Okazje.Firmy.net rozpoczęły transfer swoich ofert zniżkowych do czterech popularnych portali, które gromadzą najciekawsze propozycje zakupów grupowych i na tym nie koniec. Dzięki temu posunięciu umożliwiły swoim klientom dotarcie do setek tysięcy nowych odbiorców, którzy ukierunkowani są wyłącznie na szukanie konkretnych promocji w sieci poprzez znane agregatory, w tym godealla.pl, wesave.pl, deal.pl, snuper.pl.
Tym, co wyróżnia portal Okazje.Firmy.net spośród innych serwisów tego typu jest fakt, że nie pobiera on prowizji za dodanie oferty promocyjnej, która u innych wydawców sięga nawet 50%. Dzięki temu, ten sposób reklamy osiągalny jest również dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. To nie koniec korzyści. W praktyce oznacza to teraz, że firmy nie ponoszą żadnych kosztów za obecność także na powszechnych platformach zakupów grupowych, a więc za bezpośrednie konkurowanie z ofertami liderów – portali Groupon czy Gruper. Okazje.Firmy.net zadbały o to, by zupełnie bezpłatnie zwiększyć ich efektywność, a w konsekwencji przysporzyć zysków swoim klientom, po stronie których leży tylko udostępnienie poprawnej i atrakcyjnej oferty.
– Liczba portali oferujących zakupy grupowe przekroczyła już setkę. W takim natłoku propozycji, prawdziwym wyzwaniem dla ponad 6 milionów ich użytkowników staje się znalezienie interesującej okazji – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG. – Rozumiemy, że w takiej sytuacji oczywistą receptę stanowią agregatory zakupów grupowych, które w jednym miejscu skupiają precyzyjnie wyselekcjonowane oferty rabatowe pojawiające się w internecie. Dlatego podjęliśmy działania, dzięki którym teraz wśród nich można już znaleźć okazje promowane przez portal Firmy.net.
Serwis Okazje.Firmy.net powstał w listopadzie 2011 roku. Aby móc korzystać z promocji firmy za jego pośrednictwem, wystarczy założyć bezpłatne konto w serwisie Firmy.net. Tego typu reklama nie wiąże się z żadnymi kosztami, począwszy od zamieszczenia oferty w serwisie, po jej promocję w agregatorach. Jedynym warunkiem koniecznym jest stworzenie poprawnej i atrakcyjnej oferty.
Zapraszamy do zamieszczania okazji w serwisie Okazje.Firmy.net
731
Może zainteresuje Ciebie także to:
Sytuacja kupujących i sprzedających nieruchomości w III kwartale 2024 r. wg raportu INPON
Marcin Dostojski
85
III kwartał na rynku wtórnym upłynął pod znakiem oczekiwania i niepewności, zarówno wśród kupujących, jak i sprzedających. Głównym czynnikiem, który...
Narodowy Program Mieszkaniowy
Nieruchomosci-online.pl
653
27 września ubiegłego roku Rada Ministrów zaakceptowała uchwałę o przyjęciu Narodowego Programu Mieszkaniowego. Jest to dokument, który w sposób kompletny obejmuje zagadnienia związane z polityką mieszkaniową państwa. Jest to również jedno z narzędzi do realizacji założeń „Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju”.
Polacy niezadowoleni z dostępności mieszkań
Marcin Dostojski
141
Polski rynek mieszkaniowy od lat budzi emocje – szczególnie teraz, gdy ceny mieszkań wciąż rosną, a dostępność tanich i dobrych...
Nowy trend w budownictwie – beton z włóknami celulozy
Marcin Dostojski
234
Naukowcy z University of Virginia opracowali innowacyjny materiał budowlany, który może zrewolucjonizować branżę budownictwa. Jest to beton zawierający włókna celulozy,...
Nastroje na rynku nieruchomości po II kw. 2024 r. wg badania Nieruchomosci-online.pl
Marcin Dostojski
196
Sytuacja na rynku w pierwszym półroczu 2024 roku zdecydowanie zmieniła się w stosunku do drugiego półrocza 2023 roku. Jest spokojniej,...
Duże zmiany na rynku, agregatory idą w kierunku darmowych kuponów. Kup blisko również będzie walczyć o swoją część rynku. Druga połowa roku zapowiada się interesująco.
Nawet bardzo interesująco można by rzec… 🙂
Jak myślicie, co się będzie działo?
Ja mysle że ten krok będzie bardzo dobrym posunięciem w rozwoju 🙂
Ja również tak myślę że da im to mocnego “kopa” rozpędowego 🙂
Fajnie by było jakby na http://okazje.firmy.net/ były zdjęcia tych okazji już na stronie głównej, łatwiej by się to skanowało.