Trendy i newsy

Firmer 6/2013 – Oko w oko z Dariuszem Michalczewskim

Firmer 6/2013 – Oko w oko z Dariuszem Michalczewskim
fot. Firmer
441wyświetleń

Czytaj najnowszy numer e-magazynu dla właścicieli mikro, małych i średnich firm. We wrześniowym wydaniu znajdziesz rozmowę z mistrzem świata, zainspirujesz się, jak kreatywnie wykorzystać pieniądze z Urzędu Pracy,  dowiesz się, co Google mówi o Twojej firmie oraz przeczytasz wiele innych, praktycznych porad z e-marketingu.
Nie możesz przegapić najświeższych artykułów i praktycznych porad, które pomogą Ci wejść na wyższy stopień wtajemniczenia z e-marketingu.

Czytaj wrześniowy numer:

W najnowszym numerze FIRMERA przeczytasz:

  • Temat z okładki: Biznesowy tygrys.

Jaka jest recepta na sukces w sporcie i biznesie? Dariusz Michalczewski opowie o swoim niezwykle bogatym doświadczeniu w tej kwestii. Z wywiadu dowiesz się tego, czego zapewne jeszcze nie wiesz o “Tigerze”, czyli sportowcu, biznesmenie i filantropie w jednej osobie.

  • Biznes na obcasach: Nietypowy biznes za pieniądze z UP

Od pomysłu na własny biznes do realizacji celów długa droga. Twórczyni marki ubrań UNCOMMON rozpoczęła ją od sięgnięcia po pieniądze z Urzędu Pracy, a teraz dzieli się z Tobą swoim doświadczeniem.

  • Odkryj swój potencjał: 5 trików skutecznej reklamy

Poznaj konkretne sposoby na to, aby prezentacja Twojej firmy ściągała jak najwięcej klientów i jak najskuteczniej zachęcała ich do zakupu. Porady są niezmiernie przydatne, nie tylko podczas prowadzenia prezentacji na Firmy.net, lecz również wtedy, kiedy zależy Ci na tym, aby Twoja obecność i reklama w internecie przynosiła Ci widoczne efekty.

  • Warto wiedzieć: Co Google mówi o Twojej firmie

Dowiedz się, co oznacza SEO PR, aby zarządzać tym, co na temat Twojej firmy można wyczytać z pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwania.

  • Wartościowe linki – jak je zdobyć i nie zrazić do siebie Google’a,
  • Narzędzia i aplikacje na Facebooku – wyższy stopień wtajemniczenia,
  • ANTYporadnik ePR, czyli jak nie prowadzić działań public relations w sieci,
  • Obalamy mity na temat kształtowania e-wizerunku,
  • Jak walczyć z zatorem płatniczym?
  • Pozornie niepozorne QR kody.

CZYTAJ E-MAGAZYN FIRMER

Firmer 6/2013 - Czytaj porady dla mikrobiznesu
fot. FIRMER

4 komentarze

  1. Sięgnąłem po Państwa publikację po raz pierwszy i przyznam, że jestem mile zaskoczony. Z zainteresowaniem przeczytałem większość artykułów. Szczególnie zaciekawił mnie wywiad z Dariuszem Michalczewskim i artykuły dotyczące budowania wizerunku firmy w sieci. Gratuluję poziomu.

Dodaj komentarz