5689 przedstawicieli firm wzięło udział w wyborze etykiety Firma Przyjazna Internautom. Poniżej przedstawiamy zwycięski projekt, jednak wcześniej – parę słów o samym przedsięwzięciu.
W ciągu ostatnich kilku tygodni wypuściliśmy pierwsze zapowiedzi nowej inicjatywy: Firma Przyjazna Internautom (FPI).
FPI to system oceny firm pod kątem dostosowania do wymagań internautów. Udział w programie jest dobrowolny i bezpłatny. To przedstawiciele firm sami decydują czy chcą zgłosić firmę czy nie.
Uczestnicy programu otrzymują prawo do posługiwania się tytułem „Firma Przyjazna Internautom” oraz etykietą – specjalnym znakiem graficznym, który umieszcza się na firmowych stronach www, w prezentacjach Firmy.net, a także w innych publikacjach na temat przedsiębiorstwa, np. na plakatach czy ulotkach.
Żeby zostać uczestnikiem programu należy spełnić kryteria, które wkrótce zostaną opublikowane w nowej zakładce, dostępnej po zalogowaniu na konto Firmy.net.
Program FPI będzie wielopoziomowy. Oznacza to, że spełnienie tylko jednego z kryteriów pozwoli firmie zostać uczestnikiem i posługiwać się prestiżowym tytułem. Jednak im wyższy stopień uczestnictwa w programie – tym większe korzyści dla firmy.
Oficjalny znak – etykieta Firma Przyjazna Internautom – została wybrana w głosowaniu przedstawicieli firm zarejestrowanych w portalu. Etykieta posiada gwiazdki obrazujące swoją ilością poziom zaangażowania firmy w programie. Firmy, które zostaną uczestnikami, będą umieszczały etykietę na swoich stronach internetowych, materiałach promujących firmę oraz w prezentacjach Firmy.net.
Przedstawiciele firm wybrali następującą etykietę:
Obecnie przewidujemy pięć poziomów uczestnictwa. Osiągnięcie każdego z nich jest symbolizowane przez jedną gwiazdkę na etykiecie.
Start programu wkrótce. Zapraszamy do zadawania pytań i pisania własnych sugestii w komentarzach.
HA! Na tą właśnie głosowałem 😀
SUPER SPRAWA TEN PROGRAM , CZEKAM NA START .
Gwiazdki to motyw ograny, ale cóż większość wybrała. Per populus ad adstra.
może i motyw ograny ale pasujący,popieram takie inicjatywy. Zresztą jednemu podoba się ogrodnik drugiemu ogrodnika córka :),miłego dnia
Dobre logo, miejmy nadzieję, że firmy.net dobrze rozreklamuja program – i nas oczywiście.
Też głosowałem na to logo. Szczerze to nie wiem w jaki sposób miałoby to przyciągnąć większą liczbę klientów ale fajnie, że firmy.net w ogóle coś robią aby promować nasze firmy.
głosowałem na inny ale ten też może byc.
bardzo słaby i oklepany znak graficzny
Nie głosowałam na ten znak, bo wydawał mi się dość “ciężki”, jednak obstawiałam, że wygra, bo ma znak gwiazdki ;o)))
IMO ten z emotką bardziej pasował do internetu.
Idea programu fajna i wartościowa, mam nadzieję, że znaczek na stronie będzie przyciągał internetowych klientów i będzie dawał im poczucie bezpiecznych zakupów, czy uslug.
rgds A.
No cóż tak wybrali – musi zostać
zobaczymy jaki skutek przyniesie program
A kto wygrał konkurs i gdzie można to sprawdzić?
czytelnie,zwięźle………..bardzo dobry pomysł,trzymam kciuki za dokończenie tej innowacji
Witam .Przyjazna firma internautom ,czy to może pomóc w rozwoju firmy jak i portalu? Myślę że tak o ilę same logo będzie miało przebicie na innych portalach społecznościowych,wszystko jedno jaką szatę graficzną będzie posiadało samo logo, ważny jest prestiż, czego firmienet życzę.
Została wybrana etykieta na którą głosowałem od początku 🙂
Oczywiście liczę, że ten program wypali i przyniesie korzyści wszystkim. Są na to szanse pod warunkiem, że wymagania nie będą zbyt małe 😉 a sprawa zostanie nagłośniona z odpowiednią siłą.
Ja również głosowałem na inny, ale w większości siła. Tamten bardziej mi się kojarzył z Firmą Net.
Bardzo dobry pomysł czekam z niecierpliwością na rozpoczęcie programu.Pozdrawiam awgold
Czy będzie możliwość oznaczenia faktur papierowych znakiem Firmy Przyjaznej Internautom?
podoba się i pomysł i etykietka, a pięć gwiazdek dobrze się kojarzy:-)
logo jest zrobione ze smakiem, jeśli chodzi o moją firmę,( firmy.net ) zdaje egzamin na 5+ 🙂
tak właśnie taki powinien być wzrokowo , szybka pamięć
Logo przykuwa wzrok
Dobry krok ze strony Firmy.net! Przy odpowiedniej promocji, może przynieść użytkownikom pewne wymierne korzyści.
Właśnie na ten głosowałam.Super
Program jest bardzo dobry, dostępny i łatwy w obsłudze.
A logo też bardzo orginalne.
Miło, że byli tacy ludzie, który opracowali taki program.
Życzę dalszej dobrej współpracy.
Cieszę się że wygrała najciekawsza etykieta. Jest prosta, estetyczna i na pierwszy rzut oka widać co symbolizuje. Oby tak dalej. Życzę powodzenia przy dalszej realizacji programu.
Podoba mi się na taki głosowałem.
Znak fajny, kolory zachowawcze
Etykieta graficznie OK, inicjatywa w ogóle ciekawa i odpowiadająca coraz większym
wyzwaniom dla firm w sieci – ciekawe jakie kryteria zaproponujecie dla otrzymania
poszczególnych gwiazdek..?
Generalnie gratuluję i jestem za.
Cieszę się, ten projekt do mnie przemawiał,stąd moje poparcie i wybór.
Graficznie wyrazisty i czytelny, gwiazdki motywujące.
Gratulacje.
Super!
To był tez mój wybór!
Nie było mnie w Polsce, nie brałem udziału w głosowaniu. Znak podoba mi się, a przede wszystkim sama inicjatywa.
Inicjatywa na plus, logotyp troszkę słaby.
Świetna inicjatywa; super pomysł, choć logo zbyt mdłe- ginące w tłumie; mało rozpoznawalne i oryginalne.
Trzymam kciuki !!! i czekam na pełen start programu. Co prawda głosowaliśmy na inny wzór, ale ten był drugiej w kolejności 🙂
nie budzi mojego zachwytu ale większości siępodoba wzór to dobrze
Trochę zaskoczona jestem wynikami…
Mnie nie bo można było się tego spodziewać…
Etykieta jest świetnie wykonana i wpada w oko. Z pewnością pozytywnie wpłynie na wzrost zainteresowania programem.
świetny pomysł, szczególnie w branżach finansowych takich jak leasing jest ważne, aby być przyjazny internautom