Dialog grozi zrozumieniem
Osoby mające podobny styl komunikacji, wyznające podobne wartości, czują się dobrze w swoim towarzystwie. Ta sama zasada działa w relacjach, które zachodzą z udziałem marek. Jeżeli chcemy, aby marka była słyszana, zrozumiana i lubiana, musi mówić językiem osób, z którymi prowadzi dialog. Im lepiej się dopasuje do stylu komunikacji swoich rozmówców, tym jej relacje będą lepsze.
Stojąc na scenie podczas prezentacji, jesteśmy – podobnie jak marka – budowniczymi przekazu jeden do wielu. Jak w takim układzie rozmawiać, by być zrozumianym? Jak zapanować nad swoimi ciałem i umysłem, by skraść serca odbiorców, opowiada praktyk, mistrz i trener wystąpień publicznych – Maciej Orłoś. Natomiast co jest najlepszą oprawą i tłem naszej komunikacji podpowiada Aleksandra Więcka – story designer. Rozprawiając się z tematem storytellingu, daje nam do rąk gotową receptę na autentyczny przekaz. Podsumowanie działań, jakie powinny zaistnieć w komunikacji marki, zrobiła dla Państwa Marta Górazda. W kilku akapitach zwracając uwagę na to, co ważne podczas projektowania oraz wdrażania komunikacji marki. Zapraszamy również do przeczytania niezwykle inspirującego wywiadu z Markiem Staniszewskim – strategiem i założycielem agencji Heuristica, na temat improwizacji, porażki oraz braku kontroli w zarządzaniu i rozwoju firmy.
Zapraszamy do lektury!
>> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER
W numerze 4/2017 kwartalnika znajdziesz:
- Sztuka prezentacji według Macieja Orłosia
Maciej Orłoś, telewizyjny dziennikarz i prezenter, doradza jak zabłysnąć na scenie i zdobyć serca publiczności, jak zwalczyć stres przed wystąpieniami publicznymi i dlaczego umiejętność komunikacji jest ważna w biznesie.
- Storytelling w małym biznesie
Jak opowiadać historie, które poruszą Twoich klientów? Aleksandra Więcka, story designer i dziennikarka, opowie jak budować autentyczność marki przy pomocy historii i jak stworzyć taką historię, którą klienci będą chcieli poznać.
- Jak myśleć odważnie?
Spontaniczna improwizacja jako filozofia działania. Dlaczego warto zachować otwarty umysł w prowadzeniu biznesu i co dają nam porażki – o tym dowiemy się od Marka Staniszewskigo, stratega i założyciel agencji doradczo-szkoleniowej Heuristica.
- Jakich błędów nie popełniać w sprzedaży, czyli sprzedaż to nie oświadczyny na pierwszej randce
Jakub Cyran, współautor książki Biblia e-biznesu 2, powie nam, co zrobić, żeby nie zniechęcić klienta na tzw. dzień dobry i jak odpowiednio kierować reklamę w internecie.
- Jak nie być Januszem Facebooka.
5 regulacji prawnych, o których musisz pamiętać, prowadząc komunikację w social media. Prawo autorskie, organizowanie konkursu, ochrona danych osobowych, rozliczanie kampanii na Facebooku – o tym, jakie prawa obowiązują nas w sieci opowie radca prawny – Tomasz Palak.
- Bezpieczeństwo technologii IT, czyli jak zapewnić sobie spokojniejszy sen – część 3
- Obsługa klienta w mediach społecznościowych. Rola SM w MŚP
- Porządki w marce. Marka w porządku. Jak samodzielnie przeprowadzić audyt marki?
- Czy opłaca się wziąć kredyt na rozwój biznesu, czyli czym jest dźwignia finansowa?
- Trendy sprzedażowe przyszłości
- Sezon na… biznes!
- Księgowość czy Skynet? Dokąd zmierza komercyjna rachunkowość?
- Proste, ale ważne. O czym pamiętać w biznesie
- VII Europejski Kongres MŚP
- Darmowe narzędzia, które pomogą w prowadzeniu działań PR-owych w Twojej firmie