Okazje.Firmy.net rozpoczęły transfer swoich ofert zniżkowych do czterech popularnych portali, które gromadzą najciekawsze propozycje zakupów grupowych i na tym nie koniec. Dzięki temu posunięciu umożliwiły swoim klientom dotarcie do setek tysięcy nowych odbiorców, którzy ukierunkowani są wyłącznie na szukanie konkretnych promocji w sieci poprzez znane agregatory, w tym godealla.pl, wesave.pl, deal.pl, snuper.pl.
Tym, co wyróżnia portal Okazje.Firmy.net spośród innych serwisów tego typu jest fakt, że nie pobiera on prowizji za dodanie oferty promocyjnej, która u innych wydawców sięga nawet 50%. Dzięki temu, ten sposób reklamy osiągalny jest również dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. To nie koniec korzyści. W praktyce oznacza to teraz, że firmy nie ponoszą żadnych kosztów za obecność także na powszechnych platformach zakupów grupowych, a więc za bezpośrednie konkurowanie z ofertami liderów – portali Groupon czy Gruper. Okazje.Firmy.net zadbały o to, by zupełnie bezpłatnie zwiększyć ich efektywność, a w konsekwencji przysporzyć zysków swoim klientom, po stronie których leży tylko udostępnienie poprawnej i atrakcyjnej oferty.
– Liczba portali oferujących zakupy grupowe przekroczyła już setkę. W takim natłoku propozycji, prawdziwym wyzwaniem dla ponad 6 milionów ich użytkowników staje się znalezienie interesującej okazji – mówi Michał Kurczycki, przedstawiciel twórcy Firmy.net, szwajcarskiej firmy NNV AG. – Rozumiemy, że w takiej sytuacji oczywistą receptę stanowią agregatory zakupów grupowych, które w jednym miejscu skupiają precyzyjnie wyselekcjonowane oferty rabatowe pojawiające się w internecie. Dlatego podjęliśmy działania, dzięki którym teraz wśród nich można już znaleźć okazje promowane przez portal Firmy.net.
Serwis Okazje.Firmy.net powstał w listopadzie 2011 roku. Aby móc korzystać z promocji firmy za jego pośrednictwem, wystarczy założyć bezpłatne konto w serwisie Firmy.net. Tego typu reklama nie wiąże się z żadnymi kosztami, począwszy od zamieszczenia oferty w serwisie, po jej promocję w agregatorach. Jedynym warunkiem koniecznym jest stworzenie poprawnej i atrakcyjnej oferty.
Zapraszamy do zamieszczania okazji w serwisie Okazje.Firmy.net
539
Może zainteresuje Ciebie także to:
Jak kredyt #naStart może wpłynąć na rynek nieruchomości? – opinie pośredników
Marcin Dostojski
14
Bezpieczny Kredyt 2% cieszył się ogromną popularnością. Nic więc dziwnego, że jego następca Kredyt na Start również wzbudza zainteresowanie. Kolejna...
Narodowy Program Mieszkaniowy
Nieruchomosci-online.pl
653
27 września ubiegłego roku Rada Ministrów zaakceptowała uchwałę o przyjęciu Narodowego Programu Mieszkaniowego. Jest to dokument, który w sposób kompletny obejmuje zagadnienia związane z polityką mieszkaniową państwa. Jest to również jedno z narzędzi do realizacji założeń „Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju”.
Luka czynszowa – na czym polega problem?
Marcin Dostojski
128
Już co trzecie gospodarstwo domowe w Polsce mieści się w luce czynszowej. Obywatele zarabiają zbyt mało, by móc uzyskać kredyt...
Pokolenie Z będzie dziedziczyć mieszkania zamiast kupować?
Marcin Dostojski
232
Polacy w wieku od 20 do 40 lat nie mają dziś szans na kredyt hipoteczny pozwalający kupić odpowiednie mieszkanie. Drożyzna...
Sytuacja na rynku nieruchomości w IV kwartale 2023 r. w opinii pośredników
Marcin Dostojski
318
Ostatni kwartał 2023 roku przyniósł sporo emocji na rynku nieruchomości. Niepewność związana z programem Bezpieczny kredyt 2 proc., rosnące ceny...
Duże zmiany na rynku, agregatory idą w kierunku darmowych kuponów. Kup blisko również będzie walczyć o swoją część rynku. Druga połowa roku zapowiada się interesująco.
Nawet bardzo interesująco można by rzec… 🙂
Jak myślicie, co się będzie działo?
Ja mysle że ten krok będzie bardzo dobrym posunięciem w rozwoju 🙂
Ja również tak myślę że da im to mocnego “kopa” rozpędowego 🙂
Fajnie by było jakby na http://okazje.firmy.net/ były zdjęcia tych okazji już na stronie głównej, łatwiej by się to skanowało.