Dobra komunikacja z klientem to podstawa sukcesu każdej firmy. Ideą programu Firma Przyjazna Internautom jest edukowanie przedsiębiorców w zakresie efektywnych działań prowadzonych w sieci, budowania trwałych relacji z klientami i utrwalania pozytywnego wizerunku w ich oczach.
Takimi samymi założeniami w swojej działalności kieruje się Krajowa Izba Gospodarcza, dlatego już po raz kolejny znalazła się w gronie patronów honorowych FPI.
Konkurs FPI ma na celu zwiększanie świadomości firm na temat obecności w internecie. Daje im nie tylko teoretyczną wiedzę, ale przynosi także wymierne efekty. Dzięki uczestnictwu w nim firmy wzmacniają swój przekaz, budują wiarygodna markę, dostosowują się do standardów internetowych, a także odpowiadają na potrzeby e-klientów, zyskując tym samym ich uznanie i lojalność.
Troska o polskich przedsiębiorców połączyła FPI z Krajową Izbą Gospodarczą
KIG jest wiodącą, niezależną organizacją biznesu w Polsce, działającą już od 1990 roku. Pomaga przedsiębiorcom wdrażać etyczne standardy. Działa również na rzecz poprawy wizerunku polskich firm na świecie, dbając o ich pozytywny odbiór przez zagranicznych partnerów na arenie międzynarodowej.
Krajowa Izba Gospodarcza promuje społeczną wrażliwość biznesu. Organizuje liczne szkolenia i konferencje, które pomagają przedsiębiorcom wdrażać etyczne standardy. Najwrażliwsze społecznie firmy są nagradzane w programie „Przedsiębiorstwo Fair Play”.
- Dba o przedsiębiorczość
- Prowadzi dialog z rządem
- Udostępnia rynki zagraniczne
- Promuje zasady „Fair Play”
Dowiedz się więcej: www.kig.pl
Jak zostać Firmą Przyjazną Internautom 2015?
Aby wziąć udział w konkursie, należy dołączyć do programu i stworzyć prezentację swojej firmy, spełniając 5 warunków, które aktualnie obowiązują w programie. Masz czas do 17 kwietnia 2016 r., do godziny 23:59.
Udział w konkursie jest bezpłatny, a założenia konta, aby dołączyć do programu jest darmowe (darmowa wizytówka w portalu Firmy.net).
Zakwalifikowanie do konkursu odbywa się automatycznie w momencie osiągnięcia wszystkich kryteriów. Obecnie, firmy zaangażowane są w zrealizowanie następujących wymagań, które wpływają na poprawę ich wizerunku w sieci:
- unikalne treści w prezentacji,
- kompletność i rzeczowość oferty,
- pozytywne opinie klientów,
- referencje od partnerów,
- wyróżnianie swojego wizerunku w internecie.
Więcej informacji o warunkach programu znajduje się na stronie: www.fpi.firmy.net/kryteria-oceny.html.
Korzyści z udziału: prezentacja firmy jest wysoko pozycjonowana w wynikach wyszukiwań oraz jest przyjazna internautom, ponieważ przedstawia odwiedzającym ją klientom wartościowe informacje.