Trendy i newsy

Dlaczego warto być „Firmą Przyjazną Internautom”? Laureaci i nagrody konkursu FPI 2011

447wyświetleń

Czym charakteryzuje się Firma Przyjazna Internautom? Czy firmy spełniają w sieci postawione im wymagania? Wiele z nich wzięło udział w programie FPI, aby dowiedzieć się, jak podnieść standardy komunikacji w internecie. Oprócz zadowolenia i uznania użytkowników internetu, przedsiębiorcy zyskali również szansę na zdobycie tytułu „Firma Przyjazna Internautom 2011” i wygranie cennej nagrody w konkursie.
20 marca 2012 r. wyłoniliśmy 10 zwycięzców I edycji konkursu, mającego na celu wyróżnić firmy, które dołożyły wielu starań, aby dopasować swoją prezentację w portalu Firmy.net do wymagań stawianych przed nimi w sieci.
Lista laureatów I edycji konkursu:

Otrzymanie tego tytułu jest dla nas bardzo dużym wyróżnieniem. Ma on wymiar niematerialny i doceniamy go ponad wszystkie inne. Świadomość ciężkiej pracy i efektów, czego dowodem niewątpliwie jest ten tytuł, motywuje nas do dalszych działań związanych z kreowaniem wizerunku naszej firmy. Dziękujemy, że doceniliście Państwo nasze starania, ofertę oraz “sylwetkę” firmy – Tomasz Gałązka, AutoComfort.
Lista nagród, ufundowanych przez specjalistów z branży e-marketingu:

  • Pełny audyt witryny www pod kątem wyszukiwarek internetowych oraz audyt użyteczności, który zweryfikuje budowę serwisu z punktu widzenia elementów istotnych dla użytkownika (ufundowany przez Ideo Sp. z o.o.).
  • Kompleksowa strona internetowa o dowolnym charakterze, stworzona w oparciu o autorski, komercyjny system zarządzania treścią – Actualizer CMS, z domeną i hostingiem na 12 m-cy (ufundowana przez Heuristic).
  • Optymalizacja strony www pod kątem wyszukiwarek oraz jej pozycjonowanie w Google.pl na 6 fraz kluczowych o średnim stopniu konkurencyjności przez okres 9 miesięcy (ufundowane przez RCoMP).
  • Kreacja claimu – sugestywnego i zapadającego w pamięć hasła reklamowego i pozycjonującego firmę oraz redakcja tekstów marketingowych na stronie www w celu jej uatrakcyjnienia (ufundowane przez Agencję Klikmii).
  • Pełna optymalizacja strony www pod kątem wyszukiwarek oraz jej pozycjonowanie na okres 6 miesięcy dla 6-10 słów kluczowych, optymalnie dobranych z konsultantem po analizie branży (ufundowane przez Top Solutions).
  • Kompletna identyfikacja wizualna składająca się na projekt logo, wizytówki, papieru firmowego i kopert wraz z księgą znaku dla zaprojektowanych elementów (ufundowana przez BULL DESIGN).
  • Pozycjonowanie strony www na min. 4 frazy przez 9 miesięcy w wyszukiwarce Google wraz z działaniami optymalizującymi kod strony, teksty oraz grafikę do wytycznych wyszukiwarek (ufundowane przez TENSE.PL).
  • Analiza efektywności kampanii reklamowych w internecie oraz testy optymalizacyjne pod kątem dostosowania strony do potrzeb użytkowników w celu zwiększenia jej skuteczności (ufundowana przez Webcumulus).
  • Usługa pozycjonowania strony internetowej przez 12 miesięcy na 5 fraz regionalnych wraz z dostosowaniem strony do procesu pozycjonowania (ufundowana przez S90).
  • Szkolenie biznesowe w formie warsztatów z zakresu tworzenia pozytywnego wizerunku w internecie oraz sposobach efektywnej komunikacji (ufundowane przez Platinum Group i Proset).

W ramach nagrody każdy z laureatów otrzymał również roczną prenumeratę magazynu Marketer+. W magazynie prezentowana jest wiedza i skuteczne zastosowanie narzędzi marketingowych, popartych praktyką ekspertów. W artykułach i case’ach przedstawiane są rozwiązania aktualne z obowiązującymi trendami marketingowymi, aby firmy mogły jeszcze lepiej zdobywać nowych klientów.
Program FPI wciąż motywuje i mobilizuje firmy do umieszczania rzetelnych informacji na temat swojej działalności, produktów lub usług oraz zdobywania zaufania potencjalnych klientów poprzez dodawanie opinii i referencji zadowolonych odbiorców i partnerów.
Zapraszamy wszystkie firmy do wzięcia udziału w programie. Warto dołączyć już dziś, aby mieć szansę na wygraną w przyszłej edycji konkursu!
>>> Dołącz do programu
Więcej informacji o programie FPI na stronie: www.fpi.firmy.net.
Sponsorzy nagród:


 
Patroni honorowi:

Patroni medialni:




13 komentarzy

  1. Dla dobrej firmy nie problem zdobyć dobre referencje, jednak proponowałbym udostępnić dodawanie referencji dla firm firmom które nie mają konta na firmy-net. Ja spotkałem się z wieloma przypadkami gdzie klient zainteresowany wystawieniem nam referencji zrezygnował z tej możliwosci kiedy dowiedział sie że aby wystawić komuś referencje musi sam być zarejestrowany na portalu.

  2. Gratuluje wyróznionym firmom i cóż… ” Alleluja i do przodu”.
    Być moze w 2012 ( wszak to wielka rocznica z nadziejami[ naszymi] zwiazana!) moja firma takze zabłysnie…
    P.S.
    Pozdrawiam także kierownictwo portalu. Pamiątajcie, nie pozwólcie aby jakiekolwiek KANALIE( złosliwcy i nikczemnicy) nie paszkwilowały na nas!

  3. Witam,
    my mamy wizytówkę na firmy.net, ale nie zdecydowaliśmy się brać udziału w tej edycji konkursu. Może następnym razem.
    Seweryn

  4. Dziękujemy serdecznie za wyróżnienie naszej firmy i zaszczytne I miejsce.
    Wiemy, że dla chcącego- nic trudnego. Zdobycie referencji, opinii i innych wymogów w celu osiągnięcia statusu FPI nie stanowi żadnego problemu, jeżeli tylko człowiek choć trochę się postara. Przecież to był tylko konkurs, a ile razy trzeba reklamować się, ubiegać o klienta, trzymać pieczę nad biznesem, pilnować żeby wszystko było w porządku i głowić nad różnymi sposobami marketingowo – reklamowymi, w celu korzyści dla firmy? Konkurs, to tylko symboliczna namiastka tego. Chyba każdy kto ma firmę, o tym bardzo dobrze wie. Jednocześnie dziękujemy wszystkim naszym zwolennikom za wsparcie i pomoc, a firmom.net za zorganizowanie tego rodzaju konkursu, bo już sam konkurs był dla nas reklamą.
    Pozdrawiamy wszystkich, a w szczególności naszych zadowolonych klientów:)

  5. Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć jaką rolę w obecnym biznesie spełnia internet. Bycie przyjaznym internautom (a przecież prawie każdy z nas nim jest) to coraz ważniejsza część marketingu i biznesu – to nie ulega wątpliwościom.

Dodaj komentarz