Trendy i newsy

Firma Przyjazna Internautom – użytkownicy wybrali

643wyświetleń

5689 przedstawicieli firm wzięło udział w wyborze etykiety Firma Przyjazna Internautom. Poniżej przedstawiamy zwycięski projekt, jednak wcześniej – parę słów o samym przedsięwzięciu.

W ciągu ostatnich kilku tygodni wypuściliśmy pierwsze zapowiedzi nowej inicjatywy: Firma Przyjazna Internautom (FPI).

FPI to system oceny firm pod kątem dostosowania do wymagań internautów. Udział w programie jest dobrowolny i bezpłatny. To przedstawiciele firm sami decydują czy chcą zgłosić firmę czy nie.

Uczestnicy programu otrzymują prawo do posługiwania się tytułem „Firma Przyjazna Internautom” oraz etykietą – specjalnym znakiem graficznym, który umieszcza się na firmowych stronach www, w prezentacjach Firmy.net, a także w innych publikacjach na temat przedsiębiorstwa, np. na plakatach czy ulotkach.

Żeby zostać uczestnikiem programu należy spełnić kryteria, które wkrótce zostaną opublikowane w nowej zakładce, dostępnej po zalogowaniu na konto Firmy.net.

Program FPI będzie wielopoziomowy. Oznacza to, że spełnienie tylko jednego z kryteriów pozwoli firmie zostać uczestnikiem i posługiwać się prestiżowym tytułem. Jednak im wyższy stopień uczestnictwa w programie – tym większe korzyści dla firmy.

Oficjalny znak – etykieta Firma Przyjazna Internautom – została wybrana w głosowaniu przedstawicieli firm zarejestrowanych w portalu. Etykieta posiada gwiazdki obrazujące swoją ilością poziom zaangażowania firmy w programie. Firmy, które zostaną uczestnikami, będą umieszczały etykietę na swoich stronach internetowych, materiałach promujących firmę oraz w prezentacjach Firmy.net.

Przedstawiciele firm wybrali następującą etykietę:

Obecnie przewidujemy pięć poziomów uczestnictwa. Osiągnięcie każdego z nich jest symbolizowane przez jedną gwiazdkę na etykiecie.

Start programu wkrótce. Zapraszamy do zadawania pytań i pisania własnych sugestii w komentarzach.

39 komentarzy

  1. może i motyw ograny ale pasujący,popieram takie inicjatywy. Zresztą jednemu podoba się ogrodnik drugiemu ogrodnika córka :),miłego dnia

  2. Też głosowałem na to logo. Szczerze to nie wiem w jaki sposób miałoby to przyciągnąć większą liczbę klientów ale fajnie, że firmy.net w ogóle coś robią aby promować nasze firmy.

  3. Nie głosowałam na ten znak, bo wydawał mi się dość “ciężki”, jednak obstawiałam, że wygra, bo ma znak gwiazdki ;o)))
    IMO ten z emotką bardziej pasował do internetu.
    Idea programu fajna i wartościowa, mam nadzieję, że znaczek na stronie będzie przyciągał internetowych klientów i będzie dawał im poczucie bezpiecznych zakupów, czy uslug.
    rgds A.

  4. Witam .Przyjazna firma internautom ,czy to może pomóc w rozwoju firmy jak i portalu? Myślę że tak o ilę same logo będzie miało przebicie na innych portalach społecznościowych,wszystko jedno jaką szatę graficzną będzie posiadało samo logo, ważny jest prestiż, czego firmienet życzę.

  5. Została wybrana etykieta na którą głosowałem od początku 🙂
    Oczywiście liczę, że ten program wypali i przyniesie korzyści wszystkim. Są na to szanse pod warunkiem, że wymagania nie będą zbyt małe 😉 a sprawa zostanie nagłośniona z odpowiednią siłą.

  6. Ja również głosowałem na inny, ale w większości siła. Tamten bardziej mi się kojarzył z Firmą Net.

  7. Program jest bardzo dobry, dostępny i łatwy w obsłudze.
    A logo też bardzo orginalne.
    Miło, że byli tacy ludzie, który opracowali taki program.
    Życzę dalszej dobrej współpracy.

  8. Cieszę się że wygrała najciekawsza etykieta. Jest prosta, estetyczna i na pierwszy rzut oka widać co symbolizuje. Oby tak dalej. Życzę powodzenia przy dalszej realizacji programu.

  9. Etykieta graficznie OK, inicjatywa w ogóle ciekawa i odpowiadająca coraz większym
    wyzwaniom dla firm w sieci – ciekawe jakie kryteria zaproponujecie dla otrzymania
    poszczególnych gwiazdek..?
    Generalnie gratuluję i jestem za.

  10. Cieszę się, ten projekt do mnie przemawiał,stąd moje poparcie i wybór.
    Graficznie wyrazisty i czytelny, gwiazdki motywujące.
    Gratulacje.

  11. Nie było mnie w Polsce, nie brałem udziału w głosowaniu. Znak podoba mi się, a przede wszystkim sama inicjatywa.

Dodaj komentarz