Czytaj najnowszy numer e-magazynu dla właścicieli mikro, małych i średnich firm. We wrześniowym wydaniu znajdziesz rozmowę z mistrzem świata, zainspirujesz się, jak kreatywnie wykorzystać pieniądze z Urzędu Pracy, dowiesz się, co Google mówi o Twojej firmie oraz przeczytasz wiele innych, praktycznych porad z e-marketingu.
Nie możesz przegapić najświeższych artykułów i praktycznych porad, które pomogą Ci wejść na wyższy stopień wtajemniczenia z e-marketingu.
Czytaj wrześniowy numer:
W najnowszym numerze FIRMERA przeczytasz:
- Temat z okładki: Biznesowy tygrys.
Jaka jest recepta na sukces w sporcie i biznesie? Dariusz Michalczewski opowie o swoim niezwykle bogatym doświadczeniu w tej kwestii. Z wywiadu dowiesz się tego, czego zapewne jeszcze nie wiesz o “Tigerze”, czyli sportowcu, biznesmenie i filantropie w jednej osobie.
- Biznes na obcasach: Nietypowy biznes za pieniądze z UP
Od pomysłu na własny biznes do realizacji celów długa droga. Twórczyni marki ubrań UNCOMMON rozpoczęła ją od sięgnięcia po pieniądze z Urzędu Pracy, a teraz dzieli się z Tobą swoim doświadczeniem.
- Odkryj swój potencjał: 5 trików skutecznej reklamy
Poznaj konkretne sposoby na to, aby prezentacja Twojej firmy ściągała jak najwięcej klientów i jak najskuteczniej zachęcała ich do zakupu. Porady są niezmiernie przydatne, nie tylko podczas prowadzenia prezentacji na Firmy.net, lecz również wtedy, kiedy zależy Ci na tym, aby Twoja obecność i reklama w internecie przynosiła Ci widoczne efekty.
- Warto wiedzieć: Co Google mówi o Twojej firmie
Dowiedz się, co oznacza SEO PR, aby zarządzać tym, co na temat Twojej firmy można wyczytać z pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwania.
- Wartościowe linki – jak je zdobyć i nie zrazić do siebie Google’a,
- Narzędzia i aplikacje na Facebooku – wyższy stopień wtajemniczenia,
- ANTYporadnik ePR, czyli jak nie prowadzić działań public relations w sieci,
- Obalamy mity na temat kształtowania e-wizerunku,
- Jak walczyć z zatorem płatniczym?
- Pozornie niepozorne QR kody.
Sięgnąłem po Państwa publikację po raz pierwszy i przyznam, że jestem mile zaskoczony. Z zainteresowaniem przeczytałem większość artykułów. Szczególnie zaciekawił mnie wywiad z Dariuszem Michalczewskim i artykuły dotyczące budowania wizerunku firmy w sieci. Gratuluję poziomu.
W imieniu całej redakcji Firmera dziękuję za miłe słowa uznania 🙂
Szczerze mówiąc, to brakowało mi tego typu gazet na rynku – cieszę się, że moja poranna kawa zyskała inteligentnego towarzysza:). Dobra robota.
Dzięki za przedstawienie nowej publikacji dotyczącej marketingu na różnych obszarach. Z ciekawością będę czekał na kolejne numery