Okazje.Firmy.net rozpoczęły transfer swoich ofert zniżkowych do czterech popularnych portali, które gromadzą najciekawsze propozycje zakupów grupowych i na tym nie koniec. Dzięki temu posunięciu umożliwiły swoim klientom dotarcie do setek tysięcy nowych odbiorców, którzy ukierunkowani są wyłącznie na szukanie konkretnych promocji w sieci poprzez znane agregatory, w tym godealla.pl, wesave.pl, deal.pl, snuper.pl.
Tym, co wyróżnia portal Okazje.Firmy.net spośród innych serwisów tego typu jest fakt, że nie pobiera on prowizji za dodanie oferty promocyjnej, która u innych wydawców sięga nawet 50%. Dzięki temu, ten sposób reklamy osiągalny jest również dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. To nie koniec korzyści. W praktyce oznacza to teraz, że firmy nie ponoszą żadnych kosztów za obecność także na powszechnych platformach zakupów grupowych, a więc za bezpośrednie konkurowanie z ofertami liderów – portali Groupon czy Gruper. Okazje.Firmy.net zadbały o to, by zupełnie bezpłatnie zwiększyć ich efektywność, a w konsekwencji przysporzyć zysków swoim klientom, po stronie których leży tylko udostępnienie poprawnej i atrakcyjnej oferty.
– Liczba portali oferujących zakupy grupowe przekroczyła już setkę. W takim natłoku propozycji, prawdziwym wyzwaniem dla ponad 6 milionów ich użytkowników staje się znalezienie interesującej okazji – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG. – Rozumiemy, że w takiej sytuacji oczywistą receptę stanowią agregatory zakupów grupowych, które w jednym miejscu skupiają precyzyjnie wyselekcjonowane oferty rabatowe pojawiające się w internecie. Dlatego podjęliśmy działania, dzięki którym teraz wśród nich można już znaleźć okazje promowane przez portal Firmy.net.
Serwis Okazje.Firmy.net powstał w listopadzie 2011 roku. Aby móc korzystać z promocji firmy za jego pośrednictwem, wystarczy założyć bezpłatne konto w serwisie Firmy.net. Tego typu reklama nie wiąże się z żadnymi kosztami, począwszy od zamieszczenia oferty w serwisie, po jej promocję w agregatorach. Jedynym warunkiem koniecznym jest stworzenie poprawnej i atrakcyjnej oferty.
Zapraszamy do zamieszczania okazji w serwisie Okazje.Firmy.net
818wyświetleń
Może zainteresuje Ciebie także to:
Będzie dodatkowe wsparcie dla budownictwa społecznego
Marcin Dostojski
30
Polskie budownictwo społeczne dostanie solidny zastrzyk finansowy. Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę, która otwiera drogę do zwiększenia środków na Fundusz...

Narodowy Program Mieszkaniowy
Nieruchomosci-online.pl
653
27 września ubiegłego roku Rada Ministrów zaakceptowała uchwałę o przyjęciu Narodowego Programu Mieszkaniowego. Jest to dokument, który w sposób kompletny obejmuje zagadnienia związane z polityką mieszkaniową państwa. Jest to również jedno z narzędzi do realizacji założeń „Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju”.
Nowy program mieszkaniowy jeszcze nie jest pewny. Co się wydarzy, jeśli go nie będzie?
Marcin Dostojski
129
Nowy program wsparcia dla osób kupujących mieszkanie miał płynnie zastąpić Bezpieczny Kredyt 2%. Cieszący się ogromną popularnością program został wygaszony...
Barometr zdrowych budynków – co zrobić, by zdrowe budynki stały się standardem?
Marcin Dostojski
181
Według najnowszego, ósmego już, raportu „Barometr zdrowych budynków”, budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków....
Flipperzy w trudniejszej sytuacji
Marcin Dostojski
242
Flipping, czyli kupowanie mieszkań, ich remont i sprzedaż z zyskiem, przez lata był sposobem na szybkie zarobki w nieruchomościach. Dla...
Duże zmiany na rynku, agregatory idą w kierunku darmowych kuponów. Kup blisko również będzie walczyć o swoją część rynku. Druga połowa roku zapowiada się interesująco.
Nawet bardzo interesująco można by rzec… 🙂
Jak myślicie, co się będzie działo?
Ja mysle że ten krok będzie bardzo dobrym posunięciem w rozwoju 🙂
Ja również tak myślę że da im to mocnego “kopa” rozpędowego 🙂
Fajnie by było jakby na http://okazje.firmy.net/ były zdjęcia tych okazji już na stronie głównej, łatwiej by się to skanowało.