historii otrzymali najwyższe oceny od uczestników. Podczas marcowej edycji wystąpią: Marcin Maj, Maciej Lewiński, Artur Maciorowski, Witold Wrodarczyk, Rahim Blak, Daniel Bossy, a także gość specjalny Dorota Wellman.
Dzień 1 – prelekcje
Tematyka prelekcji z pewnością zadowoli każdego, bez względu na poziom wtajemniczenia w internetową działalność .
W planie kongresu m.in:
- darmowe i płatne kampanie reklamowe w Internecie
- skutecznego pozyskiwanie nowych klientów w Internecie- zbieranie wartościowych leadów krok po kroku
- określenie budżetu reklamowego oraz ocena efektywności kampanii marketingowej
- 10 strategii social media, które naprawdę działają
- w jaki sposób wykorzystać emocje konsumentów do prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych
- taktyki social media, których nie zna Twoja konkurencja
- jak zwiększyć sprzedaż skuteczniej wykorzystując dane z Google Analytics
Dzień 2 – warsztaty
Po tak intensywnym dniu, kolejny to warsztaty do wyboru. W zależności od Twoich zainteresowań, wśród szerokiego wachlarza możliwych zajęć, możesz wybrać najciekawsze dla Ciebie. Wśród nich do wyboru m.in:
- Facebook Ads
- Google Analytics
- E-mail marketing
- Google AdWords
- Pozycjonowanie
Zapisy trwają!
Zgłoszenia oraz pełen program na: www.kongres-online.pl.
Magazyn FIRMER i portal Firmy.net są patronami medialnymi wydarzenia.