Trendy i newsy

FIRMER 1/2017 – David Allen o zwiększaniu produktywności metodą Getting Things Done

595wyświetleń

Produktywność, wydajność, efektywność. To słowa klucze w obecnym świecie. Choć edukacja szkolna omija je szerokim łukiem, w zderzeniu z rzeczywistością nie mamy wyjścia – musimy je sobie przyswoić. Tym bardziej że oczekuje się od nas lub sami od siebie oczekujemy, że będziemy działać na najwyższych obrotach, a do tego uśmiech nie będzie schodził nam z twarzy…

Czy to w ogóle możliwe? Czy można osiągać rewelacyjne wyniki w pracy, nie tracąc życia prywatnego? I odwrotnie – czy można poświęcać czas rodzinie i jednocześnie spełniać się zawodowo?
Znakomici goście najnowszego jubileuszowego 20. numeru „FIRMERA” udowadniają, że tak. Wystarczy mieć metodę i się jej trzymać. Taką, jak np. Getting Things Done, o której w wywiadzie z okładki mówi jej twórca – David Allen. Specjaliści z branży podpowiadają też, jak sprawnie zarządzać czasem i projektami. Do tego piszemy, jak być firmą przyjazną klientom zarówno w kontakcie bezpośrednim, jak i w komunikacji internetowej. Na koniec przedstawiamy też nowy Raport Firmy.net, w którym diagnozujemy nastroje polskich przedsiębiorców.
Życzymy miłej lektury!
 
>> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER
 
Okładka magazynu FIRMER 1/2017
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

W numerze 1/2017 kwartalnika znajdziesz:

  • David Allen o zwiększaniu produktywności metodą GTD

Metoda Getting Things Done jako sztuka zarządzania przepływem zadań życiowych

  • Bardzo praktycznie o produktywności

Michał Śliwiński, twórca aplikacji Nozbe, podpowiada, jak organizować swoją pracę, by osiągać lepsze efekty

  • Zarządzanie projektami. Co musisz wiedzieć, by nie zwariować?

Jak wdrożyć myślenie projektowe w małej firmie?

  • 3 kroki na szczyt wyszukiwarki Google

Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej za pomocą promocji w wyszukiwarkach

  • W 2017 postaw na klientocentryzm

Zamiast uganiać się za chwilowymi trendami, spójrz na swój biznes oczami klienta

  • Raport Firmy.net: Małe firmy w 2016 roku

Jakie nastroje wśród przedsiębiorców dominowały w 2016 roku?

  • Jak przestać marnować czas i pracować efektywniej?
  • Mów do mnie jeszcze, czyli typy osobowości w komunikacji
  • Jak w branży usług lokalnych z potencjalnego klienta zrobić klienta wiernego
  • Jak prosić o opinie? Proste sposoby, by zdobywać dziesiątki poleceń od klientów
  • Marka osobista krok po kroku
  • Mała i średnia firma też mogą być pożądanymi pracodawcami
  • Co z tajemnicą handlową w przypadku odejścia pracownika?
  • 4 pomysły na dochodowe kampanie sprzedażowe w Twojej firmie
  • Mały budżet – wielka promocja w internecie
  • Mobile copywriting. Jak napisać treść, która angażuje na smartfonach
  • Rozmowa z Michałem Lasockim o pomyśle na firmę Intenson
  • Recenzja książki prof. Steve’a Petersa Paradoks Szympansa

Dodaj komentarz