Trendy i newsy

Firmy.net w 2014 roku. Podsumowanie roku i życzenia noworoczne

Firmy.net w 2014 roku
1kwyświetleń

Z okazji zbliżającego się Nowego Roku chcemy złożyć Ci najserdeczniejsze życzenia. Jak co roku przygotowaliśmy dla Ciebie również podsumowanie 2014 roku w Firmy.net. Sprawdź, z czego jesteśmy najbardziej dumni, gdy myślimy o minionym roku.

 

Najważniejsze wskaźniki Firmy.net w 2014 roku!

Firmy.net w 2014 roku
 

Nowości i zmiany w portalu, którymi chcemy się Tobie pochwalić:

 

  • Portal Firmy.net w nowej, lepszej odsłonie

W kwietniu b.r. portal Firmy.net przeszedł metamorfozę. Nowa odsłona to przede wszystkim wiele zmian ułatwiających wyszukiwanie firm, produktów i usług oraz całkowicie nowa szata graficzna. Kolorem wyróżniającym jest pomarańczowy, symbolizujący spontaniczność i pozytywną energię.
Największe zmiany przeszła strona główna portalu, która dzięki wysuniętej na pierwszy plan nowoczesnej wyszukiwarce prowadzi użytkowników do odświeżonych graficznie prezentacji firm.
Cały portal, jak i poszczególne prezentacje są responsywne, czyli przyjazne dla użytkowników korzystających w urządzeń mobilnych. Pozwala to firmom reklamującym się w portalu spełniać rekomendację Google odnośnie posiadania stron mobile-friendly, co jest obecnie warunkiem koniecznym obecności w wynikach wyszukiwania.
>> Przejdź do strony głównej Firmy.net
 

  • Zasięg reklamy w portalu poszerzony o użytkowników urządzeń mobilnych

Posiadacze firmowych prezentacji reklamowani są także w aplikacji mobilnej stworzonej przez Firmy.net, co daje możliwość zwiększenia zasięgu oferty dzięki docieraniu do nowych, mobilnych klientów.
Aplikacja dostępna jest dla systemów Android, iOS, Windows Phone i Windows 8. Wbudowana jest również w tablety PC z Windows 8.1, co wpływa na wzrosty w statystykach odwiedzin nowych klientów. Aplikacja zyskała już wiele wyróżnień, w tym nagrodę w Mobile Trends Awards 2013.
>> Pobierz aplikację Firmy.net
 

  • Wystartowała Baza wiedzy małych firm

W grudniu b.r. portal Firmy.net uruchomił Bazę wiedzy małych firm. Jest to zbiór praktycznych porad, na temat skutecznych metod promocji firmy oraz prowadzenia biznesu, aby jeszcze skuteczniej zdobywać klientów! Na bazę wiedzy składają się:

  • Blog o e-marketingu

Tu znajdziesz praktyczne porady, inspiracje, historie sukcesu małych firm oraz nowości w portalu Firmy.net. Podpowiadamy, jak wycisnąć najwięcej profitów z posiadania prezentacji. Zdradzamy triki, które wpływają na wyższe pozycje w Google oraz przedstawiamy dobre praktyki stosowane przez naszych najlepszych klientów.
>> Czytaj blog dla małych firm

  • Magazyn FIRMER

Od ponad półtorej roku nieustannie tworzymy dla Państwa e-magazyn FIRMER, w którym znajdują się praktyczne informacje, pomogające w codziennym prowadzeniu biznesu. Na łamach magazynu przedstawiciele show biznesu, sportu oraz przedsiębiorcy, którzy osiągnęli spektakularne sukcesu w biznesie dzielą się swoim doświadczeniem i inspirują do działania. Przedstawimy również bieżące trendy w marketingu i najskuteczniejsze narzędzia do promocji w internecie skierowane do właścicieli z sektora MŚP.
>> Pobierz magazyn FIRMER

  • E-booki i poradniki do pobrania

Specjaliści z zespołu Firmy.net przygotowali poradniki, zawierające sprawdzone pomysły na promocję małej firmy wraz z opisem, krok po kroku, jak je wykorzystać. Skondensowana wiedza w formie graficznych e-booków pomoga zrelizować założone cele łatwo i szybko.
>> Przeglądaj e-booki pełne praktycznej wiedzy

  • Raporty i analizy o rynku MŚP

Masz dostęp do badania „Jak w Polsce prowadzi się własny biznes” cyklicznie przeprowadzanego na przedstawicielach sektora MŚP. Opracowane raporty są doskonałym źródłem wiedzy, które pozwoli Ci poznać bieżącą sytuację małych firm.
>> Przeglądaj raporty o nastrojach wśród mikro- i małych firm
 

  • Konkurs Firma Przyjazna Internautom rozstrzygnięty po raz trzeci

W kwietniu b.r. rozstrzygnęliśmy III edycję konkursu Firma Przyjazna Internautom i wyłoniliśmy 10 firm, które wykazały się największą precyzyjnością i kreatywnością w spełnieniu wszystkich wymagań programu. Już prawie 9,5 tys. firm zadbało o swój wizerunek w sieci. Te firmy, które do kwietnia 2015 r. osiągną wszystkie 5 poziomów będą miały szansę zawalczyć o nagrody i prestiżowy tytuł FPI 2014.
>> Czytaj więcej o programie FPI
 

  • Niesłabnące zainteresowanie okazjami zakupowymi

Nie słabnie zainteresowanie właścicieli firm wyróżnianiem się wśród konkurencji promocjami i rabatami na swoje produkty i usługi. Od początku istnienia serwisu Okazje.Firmy.net dodano ponad 22 tys. okazji. Kupony rabatowe prezentowane są również użytkownikom korzystającym z aplikacji mobilnej Firmy.net. Podczas wyszukiwania lokalnych firm w aplikacji Firmy.net wyżej na listach prezentowane są firmy, które posiadają aktywne okazje, co wpływa na wzrost statystyk odwiedzin potencjalnych klientów.
>>Sprawdź okazje ze swojego miasta
 

  • Referencje i opinie znaczą więcej niż reklama

O prawdziwości tego stwierdzenia przekonało się już wielu właścicieli firm. Dzięki narzędziom od Firmy.net do pozyskiwania rekomendacji na portalu opublikowanych jest już ponad 4,5 tys. referencji biznesowych oraz ponad 105 tys. opinii od klientów. Posiadanie referencji i opinii wpływa nie tylko na budowanie pozytywnego wizerunku firmy w internecie, lecz również na pozycję firmy na listach branżowych.
>> Zaloguj się i korzystaj z narzędzi do pozyskiwania rekomendacji
 

  • Remarketing – nowa usługa dla klientów portalu Firmy.net

Nowością, udostępnioną dla klientów Firmy.net, jest usługa remarketingu. Jest to nowoczesna forma reklamy służąca do zwiększenia efektywności reklamy w internecie. Polega na wyświetlaniu banerów reklamowych osobom, które odwiedziły Twoją prezentację po tym, jak już ją opuściły.
Remarketing jest dostępny w ramach oferty Firmy.net tylko dla pakietów Business+remarketing oraz Business Gold+remarketing.
>> Zaloguj się i zmień pakiet na lepszy
 

Drodzy Klienci! Z okazji Nowego Roku przyjmijcie od nas serdeczne życzenia:

Firmy.net - życzenia noworoczne
 

4 komentarze

  1. wchodząc na wyszukiwarkę i wpisując nazwe mojej firmy wyświetla mi sie jako 1 niemiecki Thomann , a nie moja firma .wysłałem w tej sprawia maila , ale nie otrzymałem odpowiedzi więc rezygnuję z reklamy mojego sklepu .

    1. Panie Romanie. Pański mail do nas dotarł, nasz konsultant próbuje się z Panem skontaktować w związku z Pana zgłoszeniem. Prawdopodobnie optymalizacja prezentacji Pana firmy będzie skutkowała lepszymi wynikami w wynikach wyszukiwania.

Dodaj komentarz