Trendy i newsy

Ruszył Firmer – e-magazyn dla przedsiębiorcy jak Ty

Ruszył nowy e-magazyn Firmer dla małych firm
fot. Firmy.net
519wyświetleń

FIRMER – to nowy, bezpłatny magazyn dla przedsiębiorców takich jak Ty, czyli właścicieli mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, tworzony przez specjalistów z portalu Firmy.net. Magazyn będzie publikowany co miesiąc, wyłącznie w formie elektronicznej i dostępny na stronie www.firmer.pl.
W FIRMERZE znajdziesz bieżące informacje o najciekawszych wydarzeniach na rynku z punktu widzenia przedsiębiorcy, a także wiele praktycznych porad i inspiracji. Szczególnie interesuje nas problematyka prowadzenia własnego biznesu, w tym zagadnienia związane z zarządzaniem i promocją, przede wszystkim w sferze online. Poświęcamy również miejsce na ciekawe tematy lifestyle’owe, które będą odskocznią dla zapracowanych przedsiębiorców.
W naszych zamierzeniach Firmer jest pewnego rodzaju inwestycją w integrację środowiska MŚP. Chcemy, aby stał się on dla przedsiębiorców platformą komunikacji, inspiracji, uczenia się od siebie nawzajem. Dobrze rozumiemy potrzeby i problemy firm, jako że na co dzień świadczymy dla nich usługi przez portal Firmy.net. W „Firmerze” znajdą oni podany w bardzo przejrzystej i atrakcyjnej formie materiał, który może być dla nich inspiracją i rozrywką – mówi Marek Dornowski, pełniący funkcję redaktora naczelnego „Firmera”.
Na stronie www.firmer.pl magazyn dostępny jest w wersji PDF oraz w formacie ISSUU. Ponadto znajdą się tam wszystkie artykuły z poszczególnych numerów oraz dodatkowe, nowe treści, publikowane na bieżąco. „Firmera” nie zabraknie oczywiście na Facebooku:  Facebook.com/Firmerpl. Dodatkowo, jako zarejestrowany użytkownik na portalu Firmy.net znajdziesz go co miesiąc do pobrania w swoim panelu klienta.

Co sądzisz o jeszcze gorącym e-magazynie?

Czy poleciłbyś go swoim znajomym prowadzącym własny biznes? O jakich tematach chciałbyś czytać? Masz jakieś pomysły, sugestie dla Redakcji? Jesteśmy otwarci na Twoje propozycje. Twórz Firmera razem z nami!

Najciekawszy i konstruktywny komentarz nagrodzimy książką: „Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu.” B.Halligan, D.Shah

13 komentarzy

  1. Fajnie, że powstała taka inicjatywa. Małe firmy potrzebują zastrzyku wiedzy na temat promocji w internecie. Trzeba budować w przedsiębiorcach świadomość, że bez tego w biznesie ani rusz. A widzę po pierwszym numerze, że redakcja też na to stawia. Czekam więc na dużo ciekawych, praktycznych artykułów z dziedziny e-marketingu.

  2. Pierwsze wrażenie – bardzo przyjemnie 🙂 W wolnym czasie na pewno doczytam artykuły, których nagłówki mnie zainteresowały. Rzeczywiście spora dawka wiedzy 🙂 Bardzo wiele ciekawych porad znalazłam z wywiadzie z Grzegorzem Turniakiem odnośnie zawierania kontaktów w biznesie. Prowadząc swoją firmę i zmagając się z trudami dnia codzienniego, często zapomina się o relacjach w biznesie – jak widać bardzo pomocnych 🙂 Gratuluję ciekawego, pierwszego numeru 🙂 Byle tak dalej, a na pewno będę stałą czytelniczką. Pozdrawiam Redakcję

  3. Bardzo fajny magazyn. Dobrze czytało się wywiady z Kurasińskim i Oleksym, oraz tekst o pr dla małych firm. Inspirujące teksty. W kolejnych numerach czekam na podpowiedzi jak promować małą firmę w internecie, ale lokalnie. Może napiszecie też coś o przedsiebiorczosci kobiet? Będę wyglądać nowego numeru!

    1. Dziękujemy za słowa uznania! Pani Maju, już od kwietniowego numeru pojawi się stała kolumna dotyczącą przedsiębiorczości kobiet, w której pojawiać będą się artykuły, wywiady z kobietami którym udało odnieść się sukces w biznesie (różnej skali), ale także z przedstawicielkami organizacji wspierających przedsiębiorcze kobiety, które służyć będą radą i inspirować. Można powiedzieć – na Pani życzenie 🙂

  4. Super sprawa,ale radzę uporządkować tematycznie…..np. reklama,marketing,internet design itd…..potem wprowadzać nowości i aktualizacje….powodzenia życzę:)

  5. Bardzo dobra inicjatywa :), ciekawe artykuły i cenne wskazówki, napewno każdemu przyda się taka porcja praktycznej wiedzy “w pigułce”. To kolejne wsparcie jakie otrzymujemy na tym portalu 🙂

  6. Po pierwsze – brawa za bardzo profesjonalny i ładny layout. Widać, że się staraliście:) Dobór tematów ciekawy i inspirujący. To z pewnością duże wsparcie dla małych firm. Jeśli mogę coś doradzić, zachowajcie charakter rynkowego magazynu – dużo obiektywnej wiedzy i rozmów z przedsiębiorcami małych firm, pokazujących ich doświadczenia: błędy i sposoby dojścia do sukcesu. Mniej artykułów o produktach Firmynet – bo magazyn stanie się biuletynem firmowym – a takich nikt nie chce czytać. Zatem start – bardzo dobry i byle tak dalej! 🙂

    1. Pani Beato. Za powyższą opinie otrzymuje Pani od nas książkę. Na maila idzie zapytanie o adres do wysyłki. A my obiecujemy spełnić wszelkie wymagania, które nam Państwo postawili odnośnie Firmera!

  7. Jednak ja bym inaczej nazwał artykuł “Poznaj idealnego klienta” bo “idealny klient” to taki, który wybiera nasze usługi zamiast konkurencji i zgadza się na stawki przez nas proponowane;)

  8. Ja bym proponował umieszczać tam jeżeli dałoby radę artykuły z “życia wzięte”. Czyli historie przedsiębiorców jak budowali swoje biznesy, z jakimi problemami musili się uporać, i jak dochodzili do sukcesu. Dobrze byłoby prosić takich przedsiębiorców o “gościnne” umieszczanie takich artykułów, porad itp. Ponieważ przedsiębiorca który swoje już przeżył w biznesie opisze to najlepiej, niż ktokolwiek inny.
    Ten pomysł był zainspirowany uczelnią ASBRIO (http://www.asbiro.pl) gdzie wykładają sami przedsiębiorcy.

  9. Świetnie! Uwielbiam czytać magazyny internetowe mówiące o tematyce biznes/marketing. Zabieram się do lektury pierwszego numeru, pod względem graficznym prezentuje się bardzo dobrze, chce się go czytać, a to bardzo ważne. Dziękuję 🙂

Dodaj komentarz