Trendy i newsy

FIRMER 1/2020 – Piotr Rubik o biznesie, który odkrywa talenty

840wyświetleń

„Planowanie to oprawianie przyszłości w ramy teraźniejszości.
Możesz to zacząć już dzisiaj.”

Alan Lakein

Styczeń to symboliczne nowe otwarcie. Także w biznesie to często jedyny właściwy moment na zastosowanie polityki grubej kreski – wyzerowania licznika, porzucenie bagażu niepowodzeń i błędów, skupienie się na tu i teraz. To jak gruba jest to kreska i z jaką siłą postawiona warunkuje teraźniejszość.

Zamiast więc wracać do tego, co było, lub snuć plany, jak mogłoby być, działajmy już dzisiaj. By było to łatwiejsze, podsuwamy wskazówki do zastosowania od zaraz. Jak się zmotywować? Jak być lepszym pracodawcą? Ile wydać na marketing? Jak dobrze zaprojektować ścieżkę zakupową klienta? Jak ważna jest strategia? Dlaczego warto przejść cyfrową transformację firmy? Jak być bardziej widocznym w sieci? Czy praca zdalna zawsze się sprawdza? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w tym numerze.

Ale to nie wszystko. W rozmowie z okładki Piotr Rubik zdradza, jak sam zaczął działać i stworzył miejsce sprzyjające odkrywaniu talentów i rozwijaniu skrzydeł. Piotr Konieczny podpowiada, jak nie dać się hakerom, a Artur Brzychcy podsuwa oryginalny pomysł na inwestowanie kapitału.

Zapraszamy do lektury!

 

POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER

FIRMER 1/2020 - Piotr Rubik

W numerze 1/2020 znajdziesz:

  • Miejsce, by rozwijać skrzydła. Rozmowa z Piotrem Rubikiem
    O przedszkolu muzycznym, które odkrywa talenty
  • Zabawa w kotka i myszkę. Rozmowa z Piotrem Koniecznym
    Co zrobić, by zminimalizować ryzyko cyberataku?
  • Ile wydać na marketing?
    Modele ustalania budżetu
  • Poczuj flow, czyli kobieca strona biznesu
    O przestrzeni stworzonej przez kobiety z myślą o kobietach
  • Zmotywuj mnie. Szybki kurs realizowania celów
  • DNA biznesu
  • Czy Twoja firma potrzebuje employer brandingu?
  • Praca zdalna odczarowana
  • Wizytówka firmy w Google. Jak ją wyróżnić?
  • Jak uwieść klienta i Google? Szkołą pisania atrakcyjnych opisów
  • Strategia is the king, czyli dlaczego content marketing nie zawsze jest skuteczny
  • Ścieżka zakupowa klienta. Jak ją dobrze zaprojektować?
  • Transformacja cyfrowa małej firmy
  • Gdy nas nie będzie, czyli kilka słów o sukcesji i pełnomocnictwie
  • Ekoscenariusz dla świata
  • Zysk w kolorze bursztynu
  • Kalendarz szkoleń i konferencji

Dodaj komentarz