Mała firma w sieci

Jak skutecznie wypromować firmę w czasach kryzysu – cz. 1

545wyświetleń

Przedstawiamy cykl porad jak wypromować firmę w czasach kryzysu – tanio i przede wszystkim skutecznie! Poznaj 4 porady jak zyskiwać bez ponoszenia wysokich wydatków na promocję i reklamę. Przeczytaj, dlaczego warto promować firmę poprzez kupony rabatowe – bez  żadnych opłat i prowizji za dodawanie swoich okazji.
Skorzystaj z najstarszego narzędzia do promocji firmy – cz. 1
Jednym z najstarszych narzędzi promocji firmy są zniżki na zakupy. Klienci częściej i chętniej korzystają z oferty, gdy mogą zaoszczędzić i kupić taniej dany produkt lub usługę. Jednak tendencja jest taka, że dotychczasowa popularność kuponów drukowanych powoli zostaje wyparta przez te internetowe.

  • Początek nowego trendu w marketingu internetowym

Pomimo przyzwyczajenia do promocji swoich produktów w sklepach i w gazetkach z promocjami, sprzedawcy zmuszeni są przenieść bony rabatowe do internetu, aby nie stracić klientów, którzy decydują się na zakupy online. Poza tym, stwierdzenie, że jak czegoś nie można znaleźć w internecie, to znaczy, że to nie istnieje, jest jak najbardziej prawdziwe. Coraz więcej Polaków traktuje internet jako źródło informacji oraz miejsce zakupów. Z każdym rokiem widoczny jest dynamiczny wzrost liczby osób deklarujących zakupy online. W 2010 r. 74 proc. internautów robiło zakupy online, podczas gdy w 2009 r. – 67 proc. (dane Gemiusa).
Szczególnie w obecnej dobie kryzysu gospodarczego i konieczności „zaciskania pasa”, kupony rabatowe są coraz bardziej popularne. Jak wynika z badań Gemius Megapanel, średnio co trzecia osoba w Polsce podczas zakupów w internecie wykorzystuje kupony, a prognozy są caraz bardziej optymistyczne. Widać, że ta nowa forma oszczędności przypadła do gustu Polakom.

  • Wykorzystaj fenomen zakupów grupowych

Efektem rosnącej w ten sposób aktywności klientów są setki tysięcy sprzedanych kuponów i ponad 300 milionów złotych oszczędności. Wraz ze wzrostem zainteresowania internetowymi bonusami, rośnie popularność serwisów oferujących zakupy grupowe.
Jednak z potencjału tych serwisów mogą skorzystać tylko te firmy, które zdecydują się na wysokie żniżki (do 70%) oraz płacenie prowizji od sprzedanych kuponów (do 50%), zatem z punktu widzenia przedsiębiorcy nie jest to tak bardzo opłacalne.
W odpowiedzi na ofertę popularnych serwisów, portal Firmy.net wprowadza propozycję mocno konkurencyjną i atrakcyjną szczególnie dla najmniejszych firm na rynku. Dzięki specjalnemu serwisowi Okazje.Firmy.net, nawet najmniejsze podmioty będą mogły udostępniać klientom kupony rabatowe na swoje produkty i usługi. Aby jeszcze bardziej zachęcić firmy do tej formy promocji, Firmy.net postanowiły nie pobierać żadnych prowizji ani opłat za dodawane okazje.

  • Czym wyróżniają się Okazje.Firmy.net od innych zakupów grupowych?

Okazje.Firmy.net nie są stricte serwisem zakupów grupowych. Nie wymagają od firm żadnych opłat ani prowizji oraz nie narzucają wielkości rabatów, w przeciwieństwie do innych portali zakupów grupowych. Każda firma określa rabat, na jaki jest w stanie sobie pozwolić. Klienci przeglądają okazje i pobierają interesujące ich kupony bezpłatnie, płacąc dopiero podczas realizacji, na zasadach określonych przez firmy. Serwis daje możliwość promowania lokalnych produktów i usług w małych miejscowościach. Nie zabraknie również miejsca na okazje ogólnopolskie jak zakupy i usługi online oraz oferty turystyczne.
Serwis Okazje.Firmy.net daje możliwość wyróżnienia się w internecie lokalnym przedsiębiorcom, którzy dotychczas nie byli mocno obecni w sieci. Ta forma reklamy umożliwia również szybką i dokładną ocenę skuteczności działań. Firmy widzą bowiem, ilu klientów z serwisu Okazje.Firmy.net do nich przychodzi, ilu wraca i mogą łatwo ocenić, czy taka forma reklamy im się opłaca.

  • Skorzystaj na sile portalu Firmy.net

Promując swoją firmę poprzez kupony rabatowe w serwisie Okazje.Firmy.net korzysta się na ogromnej popularności portalu Firmy.net. Reklama dociera do ponad 3,5 mln osób odwiedzających miesięcznie portal w poszukiwaniu firm, produktów i usług. Każda okazja zostaje wypromowana, bez ponoszenia żadnych kosztów przez właścicieli firm. Firma wyróżnia się, dodając okazję na swoje produkty i usługi, a klienci dostają rabaty na to, czego poszukują. W ten sposób wszyscy zyskują dzięki serwisowi Okazje.Firmy.net, na jasno i przejrzyście określonych zasadach.
Dodatkowo Okazje.Firmy.net dbają o promocję dodawanych okazji, dostarczając je w wysyłanym newsletterze do zainteresowanych użytkowników oraz zamieszczając je na specjalnych stronach popularnego Facebooka. Wszystkie starania są po to, aby firmy osiągały jak najwięcej korzyści z posiadanego w portalu Firmy.net konta.
Przeczytaj inne artykuły z  cyklu „Jak skutecznie wypromować firmę w czasach kryzysu”:
2. Przełamuj swoje bariery
3. Zwiększ swoje szanse
4. Zyskaj stałych i lojalnych klientów


2 komentarze

  1. porównując z gruponem i innymi portalami tego typu niepodwazalną zaletą jest to że portal firmy net nie pobiera żadnych prowizji.Z mojego punktu widzenia jest to bardzo korzystne dla przedsiębiorcy.Czy przyniesie efekty – zobaczymy.Może będzie to całkiem fajny rodzaj reklamy.

Dodaj komentarz