Trendy i newsy

Kongres Online Marketing – odkryj świat marketingu!

738wyświetleń

Świat marketingu online kryje w sobie mnóstwo tajników i dynamicznie się rozwija. Chcąc być na bieżąco koniecznie jest bieżące śledzenie trendów oraz nieustanne dokształcanie.

Kongres Online Marketing jest doskonałą okazją, by wzbogacić swoją wiedzę, zebrać inspiracje i wrócić z pomysłami, które mogą zostać wdrożone w pracy i przynieść zauważalne (i doceniane przez szefa 😉) sukcesy! Zdobyte umiejętności i wiedza mogą się przełożyć nie tylko na wyniki biznesowe w kampanii, ale również na możliwość robienia lepszych działań marketingowych niż konkurencja!
Co więcej, w tym roku drugiego dnia odbędą się warsztaty na rożnych poziomach zaawansowania, a tematyka obejmie m.in. Fb ads, content marketing, Google Analytics i UX. Wartością dodaną jest okazja do pracy w multidyscyplinarnych zespołach i nawiązywania nowych znajomości, a jak wiadomo – w marketingu relacje to klucz do sukcesu!

Gdzie : Złote Tarasy, Multikino, Warszawa

Kiedy: 10-11.10.2019

Rejestracja: kongres-online.pl

Program wydarzenia:

W tym roku organizujemy to wydarzenie już po raz 18-sty i koncepcją edycji jest właśnie celebrowanie 18-stki. Każdy z nas ma ze swojej niezapomniane wspomnienia i bez wątpienia okazja do powtórki jest czymś wyjątkowym (właściwie dla tych, których wspomnienia w tajemniczy sposób uleciały tym bardziej jest to szansa na nadrobienie zaległości😉).
Jeśli chcesz wkroczyć w dorosły świat doświadczonego marketera nie może tu Ciebie zabraknąć!
DZIEŃ 1

  • Jak wygrać walkę o „dzisiejszego” klienta w internecie? Dlaczego ludzie unikają reklam online i jak odzyskać ich uwagę oraz zaufanie? – Marcin Maj
  • Jak wykorzystać automatyzację i sztuczną inteligencję do zwiększenia sprzedaży w internecie? – Dr Aleksandra Przegalińska
  • Jak zwiększyć ruch organiczny na Twojej www? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych. – Łukasz Żelezny
  • Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić promocję w internecie – od pomysłu do realizacji? Wykorzystanie najskuteczniejszych metod perswazji i wpływania na klientów. – Artur Maciorowski
  • Jak przygotować chwytliwą kampanię marketingową w internecie, która zapadanie w pamięć klientów? – Rafał Oracz
  • Co zrobić kiedy rabat i promocja nie działają? Najnowsze metody promocji w kanale e-mail marketingowym z wykorzystaniem customer experience i user experience? – Wojtek Kutyła
  • Jak przygotować skuteczną promocję w social mediach krok po kroku? Techniki reklamowe na Facebooku, Instagramie i Messengerze, które działają!– Szymon Lisowski
  • Jak uniknąć przepalania budżetu i nieefektywnych sposobów promocji dzięki Google Analitycs? – Karol Dziedzic
  • Jak prowadzić skuteczną promocję w kanałach online i offline? Sprawdzone metody doboru mediów i segmentacji klientów? – Michał Dziekoński

DZIEŃ 2
To, aż sześć warsztatów szkoleniowych na dwóch poziomach zaawansowania! Wybierasz z czego będziesz się szkolił przez cały dzień w małej, kameralnej grupie.

  • Warsztat 1. Średniozaawansowany– Facebook Ads (Monika Czaplicka)
  • Warsztat 2. Master – Facebook Ads (Szymon Lisowski)
  • Warsztat 3. Podstawowy – Content marketing (Justyna Bakalarska)
  • Warsztat 4. Średniozaawansowany– Content marketing (Artur Maciorowski)
  • Warsztat 5. Podstawowy – Google Analytics (Monika Kołodziejczyk)
  • Warsztat 6. Średniozaawansowany– Google Analytics
  • Warsztat 7. Master – Google Analytics (Karol Dziedzic)
  • Warsztat 8. Podstawowy – UX dla marketerów
  • Warsztat 9. Średniozaawansowany – UX dla marketerów (Piotr Sałata)
  • Warsztat 10. Średniozaawansowany – Strategia marketingowa (Michał Dziekoński)
  • Warsztat 11. Specjalny – Media plan 2020
  • Warsztat 12. Specjalny – E-mail marketing
  • Warsztat 13. Specjalny – LinkedIn Ads

Dołącz do uczestników największego, marketingowego wydarzenia tej jesieni!


Magazyn FIRMER i portal Firmy.net są patronami medialnymi wydarzenia. Zapraszamy na porządną dawkę wiedzy oraz mnóstwo inspiracji i pomysłów, które znajdziesz na Kongresie Online Marketing.

Dodaj komentarz