W dniach 10-11 października w Multikinie Złote Tarasy odbędzie się wyjątkowa edycja Kongresu Best of Online Marketing.
W pierwszym dniu na scenie pojawią się najlepiej oceniani prelegenci wszystkich poprzednich edycji. Oprócz garści inspiracji, dostaniesz także dawkę solidnej wiedzy do wdrożenia w Twojej firmie od zaraz.
Drugiego dnia będziesz mógł wziąć udział w warsztatach z online marketingu, pomiędzy którymi możesz dowolnie się przemieszczać.
Dodatkowo odbędzie się impreza w Hard Rock Cafe, podczas której będziesz mógł porozmawiać z prelegentami i innymi uczestnikami Kongresu.
DZIEŃ 1
- Scenariusze strategii promocji i reklamy online na 2019 rok – jak skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klienta? – Marcin Maj
- Dlaczego ludzie tak naprawdę unikają reklam online i jak odzyskać ich uwagę i zaufanie? – Julia Izmałkowa
- Rozwój formatów reklamowych i nowe sposoby promocji na Facebooku oraz Instagramie do 2020 roku. – Katarzyna Paliwoda
- Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych? Wytyczne na 2019 rok.- Artur Maciorowski
- Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych w sektorze B2B i B2C? Social selling krok po kroku.- Artur Jabłoński
- Jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży (w podziale na MŚP i duże firmy)? – Łukasz Kosuniak
- Jak krok po kroku zbudować silną markę w internecie? Skuteczne praktyki i rekomendacje dla marketerów i właścicieli firm. – Paweł Tkaczyk
- Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji? – Barbara Stawarz-Garcia
- W jaki sposób zaprojektować stronę internetową, która sprzedaje? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych. – Igor Farafonow
DZIEŃ 2
To, aż sześć paneli! Podczas każdego z nich uczestnicy mogą wybierać z trzech różnych warsztatowych prelekcji najbardziej interesujące migrując swobodnie między salami bez konieczności wcześniejszych zapisów.
Panel 1: Facebook I Instagram
Panel 2: Influencer marketing i marketing rekomendacji
Panel 3: Google AdWords
Panel 4: Pozycjonowanie
Panel 5: E-mail marketing
Panel 6: Wideo Marketing (Facebook, Instagram, You Tube)