Trendy i newsy

Najbardziej kompaktowa konferencja o marketingu internetowym już 12 marca!

551wyświetleń

Pod patronatem magazynu FIRMER i Firmy.net

kom9_pelna_agenda

Jak wygląda język świata reklamy i marketingu? Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? Czy strategię można dotknąć? Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego? – już 12 marca odpowiedzi na te pytania usłyszą uczestnicy IX Kongresu Online Marketing.

Już po 9 raz przedsiębiorcy i marketerzy spotkają się na Kongresie Online Marketing. Tegoroczną edycję rozpocznie dekalog budowania marki w mediach okiem Marcina Prokopa oraz prezentacja prof. Jerzego Bralczyka o języku w marketingu i reklamie, a zakończy wyjątkowa debata “Pytasz i wiesz” z udziałem m.in. Anny Sakowicz – Chief Digital Officer Starcom MediaVest Group, którą poprowadzą Jarosław Kuźniar z TVN 24 i Arkadiusz Widawski, redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska. Ponad połowa Kongresu to certyfikowane warsztaty, w trakcie których w praktyce będzie można poznać wykorzystanie najnowszych narzędzi e-marketingowych.
Ostatnie wolne miejsca czekają: www.kongres-online.pl
 

Znamy już kompletny program wydarzenia, który podzielić można na 5 elementów:

Najlepsze inspiracje na rok 2015 – cykl prezentacji

  • Dekalog budowania marki w mediach – Marcin Prokop
  • Nowy konsument i nowe zasady gospodarki – Marcin Maj, OS3 Group
  • Czy jesteś pewien, że twoja firma jest w internecie? – Michał Górecki, Koszulkowo.com
  • Język w marketingu i reklamie – prof. Jerzy Bralczyk
  • Debata specjalna – prof. Jerzy Bralczyk, Artur Maciorowski

Ścieżki dla małych, średnich i dużych firm
Ścieżka MŚP:

  • Narzędzia dla marketera w MSP – Marcin Kordowski, S3
  • Marketing Automation w MSP – Grzegorz Błażewicz, SALESManago
  • Integracja z e-commerce jako automatyzacja komunikacji z klientem? – Anna Bratek, SARE
  • Przejdź na silną stronę marki! – Mikołaj Bleja, Horsefield
  • Czy strategię można dotknąć? – Jolanta Piela, K2 Internet

Ścieżka duże firmy:

  • Jak zaplanować, rozliczać i mierzyć e-commerce w 2015 roku? – Tomasz Karwatka, Divante
  • Zemsta niewykorzystanych okazji. Jak wybrać taktykę reklamową na najbliższy sezon – Karolina Semeniuk, Sparc Media
  • Globalny Email Marketing: jak realizować efektywne kampanie i rozszerzać zasięg newsletterów poza polskich odbiorców? – Maciej Ossowski, GetResponse
  • Programmatic buying i RTB dla dużych firm – Jakub Cyran, GO.PL
  • Videomailing – siła obrazu i precyzja mailingu. Przykuwaj uwagę i angażuj mocniej – Judyta Dettlaff, LeadR
  • Analiza stron internetowych na żywo – warsztat specjalny – Przemysław Matyjaszczyk, Łukasz Żytko, Whites
  • Jak rewolucja beaconowa zmieni rynek handlu detalicznego? – Maciej Swoboda, Netizens
  • Śledzenie klienta w internecie – remarketing w praktyce – warsztat specjalny Krzysztof Wroński

Praktyczne warsztaty
Organizatorzy zadbali o to, aby oprócz pomysłów, móc nauczyć się samodzielnie korzystać także z narzędzi e-marketingowych. Podczas IX Kongresu odbędą się Certyfikowane Warsztaty Facebook Ads i Google Analytics prowadzone przez doświadczonych trenerów.

  • Warsztaty Google Analytics – Mariusz Michalczuk, Conversion
  • Jak efektywnie zarządzać social mediami – Joanna Hodera, Sociomatic
  • Warsztaty Facebook Ads Manager – Piotr Chmielewski, SocialMediaNow

Inspirujące debaty
Po pierwszej części pełnych inspiracji prezentacji odbędzie się debata specjalna z udziałem prof. Jerzego Bralczyka. Kongres zakończy debata “Pytasz i wiesz” z udziałem m.in. Anny Sakowicz – Chief Digital Officer Starcom MediaVest Group, Szymona Kosińskiego – Prezesa Zarządu Sarigato oraz dr Dominika Lubasza i Witolda Chomiczewskiego – radców prawnych z Kancelarii Radców Prawnych Lubasz i Wspólnicy, którą poprowadzą Jarosław Kuźniar z TVN 24 i Arkadiusz Widawski, redaktor naczelny Magazynu Online Marketing Polska.

Kiedy: 12.03.2015, godzina 9:30
Gdzie: Novotel Warszawa Centrum, ul. Marszałkowska 94/98
Organizator: Magazyn Online Marketing Polska
Program
Rejestracja

Wszystkie prelekcje we wszystkich ścieżkach wraz z warsztatami będą rejestrowane na wideo. Po Kongresie Uczestnicy otrzymają dostęp do nagrań, dzięki czemu  będą mogli w dowolnym momencie ponownie obejrzeć prezentowane rozwiązania.

Dodaj komentarz