Przedstawiamy kalendarz szkoleń i konferencji dla przedsiębiorców na okres luty-maj 2018.
Luty
- 7-9.02 – Międzynarodowe Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw 2018
Jedne z największych targów branży reklamowej na świecie. W ramach imprezy będzie można poznać najnowsze rozwiązania i trendy w tym sektorze. Wydarzenie umożliwia wystawcom promocję i umocnienie własnej marki na rynku, a zwiedzającym – możliwość porównania dużej liczby ofert w jednym miejscu.
- 14-15.02 – Konferencja Digital Marketing 2018
Hasłem przewodnim konferencji jest utrzymanie uwagi klienta i personalizacja kampanii digital marketingowych.
- 15.02 – Kongres For Social Media
Spotkanie jest skierowane do osób odpowiedzialnych za obecność przedsiębiorstwa w social media. Konferencja będzie poświęcona zagadnieniom związanym z prowadzeniem konta na Facebooku, z Messengerem i Chatbotami.
- 22 lutego Big Data Technology Warsaw Summit 2018
Wydarzenie przeznaczone dla osób odpowiadających za projekty oraz wdrażanie technologii bigdata, czyli administratorów, architektów i programistów baz danych, inżynierów, analityków danych i menedżerów IT.
Marzec
- 1.03 – Kongres Online Marketing
Kongres praktycznej i rzetelnej wiedzy o marketingu dla marketerów z małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
- 1-2.03 – Mobile Trends Conference
Konferencja poświęcona rozwiązaniom mobilnym oraz nowym technologiom, skierowana do marketerów, grafików, projektantów, deweloperów, właścicieli małych i średnich firm.
- 6-7.03 – I love Marketing & Social Media 2018
Wiedza z zakresu m.in.: social media marketingu, mobile SEO, marketingu lokalnego i budowania własnej marki dopasowana do potrzeb małych oraz średnich firm, przekazywana w formie praktycznych przykładów i case studies.
- 21-22.03 – 6. Konferencja M@il My Day 2018
Wydarzenie obejmuje prelekcje i warsztaty skupiające się na pokazaniu skutecznych działań e-mail marketingowych.
- 22.03 – Forum Sportu i Biznesu SPORTBIZ 2018
Wydarzenie stworzone dla klubów, stowarzyszeń i organizacji sportowych, przedstawicieli samorządów i obiektów sportowych, agencji marketingowych i PR oraz dla sponsorów sportu, na którym zostaną poruszone kwestie marketingu sportowego, sponsoringu i PR-u.
Kwiecień
- 19-20.04 – Kongres Profesjonalistów Public Relations
Na 18. edycji Kongresu wystąpią praktycy i teoretycy zajmujący się public relations. Tematem przewodnim wydarzenia jest kryzys wizerunkowy i media.
Maj
- 14-16.05 – Europejski Kongres Gospodarczy
Największe wydarzenie biznesowe w Europie Centralnej to trzydniowy cykl debat i spotkań poświęconych biznesowi, nauce, ekonomii i polityce.
- 22-23.05 – infoShare
Największa konferencja IT w Europie Środkowo-Wschodniej dla deweloperów i architektów, skoncentrowana na technologii, nowych mediach oraz wsparciu dla młodych firm i start-upów.