Trendy i newsy

Okazje.Firmy.net dołączyły do agregatorów zakupów grupowych

732wyświetleń

Okazje.Firmy.net rozpoczęły transfer swoich ofert zniżkowych do czterech popularnych portali, które gromadzą najciekawsze propozycje zakupów grupowych i na tym nie koniec. Dzięki temu posunięciu umożliwiły swoim klientom dotarcie do setek tysięcy nowych odbiorców, którzy ukierunkowani są wyłącznie na szukanie konkretnych promocji w sieci poprzez znane agregatory, w tym godealla.pl, wesave.pl, deal.pl, snuper.pl.
Tym, co wyróżnia portal Okazje.Firmy.net spośród innych serwisów tego typu jest fakt, że nie pobiera on prowizji za dodanie oferty promocyjnej, która u innych wydawców sięga nawet 50%. Dzięki temu, ten sposób reklamy osiągalny jest również dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. To nie koniec korzyści. W praktyce oznacza to teraz, że firmy nie ponoszą żadnych kosztów za obecność także na powszechnych platformach zakupów grupowych, a więc za bezpośrednie konkurowanie z ofertami liderów – portali Groupon czy Gruper. Okazje.Firmy.net zadbały o to, by zupełnie bezpłatnie zwiększyć ich efektywność, a w konsekwencji przysporzyć zysków swoim klientom, po stronie których leży tylko udostępnienie poprawnej i atrakcyjnej oferty.
Liczba portali oferujących zakupy grupowe przekroczyła już setkę. W takim natłoku propozycji, prawdziwym wyzwaniem dla ponad 6 milionów ich użytkowników staje się znalezienie interesującej okazji – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG. – Rozumiemy, że w takiej sytuacji oczywistą receptę stanowią agregatory zakupów grupowych, które w jednym miejscu skupiają precyzyjnie wyselekcjonowane oferty rabatowe pojawiające się w internecie. Dlatego podjęliśmy działania, dzięki którym teraz wśród nich można już znaleźć okazje promowane przez portal Firmy.net.
Serwis Okazje.Firmy.net powstał w listopadzie 2011 roku. Aby móc korzystać z promocji firmy za jego pośrednictwem, wystarczy założyć bezpłatne konto w serwisie Firmy.net. Tego typu reklama nie wiąże się z żadnymi kosztami, począwszy od zamieszczenia oferty w serwisie, po jej promocję w agregatorach. Jedynym warunkiem koniecznym jest stworzenie poprawnej i atrakcyjnej oferty.
Zapraszamy do zamieszczania okazji w serwisie Okazje.Firmy.net

6 komentarzy

  1. Duże zmiany na rynku, agregatory idą w kierunku darmowych kuponów. Kup blisko również będzie walczyć o swoją część rynku. Druga połowa roku zapowiada się interesująco.

Dodaj komentarz