Trendy i newsy

Zwycięzcy II edycji konkursu „Firma Przyjazna Internautom”

Firma Przyjazna Internautom - konkurs rozstrzygnięty
fot. Firmy.net
555wyświetleń

Firma Przyjazna Internautom - konkurs rozstrzygnięty
fot. Firmy.net

Już po raz drugi mamy zaszczyt nagrodzić firmy zaangażowane w program „Firma Przyjazna Internautom”. Po zażartych naradach wyłoniliśmy firmy, które chcemy szczególnie wyróżnić za dbałość o wysoki poziom komunikacji z e-klientami. Zobacz, kto wygrał i dowiedz się, co Ty możesz poprawić, aby być bardziej lubianym przez internautów.
Decyzja była niezmiernie trudna, ponieważ poziom zaangażowania w spełnianie wymagań stawianych przez internautów jest coraz bardziej wyrównany. Tym bardziej z większą radością ogłaszamy wyniki!

Lista zwycięzców II edycji konkursu:

MAFON Wojciech Rogala – Budownictwo i nieruchomości
ARKA-TRANSPORT-EURO Przeprowadzki Krajowe i Międzynarodowe – Motoryzacja i transport
PłoTech Piotr Płotczyk – IT/Internet
Biuro Rachunkowe AB-DaK Daniel Kornacki – Finanse, ubezpieczenia, prawo
VIAGGI.PL – Turystyka, gastronomia, rozrywka
Include Akademia Informatyczna – Usługi
Studio Urody i Odnowy Biologicznej Lidia Gwóźdź – Zdrowie i uroda
Zakład Produkcyjno-Handlowy “Kolorowa Kuchnia” s.c. – Handel
Pneumatig A. Wojciechowski L. Wojciechowski sp.j. – Przemysł i produkcja
Kuczma.pl projekt & reklama – Marketing i reklama

Nagrody:

Nagrodą główną jest prestiżowy tytuł „Firma Przyjazna Internautom 2012”. Każdy z finalistów otrzyma również usługę optymalizacji strony internetowej pod wyszukiwarki wraz z jej pozycjonowaniem na 4 frazy przez okres 9 miesięcy. Dodatkowo zwycięzcy będą promowani przez portal Firmy.net.
Nagrody ufundowali rekomendowani specjaliści ds. pozycjonowania: firma TENSE.PL, Agencja Reklamowa S 90 oraz Seo Power Sp. z o.o., właściciel serwisu ZmienPozycje.pl.

W ramach nagrody każdy z laureatów otrzyma również roczną prenumeratę magazynu Marketer+.

5 praktyk, które musisz stosować, aby zyskiwać zainteresowanie:

1. Zachęcający opis na liście branżowej
Dopracuj krótki opis wyświetlany przy Twojej firmie na listach branżowych. Ma on jasno przedstawiać, czym firma się zajmuje, zawierać najważniejszy wyróżnik oraz zachęcać do odwiedzenia prezentacji.
2. Dopracowany opis na prezentacji
Dołóż starań, aby opis firmy na stronie głównej prezentacji był czytelnie i zrozumiale napisany, nie zawierał błędów językowych oraz przedstawiał, jakie usługi oferujesz. Nie zapomnij pochwalić się, co Cię wyróżnia wśród konkurencji. Pisz językiem korzyści i zwracaj się bezpośrednio do odbiorcy. Na koniec dodaj, jakie kroki ma poczynić czytelnik zainteresowany Twoją ofertą.
3. Wysoki poziom zaufania
Zdobywaj referencje od partnerów oraz opinie zadowolonych klientów. Liczba “lajków” na Facebooku również wpływa na wzrost zaufania do Twojej firmy. Zabiegaj o to, aby po każdej zakończonej współpracy zebrać rekomendacje, co na pewno przełoży się na Twój przychód.
4. Wszystko to, co oferujesz, w jednym miejscu
Ciekawe zdjęcie, rzeczowy nagłówek oraz zachęcająca zajawka to podstawa opisów w Katalogu Produktów i Usług. Przedstaw tu swoje najciekawsze produkty oraz opisz dokładnie, co oferujesz w ramach swoich usług.
5. Przyciągające uwagę okazje
Przyciągnij i zatrzymaj e-klientów okazjami, które zaoferujesz im na początek. Może to być gratisowy dodatek do zakupów, zniżka podczas pierwszej wizyty lub rabat na kolejne zakupy.

Obopólna korzyść

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasza inicjatywa cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców. Skorzystają na tym zarówno firmy, jak i internauci, którzy szybciej niż dotychczas odnajdą w sieci istotne dla nich informacje. Otrzymana wiedza i wskazówki mogą również z sukcesem zostać wykorzystane przy tworzeniu własnych stron www oraz w dalszym kreowaniu pozytywnego wizerunku w sieci.
Zapraszamy wszystkie firmy do wzięcia udziału w programie. Warto dołączyć już dziś, aby mieć szansę na wygraną w przyszłej edycji konkursu!

>>> Dołącz do programu Firma Przyjazna Internautom

Więcej informacji o programie FPI na stronie: www.fpi.firmy.net

.

12 komentarzy

  1. Oby więcej takich konkursów i inicjatyw. Internet, zależnie od świadomości przedsiębiorców, może być wielkim sprzymierzeńcem sukcesu – lub też gwoździem do wizerunkowej trumny – stąd nie warto lekceważyć jego mocy:)

Dodaj komentarz