Trendy i newsy

Firmy.net w 2013 roku. Czas podsumowań i życzeń noworocznych

Firmy.net w 2013 Podsumowanie roku
fot. Firmy.net
445wyświetleń

New year 2013Jaki był rok 2013 dla Firmy.net? Przede wszystkim okresem intensywnej pracy i odważnie podejmowanych inicjatyw. Nowe projekty, narzędzia, wszystko po to, by jak najlepiej zapewniać naszym klientom klientów z internetu. Zobaczcie, z czego jesteśmy najbardziej dumni, gdy myślimy o minionym roku.

Najważniejsze wskaźniki Firmy.net w 2013 roku

Programy i narzędzia wspierające mały biznes w sieci

Mobilna rewolucja –  aplikacja mobilna Firmy.net

Mobilna rewolucja na dobre opanowuje nasz kraj. Smartfona ma już 1/3 Polaków. Coraz częściej szukamy usług i produktów z poziomu telefonu. Aplikacja Firmy.net stanowi odpowiedź na to rosnące zapotrzebowanie. Jest to najlepszy sposób na szukanie lokalnych firm, produktów i usług. Dzięki aplikacji, firmy posiadające prezentację na portalu Firmy.net, w prosty sposób zwiększają zasięg swojej oferty, docierając do nowych, mobilnych klientów. Aplikacja jest dostępna na Windows 8 oraz na urządzenia mobilne z systemami iOS, Android i Windows Phone.

apka firmz net logo

Microsoft promuje Firmy.net

Firmy.net, a więc także każda firma, która posiada konto na portalu, są promowane przez Microsoft w kampanii reklamującej tablety z systemem Windows 8. Już wkrótce aplikacja Firmy.net będzie preinstalowana na wszystkich tabletach z Windows 8!

Program FPI – coraz więcej Firm Przyjaznych Internautom!

Z każdym rokiem przybywa firm, które jako priorytet stawiają sobie dostosowanie swojej prezentacji do potrzeb e-klientów. W programie Firma Przyjazna Internautom jest już prawie 8000 firm, czyli prawie dwa razy więcej niż w roku poprzednim. W marcu 2013 roku została rozstrzygnięta II edycja konkursu Firma Przyjazna Internautom. Spośród firm biorących udział w programie, wyłoniliśmy te najbardziej zaangażowane w poprawę swojej prezentacji na Firmy.net, aby jak najlepiej dostosować ją do potrzeb internautów, codziennie poszukujących w sieci produktów i usług małych, lokalnych firm. 10 z nich nagrodziliśmy usługą pozycjonowania oraz dyplomem poświadczającym ich wysoki poziom komunikacji z e-klientem.

FPI

Okazje.Firmy.net – na rabatach można zarabiać!

Mit na temat tego, że akcje promocyjne nie są drogą do zdobywania klientów zostaje codziennie obalany na serwisie Okazje.Firmy.net. Coraz więcej firm decyduje się na taką formę promocji firmy. Od początku działania serwisu zostało dodanych 18675 okazji, a użytkownicy pobrali kupony o łącznej wartości ponad 3 mln zł. Okazje.Firmy.net nie tylko umożliwiają umieszczenie swojej promocji za darmo, ale dodatkowo są one promowane w największych agregatorach zakupów grupowych.

 logo_okazje 2

Referencje.Firmy.net – siła rekomendacji biznesowych

Generator referencji to narzędzie, dzięki któremu w łatwy sposób można wystawić rekomendacje kontrahentom i partnerom biznesowym oraz pozyskać dokument dla swojej firmy. Referencje to doskonały sposób na potwierdzenie profesjonalizmu i jakości świadczonych usług, co wpływa pozytywnie na budowanie konkurencyjnej pozycji na rynku. W serwisie Referencje.Firmy.net wystawiono już prawie 4 tys. rekomendacji. Małe firmy coraz chętniej wykorzystują referencje do promocji swojej marki i zacieśniania kontaktów biznesowych.

referencje

Wiedza to potęga – Firmy.net wspiera małe firmy w dziedzinie e-marketingu

FIRMER – Magazyn Świadomego Przedsiębiorcy

W marcu br. miał premierę FIRMER – Magazyn Świadomego Przedsiębiorcy. Do tej pory ukazało się 9 numerów. Każdy z nich zawierał sporą dawkę wiedzy z szeroko pojętego marketingu.  Poruszane w nim były zagadnienia dotyczące m.in. pozycjonowania, budowania relacji z klientem, social media, copywritingu, wizerunku firmy czy narzędzi internetowych niezbędnych w prowadzeniu biznesu. FIRMER to również wywiady ze znanymi praktykami biznesu – na jego łamach gościły takie nazwiska jak dr Irena Eris, prof. Andrzej Blikle czy Magda Gessler.

Firmer logo

E-booki – pigułki wiedzy z e-marketingu

Portal Firmy.net wypuścił w tym roku serię e-booków, które cieszyły się dużą popularnością wśród naszych użytkowników. Te pigułki wiedzy, w syntetyczny i przystępny sposób przekazywały najważniejsze informacje z dziedziny e-marketingu i social media. A to dopiero początek naszej akcji e-bookowej. Trzymajcie rękę na pulsie w przyszłym roku!

Raporty – jak się prowadzi biznes w Polsce?

Jak przedsiębiorcy oceniają swoją obecną sytuację na rynku? Czy korzystają ze środków pomocowych Unii Europejskiej? Jakie są dla nich największe bariery w prowadzeniu biznesu w Polsce? Jakie proponują rozwiązania na poprawę swojej sytuacji? Na te i inne pytania odpowiadał raport opublikowany w lipcu 2013 r. Dziękujemy wszystkim, którzy zgodzili się wziąć udział w badaniu. Kolejny raport podsumowujący rok 2013 r. już na początku 2014 roku!

Z okazji zbliżającego się Nowego Roku, chcielibyśmy złożyć Wam serdeczne życzenia!

FN-kartka

4 komentarze

Dodaj komentarz