Oddajemy w Twoje ręce drugi już raport na temat sytuacji mikro- i małych firm w II połowie 2013 r. wraz z prognozami na I połowę 2014 r. Poznaj kondycję najliczniejszego sektora polskiej gospodarki oraz ich codzienne zmagania w prowadzeniu własnego biznesu w trudnym i zmiennym środowisku biznesowym.
W październiku 2013 r. po raz drugi portal Firmy.net wraz z Instytutem Badań i Analiz, Grupa Olsztyńska Szkoła Biznesu przeprowadził badanie nastrojów gospodarczych, w którym wzięło udział ponad 2000 przedstawicieli mikro- i małych firm. Dowiadujemy się z niego, jak w Polsce prowadzi się swój własny biznes z punktu widzenia najliczniejszego sektora polskiej gospodarki.
Pobierz raport i dowiedz się:
- Jak mikroprzedsiębiorcy radzą sobie z trudnościami?
- Jaką strategię działania przyjęli w 2013 r. i czy będą ją kontynuować?
- Jak oceniają swoje szanse w 2014 r. i czy będą konkurencyjni na rynku?
- Która branża straci, a która zyska w I połowie 2014 r.?
- Kto jest najaktywniejszy w wykorzystywaniu funduszy z UE?
Kliknij i pobierz raport „Jak w Polsce prowadzi się własny biznes? Nastroje gospodarcze wśród MŚP w II połowie 2013 r. i I połowie 2014 r.”
W raporcie omówiona została obecna sytuacja mikro- i małych firm wraz z analizą czynników,
które wpłynęły na nią w 2013 r. Dokonana została ocena poziomu cen i zatrudnienia, sytuacji
finansowej, odczuwanych wzrostów lub spadków popytu oraz postrzeganej przez firmy pozycji
na rynku.
Dodatkowo, zdradzamy praktyczne wskazówki dla właścicieli małych firm na 2014 r., które powinny być podstawą działań w czasach kryzysu.
W opiniach i postawach przedsiębiorców widać nadzieję oraz ogromną chęć walki z kryzysem.
Wielka determinacja oraz elastyczność są cechami, które pomagają przedsiębiorcom w ciągłym dążeniu do poprawy swojej sytuacji, co jest podstawą ożywienia w gospodarce i wyjścia z kryzysu.
DARMOWY RAPORT DO POBRANIA:
KLIKNIJ, ABY POBRAĆ RAPORT
Plik PDF, 50 stron, 6,6 MB
PODZIEL SIĘ RAPORTEM NA FACEBOOKU
Kliknij w obrazek i podziel się raportem na Facebooku. Jeśli posiadasz własny Fanpage, wypowiedz się na temat nastrojów w Twojej firmie. Będzie to doskonały post na Twojej tablicy, który przyciągnie uwagę fanów i innych Facebookowiczów.