Trendy i newsy

FIRMER 2/2016 – prof. Jerzy Bralczyk o reklamie i języku komunikacji z klientem

Jerzy Bralczyk na okładce magazynu Firmer
557wyświetleń

„FIRMER” przeszedł wizualną metamorfozę. Stał się bardziej lekki i minimalistyczny. Nie można powiedzieć tego jednak o jego zawartości. Tematy, które poruszyliśmy wciąż odpowiadają na pytania, jakie codziennie zadają sobie przedsiębiorcy z sektora MŚP.

 
„Usuń ze swojego słownika słowo problem i zastąp go słowem wyzwanie”. Namawiamy, by tę dewizę Alberta Camusa wcielić w życie i stawać się jeszcze lepszym przedsiębiorcą. Można to zrobić na kilka sposobów. Jakich? Piszemy o tym w tym numerze. Zachęcamy do świadomego budowania własnej marki i korzystania z networkingu. Radzimy, jak poprzez słowo zjednywać sobie klientów, a o tym, co zrobić, by komunikacja w biznesie była naprawdę skuteczna – w wywiadzie numeru – mówi prof. Jerzy Bralczyk, autorytet w dziedzinie języka reklamy. Wreszcie zdradzamy, jak w tym wszystkim osiągnąć balans między pracą a życiem prywatnym.
Mamy nadzieję, że te i wiele innych tematów, które poruszamy na naszych łamach, podsuną Wam dobre rozwiązania i pomogą doskonalić swój biznes na różnych polach działania.
>> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER
Prof. Jerzy Bralczyk na okładce magazynu FIRMER
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

W numerze 02/2016 kwartalnika znajdziesz m.in.:

  • Prof. Jerzy Bralczyk o reklamie i języku komunikacji z klientem
    Prof. Jerzy Bralczyk – ekspert w dziedzinie komunikacji i języka reklamy opowiada o tym, jak posługiwać się słowem, żeby stało się ono skutecznym narzędziem sprzedaży.
  • Michał Górecki: Work–life balance to podstawa
    Jakie są elementy składowe, które podwyższają prawdopodobieństwo sukcesu? To przede wszystkim miłość do tego, co się robi. Michał Górecki mówi o tym, jak utrzymać balans między pracą a życiem prywatnym i w obu dziedzinach cieszyć się powodzeniem.
  • Okiem przedsiębiorców: Przepis na klienta z sieci
    O tym, co porusza klienta w internecie, mówią laureaci tegorocznego konkursu Firma Przyjazna Internautom.
  • Wizerunek: Blog ekspercki jako platforma budowania wizerunku
    5 pytań, na które powinieneś odpowiedzieć, gdy zakładasz bloga eksperckiego
  • Marketing: Marka osobista właściciela małego biznesu
    Jak skutecznie budować swój personal branding? Projektowanie i budowanie marki osobistej jest w dzisiejszych czasach wymogiem, zwłaszcza gdy prowadzi się własny mały biznes.
  • Rozwój: O czym informujemy innych poza słowami?
    Jak mowa ciała wpływa na relacje biznesowe? Komunikacja interpersonalna przebiega nie tylko na poziomie werbalnym, ale także niewerbalnym.
  • Firmowe zdjęcia w służbie budowania wizerunku przedsiębiorstwa
  • Skuteczne sposoby na walkę z internetowymi hejterami
  • Co musisz napisać, by klient chciał kupić Twój produkt?
  • Jak rozwijać swój biznes w internecie dzięki analizie konkurencji
  • W promocji marki w trudnej branży liczy się pomysł i zaangażowanie
  • Co robić, gdy klient chce obniżyć cenę?
  • Dlaczego cowork jest lepszy niż adres w bloku
  • Wywiad z Katarzyną Wierzbowską o idei networkingu
  • Jak wykorzystywać social media do budowania relacji?
  • Pieniądze to nie wszystko w budowaniu zaangażowania pracowników
  • Nowa rzeczywistość. Jak małe firmy prześcigają w niej korporacje
  • Recenzja książki Moniki Maj-Osytek Komunikacja niewerbalna. Autoprezentacja, relacje, mowa ciała
  • Raport Firmy.net: Młode firmy w lepszych nastrojach niż te z dłuższym stażem

 
Firmer 02-2016-baza_wiedzy---baner

Dodaj komentarz