W dniach 17-18 marca 2016 roku w Warszawie odbędzie się XI edycja Kongresu Online Marketing. Dzięki swojej wieloletniej tradycji i bogatemu zapleczu merytorycznemu, Kongres z powodzeniem aspiruje do tytułu najważniejszej konferencji marketingowej tego roku. Niezależnie od tego, czy kierujesz swoje działania do sektora B2B czy do B2C, poznasz narzędzia, dzięki którym w optymalny sposób zrealizujesz swoje cele sprzedażowe.
W tym roku Kongres będzie podzielony na ścieżkę B2B o B2C, dzięki czemu każdy uczestnik może wybrać tylko te zagadnienia, które dotyczą klientów jego firmy i stworzyć swój swój indywidualny program kongresu i uczestniczyć tylko w tych prelekcjach, które go interesują.
Starannie dobrane prelekcje
- Panel 1. Narzędzia e-marketera B2B
- Panel 1. Narzędzia e-marketera B2C
- Panel 3. Zwiększ sprzedaż sklepu internetowego
- Panel 4. Content Marketing
- Panel 5. Analityka internetowa
- Panel 6. Pozycjonowanie 2016 – jak znaleźć się na szczycie Google?
- Panel 7. Neuromarketing
- Panel 8. Inspiracje, technologie
Właścicieli sklepów internetowych z pewnością zainteresuje specjalne debata dotycząca zmian związanych z opodatkowaniem e-sklepów. Jakiej wielkości obciążeniem dla sklepów internetowych będzie nowy podatek? Jest to niepowtarzalna szansa, aby zadać pytania ekspertom i rozwiać swoje wątpliwości.
100% merytoryki, 0% prelekcji sponsorowanych
Organizatorzy zapowiadają, że w odróżnieniu od innych konferencji w Polsce, wszystkie prelekcje podczas Kongresu są warsztatowe i jako jedyne na rynku nie zawierają treści komercyjnych. Dzięki temu niosą za sobą rzeczywistą i praktyczną wartość. Wszyscy prelegenci zostali starannie dobrani w wieloetapowym procesie rekrutacji i musieli legitymować się spektakularnymi dokonaniami zawodowymi.
Wśród gości specjalnych będą: Daril Kim, Przemysław Pająk, Paweł Tkaczyk, Maciej Lewiński, Marcin Majzner oraz Piotr Chmielewski .
Certyfikowane warsztaty
Na specjalną prośbę uczestników poprzednich edycji ,wprowadzono drugi – warsztatowy dzień kongresu. 18 marca odbędą się certyfikowane warsztaty w grupach maksymalnie do 25 osób, o następującej tematyce: e-mail marketing, Google Analytics, Google AdWords, Facebook.
Wszystkie prelekcje rejestrowane w formie wideo
Dzięki profesjonalnej rejestracji wideo, po powrocie z Kongresu wszyscy uczestnicy będą mogli raz jeszcze przeanalizować prelekcje. Zarówno te, w których brali udział, jak również te, które odbywały się w równoległej ścieżce! Powrót do pełnego materiału szkoleniowego będzie możliwy w dowolnym momencie.
Firmer i Firmy.net patronem medialnym Kongresu!
Jeżeli chcesz efektywniej niż inni walczyć o klienta w sieci z wykorzystaniem skutecznych i nowatorskich narzędzi – 17 marca nie może Cię zabraknąć!
Formularz zgłoszeniowy oraz więcej szczegółów jest dostępnych pod adresem www.kongres-online.pl