Znajomość drogi a podążanie nią
Dawniej mieliśmy niedostatek informacji, teraz jest ich nadmiar. Inter-net bombarduje nas natłokiem wiadomości, przez co trudno je ogarnąć i zweryfikować. Dziś to nie pozyskanie wiedzy jest wyzwaniem, ale jej umiejętne wykorzystanie. Wiemy coraz więcej, ale nie zawsze umiemy i chcemy wykorzystać posiadane informacje.
Wiedząc, iż to nie pozyskanie, a wdrażanie wiedzy jest najtrudniejsze, staramy się, aby każda treść zawarta w magazynie była przepisem gotowym do zastosowania. Przygotowanym jak recepta, którą wystarczy zrealizować.
Przepis na SEO dla małych firm stworzył Maciej Woźniak, partner w Whites – agencji SEO. Maciej przedstawia kilka sprytnych i niekonwencjonalnych rozwiązań – do wdrożenia od ręki – pozwalających zebrać maksymalną ilość ruchu z Google.
Polecam także rozmowę z Izabelą Makosz, doświadczonym przedsiębiorcą, założycielką pierwszej w Polsce sieci 14 salonów depilacji Time for Wax, blogerką i autorką książki Grao biznes.
W wywiadzie okładkowym rozmawiam z osobą, której przedstawiać nie trzeba nikomu. Marek Kamiński opowiada o tym, skąd czerpie siły w najcięższych momentach oraz jak osiąga zamierzone cele zarówno w drodze na biegun, jak i w firmie.
Zapraszam do lektury!
>> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER
W numerze 1/2018 FIRMERA znajdziesz:
- Jesteś tym, co dajesz, a nie masz. Wywiad z Markiem Kamińskim
Marek Kamiński, podróżnik, polarnik i przedsiębiorca w wywiadzie opowiada o motywowaniu się do działania, o pokonywaniu przeciwności i o tym, co jest dla niego w życiu najważniejsze.
- Czas na biznes. 4 lekcje od Izabeli Makosz
O byciu dobrym liderem, o potrzebie ciągłej edukacji, o wyzwaniach i problemach związanych z prowadzeniem własnego biznesu. Izabela Makosz, bizneswoman, mentorka i autorka książki Gra o biznes, w wywiadzie opowiada o realizacji biznesowego marzenia i daje wskazówki dotyczące skutecznego zarządzania firmą.
- 3 refleksje o sprzedaży
Arkadiusz Chludziński, sprzedawca nawrócony na marketing, trener Sandler Training Polska, mówi jak zbudować u klienta silną motywację do zakupu poprzez właściwe pytania i stworzenie partnerskiej relacji.
- Skuteczny i wartościowy lider w małej firmie
Bycie liderem zarówno w dużej jak i małej firmie to niemałe wyzwanie. Jak jemu sprostać, jak być liderem, za którym pracownicy będą chcieli podążać? Joanna Malinowska-Parzydło, w wywiadzie wskaże kilka zasad, które warto zastosować, aby zbudować wizerunek autentycznego i skutecznego przywódcy.
A także:
- Twórcze podejście podstaw(k)ą sukcesu
- Real-Time Marketing = Real-Time Sukces
- 5 skutecznych technik SEO dla małych i średnich firm
- Bezpieczeństwo Technologii IT, czyli jak zapewnić sobie spokojniejszy sem – część 4
- Najcenniejsza waluta świata
- Jaki kredyt dostaniesz, czyli co wynika z BIK-u?
- Anielice biznesu, czyli kobieca synergia inwestowania
- Strategia sprzedaży kluczem do sukcesu w 2018 roku. Również start-upu i mikrofirmy
- 5 korzyści z wdrożenia systemu CRM
- Magia 1000 znaków. Jak pisać krótko i na temat „O firmie”
- Kalendarz szkoleń i konferencji