„FIRMER” przeszedł wizualną metamorfozę. Stał się bardziej lekki i minimalistyczny. Nie można powiedzieć tego jednak o jego zawartości. Tematy, które poruszyliśmy wciąż odpowiadają na pytania, jakie codziennie zadają sobie przedsiębiorcy z sektora MŚP.
„Usuń ze swojego słownika słowo problem i zastąp go słowem wyzwanie”. Namawiamy, by tę dewizę Alberta Camusa wcielić w życie i stawać się jeszcze lepszym przedsiębiorcą. Można to zrobić na kilka sposobów. Jakich? Piszemy o tym w tym numerze. Zachęcamy do świadomego budowania własnej marki i korzystania z networkingu. Radzimy, jak poprzez słowo zjednywać sobie klientów, a o tym, co zrobić, by komunikacja w biznesie była naprawdę skuteczna – w wywiadzie numeru – mówi prof. Jerzy Bralczyk, autorytet w dziedzinie języka reklamy. Wreszcie zdradzamy, jak w tym wszystkim osiągnąć balans między pracą a życiem prywatnym.
Mamy nadzieję, że te i wiele innych tematów, które poruszamy na naszych łamach, podsuną Wam dobre rozwiązania i pomogą doskonalić swój biznes na różnych polach działania.
>> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER
W numerze 02/2016 kwartalnika znajdziesz m.in.:
- Prof. Jerzy Bralczyk o reklamie i języku komunikacji z klientem
Prof. Jerzy Bralczyk – ekspert w dziedzinie komunikacji i języka reklamy opowiada o tym, jak posługiwać się słowem, żeby stało się ono skutecznym narzędziem sprzedaży.
- Michał Górecki: Work–life balance to podstawa
Jakie są elementy składowe, które podwyższają prawdopodobieństwo sukcesu? To przede wszystkim miłość do tego, co się robi. Michał Górecki mówi o tym, jak utrzymać balans między pracą a życiem prywatnym i w obu dziedzinach cieszyć się powodzeniem.
- Okiem przedsiębiorców: Przepis na klienta z sieci
O tym, co porusza klienta w internecie, mówią laureaci tegorocznego konkursu Firma Przyjazna Internautom.
- Wizerunek: Blog ekspercki jako platforma budowania wizerunku
5 pytań, na które powinieneś odpowiedzieć, gdy zakładasz bloga eksperckiego
- Marketing: Marka osobista właściciela małego biznesu
Jak skutecznie budować swój personal branding? Projektowanie i budowanie marki osobistej jest w dzisiejszych czasach wymogiem, zwłaszcza gdy prowadzi się własny mały biznes.
- Rozwój: O czym informujemy innych poza słowami?
Jak mowa ciała wpływa na relacje biznesowe? Komunikacja interpersonalna przebiega nie tylko na poziomie werbalnym, ale także niewerbalnym.
- Firmowe zdjęcia w służbie budowania wizerunku przedsiębiorstwa
- Skuteczne sposoby na walkę z internetowymi hejterami
- Co musisz napisać, by klient chciał kupić Twój produkt?
- Jak rozwijać swój biznes w internecie dzięki analizie konkurencji
- W promocji marki w trudnej branży liczy się pomysł i zaangażowanie
- Co robić, gdy klient chce obniżyć cenę?
- Dlaczego cowork jest lepszy niż adres w bloku
- Wywiad z Katarzyną Wierzbowską o idei networkingu
- Jak wykorzystywać social media do budowania relacji?
- Pieniądze to nie wszystko w budowaniu zaangażowania pracowników
- Nowa rzeczywistość. Jak małe firmy prześcigają w niej korporacje
- Recenzja książki Moniki Maj-Osytek Komunikacja niewerbalna. Autoprezentacja, relacje, mowa ciała
- Raport Firmy.net: Młode firmy w lepszych nastrojach niż te z dłuższym stażem