Trendy i newsy

Firmer 3/2014 – Łukasz Wejchert o biznesowej potędze mobile

Firmer 3/2014 - Łukasz Wejchert
fot. Firmer
15wyświetleń

Numer 3/2014 zaskoczy Cię mnogością porad i inspiracji dla małego biznesu. Rozmawiamy z Łukaszem Wejchertem o potędze mobile, z Adamem Głosem, prezesem Tax Care S.A. o tym, czy i jak małe firmy powinny inwestować, a z Marcinem Iwuciem o zasadach zwiększających szansę na finansowy sukces. Przedstawiamy sylwetki laureatów konkursu Firma Przyjazna Internautom 2013, odpowiadamy również na pytania: co to znaczy responsywna strona www, jak opinie od klientów zwiększają sprzedaż oraz jak zwiększyć zasięg na facebooku. Te, jak i wiele innych porad czeka na Ciebie na www.firmer.pl za darmo.

Na 76 stronach majowego numeru e-magazynu FIRMER znajdziesz wyjątkowo wiele porad i inspiracji. Sporo uwagi poświęciliśmy responsywności stron w internecie, wizerunkowi w sieci czy finansom małej firmy. Pobierz najnowszy numer, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami w prowadzeniu własnego biznesu.

 

Czytaj najnowszy numer FIRMERA:


W najnowszym numerze FIRMERA znajdziesz:

  • Temat z okładki: Łukasz Wejchert o biznesowej potędze mobile

Mniejsze firmy potrafią być bardziej elastyczne niż korporacje – twierdzi Łukasz Wejchert. Wie, co mówi. Przez wiele lat był prezesem Onetu. Teraz prowadzi własną spółkę Dirlango, której daleko do korporacyjnych standardów.

  • Inspiracje: Mała firma inwestuje

Z Prezesem Tax Care S.A., Adamem Głosem rozmawiamy o wydatkach małych firm oraz inwestycjach na przyszłość, czyli o tym, czy i jak małe firmy powinny inwestować wolne środki.

  • Warto wiedzieć: Jak budować finansowy sukces w biznesie?

Poznaj 3 zasady zwiększające szansę na finansowy sukces przy rozkręcaniu biznesu, które zdradza Marcin Iwuć, autor książki „Jak zadbać o własne finanse?”

  • Pomysł na biznes: Od pomysłu do małej firmy

Magdalena Nowacka, trenerka, doradca kobiecych biznesów opowiada o tym, jak ułatwić sobie start we własnym biznesie.

  • Firmy.net radzą: 7 powodów, dla których warto być Firmą Przyjazną Internautom

Zwycięzcy konkursu Firma Przyjazna Internautom 2013 zdradzają, jakie korzyści osiągnęli poprzez udział w programie. Dowiedz się, dlaczego warto spełnić wymagania e-klientów.

  • Chcesz być widoczny na Facebooku? Płać!
  • 3 mity na temat promocji małej firmy w sieci
  • Jak opinie od klientów wpływają na sprzedaż w e–biznesie?
  • Od pomysłu do strategii inbound marketingu [cz. II]
  • Jak mobile zrewolucjonizował e-commerce?
  • Co to znaczy responsywna strona www?
  • Mikrofaktoring – nowe rozwiązanie dla mikroprzedsiębiorców
  • Jak przygotować się do nowelizacji w zakresie sprzedaży konsumenckiej?
  • Asertywność czy już niedozwolona krytyka?
  • Jak przełamać strach przed wystąpieniami publicznymi?

8 komentarzy

  1. polecam wszystkim czytanie tego pisma, naprawdę warto. Wszystkie artykuły napisane prosto i bezpośrednio, tak jakby dotyczyły czytającego. Trafny dobór wszystkiego. Jeszcze raz polecam.

  2. Artykuły tam napisane są rzeczowe i na temat, które dają dużo do myślenia przy prowadzeniu „biznesu”
    jak najbardziej polecam 🙂

  3. Firmer to jeden z bardziej merytorycznych magazynów, jakie ostatnio pojawiają się w sieci.
    Bez zbędnych reklam, konkretnie i rzeczowo. Do tego pisane językiem trafiającym do wszystkich rozpoczynających przygodę z e-marketingiem.
    Konkurencja na tle Firmera wypada bladziutko…. Polecam!

  4. Pozostaje tylko się cieszyć, że można jeszcze znaleźć magazyn, który nie jest tendencyjny, przesiąknięty banałami czy pisany przez stażystów. Dobry poziom i wiedza praktyków – to coś, co bez obaw mogę polecić każdemu – zarówno początkującemu, jak i zaawansowanemu biznesmenowi. Oby ten poziom utrzymał się nadal!

Dodaj komentarz