Trendy i newsy

Aż 21 portali branżowych współpracuje już z Firmy.net

480wyświetleń

iStock_000005604144XSmallINFORMACJA PRASOWA MAJ 2010
Sieć partnerstw strategicznych pozwala małym i średnim firmom zarejestrowanym w katalogu skutecznie zaistnieć w serwisach ze swojej branży. Zyskują także użytkownicy portali partnerskich, otrzymujący dostęp do przydatnych informacji o podmiotach z branży.
Ze względu na ograniczone budżety na promocję, małe i średnie firmy rzadko stać na kosztowne kampanie na wielu portalach branżowych jednocześnie. Sieć partnerstw strategicznych Firmy.net pozwala mniejszym firmom zaistnieć wszędzie tam, gdzie informacje o nich są najbardziej poszukiwane – w serwisach związanych z ich branżą. W serwisach partnerskich prezentowane są wszystkie firmy z danej branży zarejestrowane w Firmy.net – nawet te, które posiadają jedynie bezpłatny wpis. Dla firm oznacza to nawet kilkukrotne zwiększenie zasięgu promocji bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Dzięki specjalnym wyszukiwarkom użytkownicy portali partnerskich – w szybki i prosty sposób – mogą odnaleźć interesujące ich informacje o firmach i profilu ich działalności. Wystarczy, że wpiszą do wyszukiwarki odpowiednie zapytanie. I tak osoba chcąca kupić mieszkanie, na portalu Nieruchomosci-online.pl, poza ogłoszeniami, znajdzie także najbliższe biuro notarialne, ślusarza, czy chociażby firmę przeprowadzkową. Przedsiębiorcy odwiedzający portal Przepisnabiznes.pl odnajdą tam zarówno prezentacje firm, z którymi mogą nawiązać kontakty handlowe, jak i salony mebli biurowych. Z kolei fani motoryzacji na Forumsamochodowe.com znajdą m.in. najbliższą stację paliw oraz komis samochodowy.
„Rozbudowując sieć partnerską realizujemy naszą misję kompleksowej promocji firm w internecie. Jest to korzystne rozwiązanie zarówno dla firm z katalogu, które mają okazję dotrzeć do rzeszy nowych odbiorców, jak i dla partnerów, którym udostępniamy informacje dopasowane do ich tematyki oraz grupy docelowej. Wzbogacając swoją zawartość o tak funkcjonalne narzędzie, serwisy partnerskie mogą zatrzymać użytkowników dłużej na swoich stronach i zyskać w ich oczach miano centrum wiedzy o danej branży” – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG.
Serwisy partnerskie, korzystające obecnie z bazy danych Firmy.net to:

  • Autoaukcje.pl,
  • Autoteam.pl,
  • DI.com.pl (Dziennik Internautów),
  • Dobrakuchnia.com,
  • Eszukam.pl,
  • Forumsamochodowe.com,
  • Forumzdrowia.pl,
  • Furious.pl,
  • Infor Expert (Moja Firma Infor),
  • Infornext.pl (Wieszjak.pl),
  • InvestMap.pl, IPO.pl,
  • Iwoman.pl,
  • Money.pl,
  • Nieruchomosci-online.pl,
  • Oferty-Dom.pl,
  • PrzepisNaBiznes.pl,
  • Rolnicy.com,
  • Rynek.net,
  • Tipy.pl,
  • Wakacjeipodroze.pl.

2 komentarze

  1. Zgadzam się, że to świetna forma promocji. Fajnie jednak byłoby gdyby linki do stron firm reklamujących się w serwisie firmy.net i na stronach partnerskich nie były wyposażone w atrybut NOFOLLOW. Zwiększyłoby to również wartość i znajdywalność tych firm w wyszukiwarkach.

Dodaj komentarz