Trendy i newsy

Firmer 4/2014 – Kayah o dzieleniu się wiedzą

Firmer 4/2014 - Kayah
fot. Firmer
574wyświetleń

W najnowszym numerze Firmera przygotowaliśmy sporo interesującego materiału, który przyda Ci się w codziennej pracy. Zainspiruj się doświadczeniem Kayah oraz Pawła Tkaczyka, który opowiada, jak budować swój wizerunek i markę. Poznaj przemyślenia właścicieli firm na temat kondycji ich firm w 2014 r. Korzystaj z porad specjalistów, jak poradzić sobie z hejtem w sieci, jak stworzyć dobrą ofertę sprzedażową oraz jak przygotować się do negocjacji. Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedzi w bieżącym numerze. Pobierz za darmo z firmer.pl

Również w tym numerze Firmera stawiamy na to, co dla sektora MŚP jest najważniejsze. Będziesz mógł przeczytać o pozyskiwaniu klientów, dopasowywaniu swoich działań promocyjnych do ciągłych zmian w algorytmie Google, czy o inwestowaniu nadwyżek kapitału. Specjaliści z portalu Firmy.net dzielą się swoją wiedzą za darmo, abyś mógł jeszcze efektywniej reklamować się w internecie.

Czytaj najnowszy numer FIRMERA:

W najnowszym numerze FIRMERA znajdziesz:

  • Temat z okładki: Kayah o dzieleniu się wiedzą i doświadczeniem

O zarabianiu na pasji, muzyce jako sposobie na życie oraz prawdziwym obliczu polskiego show-biznesu rozmawiamy z Kayah.Czy dasz się przekonać, że w biznesie nie liczą się tylko pieniądze?

  • Inspiracje: Marka to nie luksus

Ludzie zawsze “coś” myślą o Twojej firmie. Zastanów się, z czego chcesz być znany i zacznij budować markę swojej firmy. Paweł Tkaczyk podpowie Ci, jak się za to zabrać.

  • Warto wiedzieć: Negocjacje zaczynają się szybciej niż myślisz

Negocjacje biznesowe to swego rodzaju gra. Naucz się, jak grać w nią z głową.

  • Porady: Jak nie dać się hejterom?

Gdzie kończy się granica między konstruktywną krytyką, a zaczyna się hejtowanie i jak sobie z nim radzić?

  • Raport Firmy.net: Jak małe firmy radzą sobie w 2014 r.?

Poznaj opinie innych przedsiębiorców, dlaczego rok 2014 ich rozczarował, jak oceniają działania rządu oraz 10 lat Polski w Unii Europejskiej.

  • Jak tworzyć treści, które polubi Google Koliber?
  • Remarketing – sięgnij po utraconych klientów
  • 5 narzędzi skutecznej kobiety biznesu
  • Klient Twoim doradcą
  • Lepiej być prawdziwym niż najlepszym
  • Co może zyskać Twoja firma z Unii?
  • Jak pozyskać finansowanie społecznościowe?
  • O wolności gospodarczej w Polsce
  • Akcje, lokata czy złoto? Byle nie do skarpety…
  • Przedsiębiorco, zadbaj o siebie!

Dodaj komentarz