Trendy i newsy

Firmer 8/2013 – Kurs na biznes Mateusza Kusznierewicza

Firmer 8/2013 - Kurs na biznes Mateusza Kusznierewicza
fot. Firmer
514wyświetleń

Gorący numer Firmera z Mateuszem Kusznierewiczem na zimne, jesienne dni już na Ciebie czeka! Dowiedz się, jak kierować zespołem i zostać liderem od samego mistrza olimpijskiego. Poznaj podstawowe zasady budowania dominacji w negocjacjach, zainspiruj się 7 sprawdzonymi zasadami tworzenia skutecznych tekstów sprzedażowych oraz znajdź odpowiedź na pytanie, jak uniknąć kary od Google za zduplikowane treści.
Listopadowy numer e-magazynu FIRMER jest wyjątkowo bogaty w praktyczne porady, dzięki którym  masz szansę zdobyć i pogłębić wiedzę w zakresie prowadzenia biznesu oraz marketingu internetowego. Poznaj narzędzia oraz wskazówki idealne dla mikro i małych przedsiębiorców.

Czytaj listopadowy numer:


W najnowszym numerze FIRMERA przeczytasz:

  • Temat z okładki: Kurs na biznes

O tym, jak sportowy duch walki przydaje się w biznesie, rozmawiamy z mistrzem olimpijskim – Mateuszem Kusznierewiczem, który zdradza tajemnice skutecznego zarządzania zespołem, motywowania i komunikacji, czyli będzie dużo o cechach idealnego lidera.

  • Warto wiedzieć: Jak wynegocjować najlepszą cenę?

Jak zdobyć przewagę nad sprzedawcą, z którym negocjujesz najlepszą dla siebie cenę? Poznaj podstawowe zasady budowania dominacji w negocjacjach.

  • Pomysł na biznes: Paczkomatowy sukces

Rafał Brzoska, twórca marki InPost, sieci paczkomatów w Polsce i w Europie, opowie o sposobie na paczkomatowy sukces dzięki franczyzie.

  • Dossier: 5 pytań do Ryszarda Petru

Obecna sytuacja małych firm widziana oczami Ryszarda Pertu, głównego ekonomisty, byłego doradcy Leszka Balcerowicza i dyrektora zarządzającego w BPH, BRE, PKO BP.

  • Jak nie zostać ukaranym przez Google, czyli wysoka cena za zduplikowane treści
  • 7 sekretów skutecznych tekstów reklamowych
  • Jak zbierać wartościowe kontakty pod e-mail marketing?
  • Profesjonalne fotografie w zasięgu ręki i portfela, czyli o zasadach korzystania ze zdjęć z serwisu Fotolia
  • Jak znaleźć sojuszników swojej marki w sieci?
  • Krótko i na temat o SMS marketingu opowiedzą eksperci z smsAPI.pl
  • Bezpieczna firma, czyli wszystko o certyfikacie SSL

2 komentarze

  1. Mam nieodparte wrażenie, że duch sportowy ma bardzo wiele wspólnego z duchem rywalizacji i biznesowym zacięciem. Większość znanych mi ludzi sukcesu nie raz otarło się o sportową rywalizację i mają za sobą sportową przeszłość. Coś w tym jest.

  2. Takie blogi jak ten podziwiam i codziennie przeglądam. Bardzo ciekawy wpis. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, jeśli dodam Cię do mojej listy najlepszych blogów o marketingu. Łatwiej będzie Twój blog znaleźć. Pozdrawiam, Ewa.

Dodaj komentarz