fot. Firmy.net
559
Dlaczego warto być w social mediach? Od razu zaznaczmy, że odpowiedź “bo wszyscy tam są” to za mało. Każda firma określenie strategii swojej obecności w social mediach powinna rozpocząć od odpowiedzi na fundamentalne pytanie “Po co nam to?” To podstawa, by określić co chcemy komunikować naszym fanom i jakiej reakcji od nich oczekujemy.
Pobierz pierwszego e-booka z serii “Social Media dla Small Businessu”, w którym znajdziesz wskazówki, jak znaleźć swój unikalny przepis na obecność w social mediach i zachować naturalność. Bo gdy czujemy się dobrze z tworzoną przez nas zawartością, użytkownicy to czują i otrzymujemy dużo wartościowego ruchu.
W e-booku “Be or not to be social” specjaliści z Firmy.net:
- obalają mity na temat social media,
- pomagają określić korzyści z obecności w social media,
- zdradzają 6 złotych zasad prowadzenia fan page’a,
- namawiają, by być nie tylko na Facebooku.
Pobierz darmowego e-booka
dodaj komentarz