„Nawet niewielkie emocje są wspaniałymi impulsami
sterującymi naszym życiem.”
Vincent van Gogh
Mówi się, że w interesach emocje należy studzić. Poddawanie się im jest nieopłacalne, a to rozsądek jest filarem, który trzyma biznes w ryzach. Ale czy zawsze miarą opłacalności są pieniądze? Czy faktycznie w ogólnym rozrachunku zysków i strat po stronie korzyści nie ma miejsca dla relacji, lojalności, zaangażowania?
W tym numerze damy dojść do głosu emocjom. Czy tego chcemy czy nie, to one determinują nasze zachowania. Czy mamy tego świadomość czy nie, to one często podejmują za nas decyzje. I nierzadko wychodzimy na tym na plus. W wywiadzie z okładki o biznesie tworzonym z potrzeby serca opowiada Anna Korcz. O tym, że warto być pracodawcą uważnym na pracownika, mówi Beata Kapcewicz. Do budowania relacji w komunikacji marketingowej przekonują Tomasz Manikowski i Michał Korba. Dr Piotr Wasyluk tłumaczy, co wspólnego mają emocje z rozwojem trendów. Marek Borowski przekonuje, że w biznesie jest miejsce na potrzeby społeczne.
Emocje to autentyczność. A ta w obecnych czasach jest czymś, co przekonuje klientów. Jak zbudować zatem wiarygodność w oczach klienta? Jak całe przedsiębiorstwo może skorzystać na silnej marce osobistej pracownika? Jak zadbać o wizerunek firmy? O tym też przeczytacie na naszych łamach.
Przyjemnej lektury!
POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER
W numerze 4/2019 znajdziesz:
- Biznes z potrzeby serca. Rozmowa z Anną Korcz
O przecieraniu szlaków w opiece nad seniorami
- Kreatywność nie zależy od budżetu. Rozmowa z Tomaszem Manikowskim
O znaczeniu emocji w komunikacji marketingowej
- 10 kroków na start w marketingu internetowym
Pierwsze testy marketingu online z niskim budżetem
- Marka osobista w employer brandingu
Czy marka osobista pracownika jest zagrożeniem dla pracodawcy?
- Liderzy to trenerzy
- Prospekting we współczesnej rzeczywistości
- Relacje przez automatyzacje
- Content marketing w lejku zakupowym
- Sterem, okrętem, PR-owcem
- Płynąc na fali
- Jak zarządza się różnorodnością w IT. Wstępne wyniki badania Diversity Hub i SoDA
- Faktoring w walce o płynność finansową
- 3 mity na temat windykacji
- Kalendarz szkoleń i konferencji
- Kuźnia Społeczna. Miejsce dla biznesu i potrzeb społecznych