Trendy i newsy

FIRMER 3/2019 – Tomasz Kammel o skutecznej komunikacji w biznesie

607wyświetleń

Funkcjonując w biznesie, bez znaczenia na małą czy dużą skalę, nawet prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą – nikt z nas nie działa w pojedynkę. A środowisko pracy tworzą różni ludzie, różne pokolenia, różne indywidualności. Spojrzenie na zespół partnerów i współpracowników jak na różnorodną grupę, do której każdy wnosi wartość, pozwala rozwinąć mu skrzydła.

Sprawna kooperacja w wielu aspektach stała się przewodnim motywem tego numeru. Co robić, byśmy funkcjonowali ze sobą, a nie obok siebie? Jak osiągnąć harmonię w relacjach i sprawić, by razem móc więcej? Sekret tkwi kilku sprawach. W skutecznej komunikacji, o której w wywiadzie z okładki mówi Tomasz Kammel. W przestrzeni zaprojektowanej po to, by uwalniała potencjał, o której opowiada Iwona Niemyjska. A także w uświadomieniu sobie mocnych stron – własnych i cudzych – jak to zrobić, wyjaśnia Marta Bara. Nie bez znaczenia dla budowania dobrej współpracy jest też rozpoznawanie indywidualnych cech pracowników, a w szczególności młodych, reprezentantów pokolenia Z, którzy właśnie zasilają rynek i warto poświęcić im więcej uwagi.

Zapraszamy do lektury!

POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER

 

 
 

W numerze 3/2019 znajdziesz:

  • Mniej znaczy więcej. Wywiad z Tomaszem Kammelem
    O skutecznej komunikacji w biznesie
  • Co-creating. Przestrzeń nie tylko dla kreatywnych. Rozmowa z Iwoną Niemyjską
    Jak przestrzeń biurowa może sprzyjać kreatywności
  • Pokolenie Z. Jak się z nim komunikować
    Jaki przekaz marketingowy trafi do młodych
  • Scavenger hunt. Wciągnij klientów w poszukiwanie skarbów
    Gry terenowe jako oryginalne wsparcie biznesu
  • Efektywność poprzez talenty
  • Nowa strona internetowa a Google. Jak pozycjonować się na starcie?
  • Syndrom pustej kartki
  • Liczby w marketingu. Podstawa optymalizacji działań
  • Trzy kolory zarządzania. Structogram a skuteczne przywództwo
  • Marka osobista sercem Twojego biznesu
  • Sprzedaż – krwiobieg przedsiębiorstwa
  • Brand to nie zawsze firma. Jak chronić go zgodnie z prawem
  • Jestem młodszy. Polub to!
  • MŚP na rzecz środowiska naturalnego
  • Kalendarz szkoleń i konferencji

 

Dodaj komentarz