Trendy i newsy

Firmer 3/2013 – Jak zbudować silną markę według dr Ireny Eris

Firmer 2/2013 - Jak zbudować silną markę według dr Ireny Eris
fot. Firmer
452wyświetleń

Redakcja Firmy.net stworzyła nową bazę wiedzy pełną wskazówek dla firm w sektora MŚP. Na stronie www.firmer.pl znajdziesz wiele praktycznych porad i inspiracji, a także bieżące informacje o najciekawszych wydarzeniach na rynku z punktu widzenia przedsiębiorcy. Od tej pory Firmer.pl jest miejscem, w którym znajdziesz publikacje specjalistów z Firmy.net. Wszystkich żądnych wiedzy zapraszamy do czytania świeżych artykułów.
Zgodnie z założonymi celami, nasza nowa inicjatywa skierowana jest do przedsiębiorców, osób prowadzących własną działalność gospodarczą czy zatrudnionych w sektorze MŚP. Szczególnie interesuje nas problematyka prowadzenia własnego biznesu, w tym zagadnienia związane z zarządzaniem i promocją, przede wszystkim w sferze online. Poświęcamy również miejsce na ciekawe tematy lifestyle’owe, które będą odskocznią dla zapracowanych przedsiębiorców.

FIRMER – E-magazyn dla biznesu i o biznesie

Firmer, czyli Magazyn Świadomego Przedsiębiorcy, to świeżutkie pismo w formie elektronicznej wydawane przez Firmy.net. Co miesiąc, na ponad 40 stronach, znajdziesz przydatne porady i fachową wiedzę z obszaru szeroko pojętego marketingu internetowego, wywiady z doświadczonymi praktykami biznesu, materiały o charakterze lifestyle’owym oraz … przekonaj się sam czytając co miesiąc nowy numer!
 

>> Czytaj najnowszy numer

Firmer 03/2013 - dr Irena Eris
fot. FIRMER

 

  • Temat z okładki:
    Nie bój się marzyć
    O tym, jak zbudować silną markę, dowiesz się z inspirującej rozmowy z dr Ireną Eris.
  • Odkryj swój potencjał:
    Kto, przy zdrowych zmysłach, daje takie rabaty?
    Czytaj porady, jak zyskać na dawaniu klientom wysokich rabatów i osiągnij sukces dzięki przemyślanym okazjom.
  • Warto wiedzieć:
    Bądź na czasie – zatrudnij freelancera
    Poznaj alternatywę dla zatrudnienia pracownika na etacie, czyli jak ułożyć sobie współpracę z freelancerem.
  • Dossier:
    Komunikacja to więcej niż słowa
  • Small business to relacje, relacje to komunikacja, komunikacja to podstawa. Przeczytaj o skutecznej komunikacji w małej firmie.
  • Mała firma na Facebooku – lubię to!
  • Małe narzędzie do wielkich rzeczy – ankiety internetowe
  • Efektywne zarządzanie projektami w firmie
  • Nawet mały biznes może być odpowiedzialny społecznie
  • Kobiece wsparcie dla kobiecego biznesuJak zarobić na Średniowieczu?

1 Komentarz

Dodaj komentarz