Okazje.Firmy.net wystartowały na początku listopada, a my już widzimy sukcesy firm, które dodały swoje okazje. Cieszymy się, że portal się rozwija i coraz więcej firm korzysta z takiej formy promocji. Od początku istnienia portalu już ponad 1700 firm wykazało swoją aktywność, w wyniku czego pojawiły się aż 3162 okazje w miastach w całej Polsce.
Typowe i nietypowe okazje
Firmy mogą dodawać okazje o dowolnym profilu, nie tylko z takich kategorii jak: Zdrowie i Uroda, Gastronomia, Turystyka, Zakupy, które są popularne na innych serwisach zakupów grupowych. Do wyboru jest aż 6 kategorii tak opracowanych, aby każda firma mogła promować swoje produkty i usługi kuponami rabatowymi. Z tego powodu nie dziwią nas, a jak najbardziej cieszą, kupony rabatowe na:
- pierścionek zaręczynowy z brylantem,
- wykonanie szafy na wymiar,
- torty okolicznościowe,
- seanse w Grocie Solnej,
- przegląd roweru lub ostrzenie i smarowanie nart,
- usługi remontowe i wykończeniowe mieszkania lub domu,
- usługi krawcowej lub wizyty kominiarza.
Serwis Okazje.Firmy.net daje możliwość wyróżnienia się w internecie lokalnym przedsiębiorcom, którzy dotychczas nie byli mocno obecni w sieci. Oczywiście na portalu nie zabrakło również miejsca na usługi online lub okazje ogólnopolskie.
Popularność kuponów
Oczywiście popularność okazji zależy w głównej mierze od tego, jak atrakcyjny jest rabat na dany produkt lub usługę. Jednak nie tylko to wpływa na zainteresowanie użytkowników. Będziemy przekazywać naszą wiedzę i doświadczenie, jak dodawać okazje, aby klienci chętniej z nich korzystali.
Już teraz możemy zdradzić, że pozytywny wpływ na liczbę pobranych kuponów mają na pewno:
- jasny i rzeczowy tytuł okazji, który zachęca do kliknięcia po więcej informacji,
- ciekawa treść, opisująca produkt lub usługę,
- dodanie zdjęcia,
- ustawienie dłuższego czasu na realizację kuponu.
Opinie firm
Poprosiliśmy również o wyrażenie swoich opinii na temat funkcjonowania portalu te firmy, których produkty lub usługi promowane są poprzez kupony rabatowe. Oto kilka z nich:
Małgorzata Wadejsza, Salon Fryzjerski „FOR YOU”
http://malgowadejsza-foryou.firmy.net/
„Uważam, że jest to wspaniała forma promocji mojego salonu fryzjerskiego. Radość dla obu stron: my zdobywamy nowych klientów, którzy odkrywają nasze istnienie na rynku, a klienci równocześnie korzystają z atrakcyjnych promocji, zależnych od naszej twórczej pomysłowości. Samo wydrukowanie kuponu rabatowego nie jest zobowiązujące dla klienta, co jest również wygodne w przypadku różnych zdarzeń losowych. Dla nas z kolei satysfakcją jest to, że omijamy pośredników, dzięki czemu możemy wystawić jeszcze atrakcyjniejszą ofertę.”
Dorota Półka, NANE Centrum Kosmetyczne Medycyny Estetycznej i Podologii
http://www.firmy.net/gabinety-kosmetyczne/nane,W8SZX.html
„Portal Okazje.Firmy.net daje mojej firmie możliwość reklamy, sprzedaży usług oraz edukacji klientów o najnowocześniejszych metodach kosmetycznych i medycznych. Istotne w tym jest to, że sama mogę ustalać treść oferty i proponować promocje na miarę możliwości mojej firmy. Cieszy mnie również bardzo to, że usługa na portalu jest bezpłatna. Dlatego polecam wszystkim korzystanie z portalu Okazje.Firmy.net i dziękuję za udostępnienie mi tego rodzaju oferty.”
Iwona Przyłęcka, Herbalstyl Studio
http://herbalstyl.firmy.net/
„Umieszczenie okazji na Okazje.Firmy.net na pewno podniosło atrakcyjność mojej prezentacji i oferty. W moim przypadku spodziewałam się większego zainteresowania i myślałam, że więcej osób skorzysta z dodanej przeze mnie okazji. Generalnie, akcję tę uważam za korzystną. Chciałabym, aby trwała dalej.”
Pani Iwono, obiecujemy, że będziemy pracować jeszcze ciężej i wytrwalej, aby promocja trafiała do jak największej liczby internautów i pobieralność kuponów była dla firm zadowalająca. Jednak zachęcamy również, metodą prób i błędów, do testowania różnych schematów okazji, treści, wielkości rabatów, aby sprawdzić, która forma promocji przyciąga najwięcej klientów.
Dobrze znać opinie, kogoś kto rzeczywiście skorzystał tych zakupów grupowych. Dodatkowo cieszy fakt, że opinie są pozytywne. To na pewno zachęciło mnie do wypróbowania.