Trendy i newsy

FIRMER 2/2019 – Iwona Guzowska o sile motywacji nie tylko w biznesie

708wyświetleń

„Biznes to nie bezosobowa hybryda.
To jest coś, co tworzymy my, ludzie”.

Te słowa, które padają na łamach numeru, który oddajemy właśnie w Państwa ręce, tylko pozornie są oczywiste. By dobrze je zrozumieć i odczytać ich sens, warto przyjrzeć się naszym codziennym relacjom, zarówno tym w życiu zawodowym, jak i tym prywatnym. Jak o nie dbamy? Czy w ogóle zwracamy na nie uwagę? Czy staramy się, by były lepsze, a nie tylko poprawne?
Iwona Guzowska, autorka tych słów i bohaterka wywiadu z okładki, wskazuje relacje jako fundament działania w biznesie. Anna Urbańska i Fryderyk Karzełek zauważają zgodnie, że brak odpowiednich relacji wokół siebie może skutkować wręcz niepowodzeniem w tej sferze. Przekonują też, jak ważne jest, aby na swojej drodze spotkać osobę, która będzie wsparciem i drogowskazem. George Darchiashvili docenia więzi z punktu widzenia przedsiębiorcy obcokrajowca.
Na budowanie więzi w życiu zawodowym z pewnością mają wpływ także: personal branding, employer branding czy obsługa klienta na najwyższym poziomie. Wsparciem będzie też efektywna komunikacja w social media, np. z pomocą influencerów. O relacjach w tych wszystkich kontekstach przeczytają Państwo w tym numerze.
Zapraszamy do lektury!
 

POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER

FIRMER 2/2019_okładka_Iwona Guzowska

 

W numerze 2/2019 znajdziesz:

  • Spojrzenie w głąb siebie. Wywiad z Iwoną Guzowską
    O sile motywacji wewnętrznej w pokonywaniu trudności nie tylko w biznesie
  • Nie ma drogi na skróty. Rozmowa z Anną Urbańską i Fryderykiem Karzełkiem
    Jak w harmonii budować siebie i swój biznes
  • JAkość zaczyna się od JA
    Jak emocje klienta wpływają na decyzyjność zakupową
  • Jak wyświetlić Twoją stronę www na mapach Google
    Pozycjonowanie lokalne jako sprawdzony sposób na pozyskanie klientów
  • Ekonomia relacji. Sekret wzrostu nowoczesnego przedsiębiorstwa
  • Personal branding, czyli co mówią o Tobie, kiedy nie słyszysz
  • Własna strona www. Zrobić ją samodzielnie, czy zlecić?
  • Jak ocenić efekty komunikacji w mediach społecznościowych?
  • Żyjemy w świecie influencerów. Jak możemy to wykorzystać?
  • Nieważne gdzie, ważne, by robić swoje. Rozmowa z George’em Darchiashvilim
  • Języki obce w karierze. Jak i kiedy się uczyć?
  • Czy grozi Ci atak APT?
  • Koniec z płatniczym prawem dżungli, czyli rewolucja w finansach
  • Działalność gospodarcza w mieszkaniu. O czym musisz pamiętać
  • Recenzja książki Kierunek: Freelance
  • Kalendarz szkoleń i konferencji. Wiosna 2019

Dodaj komentarz