Trendy i newsy

FIRMER 4/2019 – Anna Korcz o biznesie z potrzeby serca

FIRMER 4/2019
796wyświetleń

„Nawet niewielkie emocje są wspaniałymi impulsami
sterującymi naszym życiem.”
Vincent van Gogh

Mówi się, że w interesach emocje należy studzić. Poddawanie się im jest nieopłacalne, a to rozsądek jest filarem, który trzyma biznes w ryzach. Ale czy zawsze miarą opłacalności są pieniądze? Czy faktycznie w ogólnym rozrachunku zysków i strat po stronie korzyści nie ma miejsca dla relacji, lojalności, zaangażowania? 

W tym numerze damy dojść do głosu emocjom. Czy tego chcemy czy nie, to one determinują nasze zachowania. Czy mamy tego świadomość czy nie, to one często podejmują za nas decyzje. I nierzadko wychodzimy na tym na plus. W wywiadzie z okładki o biznesie tworzonym z potrzeby serca opowiada Anna Korcz. O tym, że warto być pracodawcą uważnym na pracownika, mówi Beata Kapcewicz. Do budowania relacji w komunikacji marketingowej przekonują Tomasz Manikowski i Michał Korba. Dr Piotr Wasyluk tłumaczy, co wspólnego mają emocje z rozwojem trendów. Marek Borowski przekonuje, że w biznesie jest miejsce na potrzeby społeczne. 

Emocje to autentyczność. A ta w obecnych czasach jest czymś, co przekonuje klientów. Jak zbudować zatem wiarygodność w oczach klienta? Jak całe przedsiębiorstwo może skorzystać na silnej marce osobistej pracownika? Jak zadbać o wizerunek firmy? O tym też przeczytacie na naszych łamach.

Przyjemnej lektury!
 
POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER
FIRMER 4/2019 - okładka
 

W numerze 4/2019 znajdziesz:

  • Biznes z potrzeby serca. Rozmowa z Anną Korcz
    O przecieraniu szlaków w opiece nad seniorami
  • Kreatywność nie zależy od budżetu. Rozmowa z Tomaszem Manikowskim
    O znaczeniu emocji w komunikacji marketingowej
  • 10 kroków na start w marketingu internetowym
    Pierwsze testy marketingu online z niskim budżetem
  • Marka osobista w employer brandingu
    Czy marka osobista pracownika jest zagrożeniem dla pracodawcy?
  • Liderzy to trenerzy
  • Prospekting we współczesnej rzeczywistości
  • Relacje przez automatyzacje
  • Content marketing w lejku zakupowym
  • Sterem, okrętem, PR-owcem
  • Płynąc na fali
  • Jak zarządza się różnorodnością w IT. Wstępne wyniki badania Diversity Hub i SoDA
  • Faktoring w walce o płynność finansową
  • 3 mity na temat windykacji
  • Kalendarz szkoleń i konferencji
  • Kuźnia Społeczna. Miejsce dla biznesu i potrzeb społecznych

Dodaj komentarz