Trendy i newsy

Dlaczego Okazje.Firmy.net? Sprawdź, co sądzą firmy, które już nas sprawdziły…

612wyświetleń

Okazje.Firmy.net wystartowały na początku listopada, a my już widzimy sukcesy firm, które dodały swoje okazje. Cieszymy się, że portal się rozwija i coraz więcej firm korzysta z takiej formy promocji. Od początku istnienia portalu już ponad 1700 firm wykazało swoją aktywność, w wyniku czego pojawiły się aż 3162 okazje w miastach w całej Polsce.
Typowe i nietypowe okazje
Firmy mogą dodawać okazje o dowolnym profilu, nie tylko z takich kategorii jak: Zdrowie i Uroda, Gastronomia, Turystyka, Zakupy, które są popularne na innych serwisach zakupów grupowych. Do wyboru jest aż 6 kategorii tak opracowanych, aby każda firma mogła promować swoje produkty i usługi kuponami rabatowymi. Z tego powodu nie dziwią nas, a jak najbardziej cieszą, kupony rabatowe na:

  • pierścionek zaręczynowy z brylantem,
  • wykonanie szafy na wymiar,
  • torty okolicznościowe,
  • seanse w Grocie Solnej,
  • przegląd roweru lub ostrzenie i smarowanie nart,
  • usługi remontowe i wykończeniowe mieszkania lub domu,
  • usługi krawcowej lub wizyty kominiarza.

Serwis Okazje.Firmy.net daje możliwość wyróżnienia się w internecie lokalnym przedsiębiorcom, którzy dotychczas nie byli mocno obecni w sieci. Oczywiście na portalu nie zabrakło również miejsca na usługi online lub okazje ogólnopolskie.
Popularność kuponów
Oczywiście popularność okazji zależy w głównej mierze od tego, jak atrakcyjny jest rabat na dany produkt lub usługę. Jednak nie tylko to wpływa na zainteresowanie użytkowników. Będziemy przekazywać naszą wiedzę i doświadczenie, jak dodawać okazje, aby klienci chętniej z nich korzystali.
Już teraz możemy zdradzić, że pozytywny wpływ na liczbę pobranych kuponów mają na pewno:

  • jasny i rzeczowy tytuł okazji, który zachęca do kliknięcia po więcej informacji,
  • ciekawa treść, opisująca produkt lub usługę,
  • dodanie zdjęcia,
  • ustawienie dłuższego czasu na realizację kuponu.

Opinie firm
Poprosiliśmy również o wyrażenie swoich opinii na temat funkcjonowania portalu te firmy, których produkty lub usługi promowane są poprzez kupony rabatowe. Oto kilka z nich:
Małgorzata Wadejsza, Salon Fryzjerski „FOR YOU”
http://malgowadejsza-foryou.firmy.net/
„Uważam, że jest to wspaniała forma promocji mojego salonu fryzjerskiego. Radość dla obu stron: my zdobywamy nowych klientów, którzy odkrywają nasze istnienie na rynku, a klienci równocześnie korzystają  z atrakcyjnych promocji, zależnych od naszej twórczej pomysłowości. Samo wydrukowanie kuponu rabatowego nie jest zobowiązujące dla klienta, co jest również wygodne w przypadku różnych zdarzeń losowych. Dla nas z kolei satysfakcją jest to, że omijamy pośredników, dzięki czemu możemy wystawić jeszcze atrakcyjniejszą ofertę.”
Dorota Półka, NANE Centrum Kosmetyczne Medycyny Estetycznej i Podologii
http://www.firmy.net/gabinety-kosmetyczne/nane,W8SZX.html
„Portal Okazje.Firmy.net daje mojej firmie możliwość reklamy, sprzedaży usług oraz edukacji klientów o najnowocześniejszych metodach kosmetycznych i medycznych. Istotne w tym jest to, że sama mogę ustalać treść oferty i proponować promocje na miarę możliwości mojej firmy. Cieszy mnie również bardzo to, że usługa na portalu jest bezpłatna. Dlatego polecam wszystkim korzystanie z portalu Okazje.Firmy.net i dziękuję za udostępnienie mi tego rodzaju oferty.”
Iwona Przyłęcka, Herbalstyl Studio
http://herbalstyl.firmy.net/
„Umieszczenie okazji na Okazje.Firmy.net na pewno podniosło atrakcyjność mojej prezentacji i oferty. W moim przypadku spodziewałam się większego zainteresowania i myślałam, że więcej osób skorzysta z dodanej przeze mnie okazji. Generalnie, akcję tę uważam za korzystną. Chciałabym, aby trwała dalej.”
Pani Iwono, obiecujemy, że będziemy pracować jeszcze ciężej i wytrwalej, aby promocja trafiała do jak największej liczby internautów i pobieralność kuponów była dla firm zadowalająca. Jednak  zachęcamy również, metodą prób i błędów, do testowania różnych schematów okazji, treści, wielkości rabatów, aby sprawdzić, która forma promocji przyciąga najwięcej klientów.

1 Komentarz

Dodaj komentarz