FIRMER – to nowy, bezpłatny magazyn dla przedsiębiorców takich jak Ty, czyli właścicieli mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, tworzony przez specjalistów z portalu Firmy.net. Magazyn będzie publikowany co miesiąc, wyłącznie w formie elektronicznej i dostępny na stronie www.firmer.pl.
W FIRMERZE znajdziesz bieżące informacje o najciekawszych wydarzeniach na rynku z punktu widzenia przedsiębiorcy, a także wiele praktycznych porad i inspiracji. Szczególnie interesuje nas problematyka prowadzenia własnego biznesu, w tym zagadnienia związane z zarządzaniem i promocją, przede wszystkim w sferze online. Poświęcamy również miejsce na ciekawe tematy lifestyle’owe, które będą odskocznią dla zapracowanych przedsiębiorców.
W naszych zamierzeniach Firmer jest pewnego rodzaju inwestycją w integrację środowiska MŚP. Chcemy, aby stał się on dla przedsiębiorców platformą komunikacji, inspiracji, uczenia się od siebie nawzajem. Dobrze rozumiemy potrzeby i problemy firm, jako że na co dzień świadczymy dla nich usługi przez portal Firmy.net. W „Firmerze” znajdą oni podany w bardzo przejrzystej i atrakcyjnej formie materiał, który może być dla nich inspiracją i rozrywką – mówi Marek Dornowski, pełniący funkcję redaktora naczelnego „Firmera”.
Na stronie www.firmer.pl magazyn dostępny jest w wersji PDF oraz w formacie ISSUU. Ponadto znajdą się tam wszystkie artykuły z poszczególnych numerów oraz dodatkowe, nowe treści, publikowane na bieżąco. „Firmera” nie zabraknie oczywiście na Facebooku: Facebook.com/Firmerpl. Dodatkowo, jako zarejestrowany użytkownik na portalu Firmy.net znajdziesz go co miesiąc do pobrania w swoim panelu klienta.
Co sądzisz o jeszcze gorącym e-magazynie?
Czy poleciłbyś go swoim znajomym prowadzącym własny biznes? O jakich tematach chciałbyś czytać? Masz jakieś pomysły, sugestie dla Redakcji? Jesteśmy otwarci na Twoje propozycje. Twórz Firmera razem z nami!
Najciekawszy i konstruktywny komentarz nagrodzimy książką: „Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu.” B.Halligan, D.Shah
Fajnie, że powstała taka inicjatywa. Małe firmy potrzebują zastrzyku wiedzy na temat promocji w internecie. Trzeba budować w przedsiębiorcach świadomość, że bez tego w biznesie ani rusz. A widzę po pierwszym numerze, że redakcja też na to stawia. Czekam więc na dużo ciekawych, praktycznych artykułów z dziedziny e-marketingu.
Pierwsze wrażenie – bardzo przyjemnie 🙂 W wolnym czasie na pewno doczytam artykuły, których nagłówki mnie zainteresowały. Rzeczywiście spora dawka wiedzy 🙂 Bardzo wiele ciekawych porad znalazłam z wywiadzie z Grzegorzem Turniakiem odnośnie zawierania kontaktów w biznesie. Prowadząc swoją firmę i zmagając się z trudami dnia codzienniego, często zapomina się o relacjach w biznesie – jak widać bardzo pomocnych 🙂 Gratuluję ciekawego, pierwszego numeru 🙂 Byle tak dalej, a na pewno będę stałą czytelniczką. Pozdrawiam Redakcję
Bardzo fajny magazyn. Dobrze czytało się wywiady z Kurasińskim i Oleksym, oraz tekst o pr dla małych firm. Inspirujące teksty. W kolejnych numerach czekam na podpowiedzi jak promować małą firmę w internecie, ale lokalnie. Może napiszecie też coś o przedsiebiorczosci kobiet? Będę wyglądać nowego numeru!
Dziękujemy za słowa uznania! Pani Maju, już od kwietniowego numeru pojawi się stała kolumna dotyczącą przedsiębiorczości kobiet, w której pojawiać będą się artykuły, wywiady z kobietami którym udało odnieść się sukces w biznesie (różnej skali), ale także z przedstawicielkami organizacji wspierających przedsiębiorcze kobiety, które służyć będą radą i inspirować. Można powiedzieć – na Pani życzenie 🙂
Super sprawa,ale radzę uporządkować tematycznie…..np. reklama,marketing,internet design itd…..potem wprowadzać nowości i aktualizacje….powodzenia życzę:)
Bardzo dobra inicjatywa :), ciekawe artykuły i cenne wskazówki, napewno każdemu przyda się taka porcja praktycznej wiedzy “w pigułce”. To kolejne wsparcie jakie otrzymujemy na tym portalu 🙂
Po pierwsze – brawa za bardzo profesjonalny i ładny layout. Widać, że się staraliście:) Dobór tematów ciekawy i inspirujący. To z pewnością duże wsparcie dla małych firm. Jeśli mogę coś doradzić, zachowajcie charakter rynkowego magazynu – dużo obiektywnej wiedzy i rozmów z przedsiębiorcami małych firm, pokazujących ich doświadczenia: błędy i sposoby dojścia do sukcesu. Mniej artykułów o produktach Firmynet – bo magazyn stanie się biuletynem firmowym – a takich nikt nie chce czytać. Zatem start – bardzo dobry i byle tak dalej! 🙂
Pani Beato. Za powyższą opinie otrzymuje Pani od nas książkę. Na maila idzie zapytanie o adres do wysyłki. A my obiecujemy spełnić wszelkie wymagania, które nam Państwo postawili odnośnie Firmera!
Jednak ja bym inaczej nazwał artykuł “Poznaj idealnego klienta” bo “idealny klient” to taki, który wybiera nasze usługi zamiast konkurencji i zgadza się na stawki przez nas proponowane;)
Ja bym proponował umieszczać tam jeżeli dałoby radę artykuły z “życia wzięte”. Czyli historie przedsiębiorców jak budowali swoje biznesy, z jakimi problemami musili się uporać, i jak dochodzili do sukcesu. Dobrze byłoby prosić takich przedsiębiorców o “gościnne” umieszczanie takich artykułów, porad itp. Ponieważ przedsiębiorca który swoje już przeżył w biznesie opisze to najlepiej, niż ktokolwiek inny.
Ten pomysł był zainspirowany uczelnią ASBRIO (http://www.asbiro.pl) gdzie wykładają sami przedsiębiorcy.
No to czekam na kolejny nr:)
Świetnie! Uwielbiam czytać magazyny internetowe mówiące o tematyce biznes/marketing. Zabieram się do lektury pierwszego numeru, pod względem graficznym prezentuje się bardzo dobrze, chce się go czytać, a to bardzo ważne. Dziękuję 🙂
Po wstępnym przekartkowaniu zapowiada się ciekawie, mam nadzieję że znajdzie się miejsce dla inwestorów w start-upy!