Wystartowała już trzecia edycja konkursu Firma Przyjazna Internautom 2013, organizowanego przez portal Firmy.net. Do 21 kwietnia masz czas na zdobycie wszystkich kryteriów w programie Firma Przyjazna Internautom i dopracowanie swojej prezentacji. Zawalcz o prestiżowy tytuł i nagrody w corocznym konkursie!
24 kwietnia 2014 r. wyłonione zostaną firmy, które spełniły postawione kryteria konkursowe oraz wykazały się największą dbałością i starannością w dopracowaniu swojego wizerunku w internecie. Konkurs kierowany jest do wszystkich przedsiębiorców, posiadających prezentację swojej firmy w portalu Firmy.net.
To już trzecia edycja konkursu, w której będziemy mieli zaszczyt wyłonić firmy, które reprezentują wysoki poziom komunikacji z e-klientami w sieci – mówi Alicja Zbytniewska, koordynator projektu. Firmy nie walczą jedynie o zainteresowanie i sympatię nowych klientów. Kryteria programu mają za zadanie również wskazywać drogę, jak optymalizować swoje prezentacje pod wyszukiwarki, przede wszystkim Google. Unikalne i dokładne opisy działalności w użyciem słów kluczowych oraz uzupełniony katalog produktów i usług to przepustka do TOP Google bez ponoszenia wysokich kosztów za usługę pozycjonowania. Natomiast dbanie o pozytywne opinie od klientów oraz referencje od partnerów biznesowych to klucz do budowania zaufania oraz wiarygodne potwierdzenie profesjonalizmu i rzetelności firmy.
Idea programu
Program Firma Przyjazna Internautom został stworzony, aby edukować przedsiębiorców, jak przygotowywać prezentacje, dzięki którym dotrą do szerszego niż dotychczas grona użytkowników. Dzięki temu skorzystają zarówno firmy, jak i internauci, którzy szybciej niż dotychczas odnajdą istotne dla nich informacje.
Każdy uczestnik programu dostaje wskazówki, jak ułatwić internautom podjęcie decyzji o skorzystaniu z oferty swojej firmy, zanim klient trafi do konkurentów. Internautów charakteryzuje pośpiech i ich priorytetem jest znalezienie w jak najkrótszym czasie tego, czego poszukują. Nikt nie ma czasu, ani ochoty, na wertowanie każdej podstrony z ofertą, aż znajdzie rozwiązanie swojego problemu. Do takich realiów muszą dostosować się przedsiębiorcy, którym zależy na sukcesie w internecie – tłumaczy Alicja Zbytniewska. Postawiliśmy sobie za cel przekazać jak prosto i szybko dostosować się do zasad panujących w sieci, aby przedsiębiorcy w wyniku nieznajomości reguł w niej panujących, nie popełniali więcej błędów, które nie tylko utrudniają odnalezienie informacji o nich potencjalnym klientom, ale także niejednokrotnie powodują negatywny odbiór, przez co pozbawiają firmy potencjalnych zysków.
Jak zostać Firmą Przyjazną Internautom 2013?
Aby wziąć udział w konkursie, należy dołączyć do programu i stworzyć prezentację swojej firmy, spełniając 5 warunków, które aktualnie obowiązują w programie. Zakwalifikowanie do konkursu odbywa się automatycznie w momencie osiągnięcia wszystkich kryteriów. Obecnie, firmy zaangażowane są w zrealizowanie następujących wymagań, które wpływają na poprawę ich wizerunku w sieci:
- Unikalne treści w prezentacji,
- Kompletność i rzeczowość oferty,
- Pozytywne opinie klientów,
- Referencje od partnerów,
- Wyróżnianie swojego wizerunku w internecie.
Więcej informacji o warunkach programu znajduje się na stronie: www.fpi.firmy.net/kryteria-oceny.html
Dzięki tym działaniom firma osiąga wiele korzyści: jej prezentacja jest wysoko pozycjonowana w wynikach wyszukiwań oraz jest przyjazna internautom, ponieważ przedstawia odwiedzającym ją klientom wartościowe informacje.
Zasady konkursu i kryteria oceny
Każda firma, która zakwalifikowała się do konkursu, zostanie oceniona przez Komisję ekspercką, która wybierze 10 zwycięzców z różnych kategorii branżowych. Docenione zostaną firmy, które wykazały największą dbałość i staranność w dopracowaniu swoich prezentacji w portalu Firmy.net. Komisja będzie zwracać szczególną uwagę na kreatywność, rzeczowość oraz ciekawość opisów i oferty.
Nagrody
Nagrodą główną jest otrzymanie prestiżowego tytułu „Firma Przyjazna Internautom 2013” wraz z dyplomem. Każdy z finalistów otrzyma również pakiet reklamowy w portalu Firmy.net, dzięki czemu jeszcze efektywniej będzie zdobywał nowych klientów z internetu, kupon o wartości 200 zł na pozycjonowanie w portalu Firmy.net oraz usługę optymalizacji prezentacji przez specjalistę ds. pozycjonowania, aby była ona jeszcze bardziej widoczna w internecie. Dodatkowo zwycięzcy będą promowani przez portal Firmy.net oraz w e-magazynie FIRMER.
Więcej informacji znajduje się na stronie: www.fpi.firmy.net
Zaloguj się i spełnij kryteria |
Załóż konto, aby wziąć udział w programie |