Trendy i newsy

Nasi partnerzy- Di.com.pl

442wyświetleń

Portal Dziennik Internautów (di.com.pl) powstał w 2001 roku. Warto również wspomnieć o tym, że DI ma korzenie sięgające XX wieku – serwis powstał na bazie e-zinu WebExpress.pl, który miał swoje początki w 1998 roku.
Portal DI skierowany jest do każdego internauty (niezależnie od wieku, płci i przekonań), który jest ciekawy tego, co dzieje się w technologicznym środowisku, z którego korzysta, bada możliwości wykorzystania sieci oraz jest zainteresowany trendami rozwijającymi się w internecie. Misją serwisu jest popularyzacja wśród Polaków nowych technologii i zastosowań sieci WWW w życiu oraz biznesie.
Najdynamiczniejszy okres rozwoju portalu nastąpił w latach 2005-2006, dzięki zwielokrotnieniu źródeł dystrybucji treści za sprawą zdobywających popularność technologii i rozwiązań typu RSS, widgety, tagi, etc.
Od tego czasu portal podbija internet. Obecnie jest w czołówce serwisów informacyjnych (wykluczając portale horyzontalne), traktujących o internecie, co imponuje, gdyż przez blisko 9 lat serwis bazował jedynie na organicznym ruchu i wzajemnym polecaniu przez internautów. W tym czasie zapracował na swoją markę i przywiązanie użytkowników. Jest dumny z opinii i listów, które otrzymuje od Czytelników. Wśród nich jest coraz więcej starszych wiekiem użytkowników internetu, którzy są wdzięczni za przystępność przekazu informacji na di.com.pl.
Nie udałoby się to, gdyby nie rzetelność, obiektywność i wiarygodność informacji, a także szczególna dbałość o neutralność i wolność treści umieszczanych w internecie. Nie bez znaczenia są także dodatkowe narzędzia, dostępne dla internautów w serwisie, do takich należy m.in. Katalog Firm:
Katalog firm nie generuje dużego ruchu, ale wzbogaca ofertę DI o to, czego w sieci szuka się coraz częściej, czyli kontakt do wszelkiego rodzaju firm – mówi Krzysztof Gontarek.
Na tym jednak nie koniec. Serwis chce się rozwijać i umacniać swoją pozycję na rynku. Głównym planem na przyszłość jest zwiększenie ilości treści multimedialnych i większe zaangażowanie w treści, które żyją trochę dłużej niż przeciętny news.
Więcej informacji o portalu na stronie: di.com.pl
 

Dodaj komentarz