Trendy i newsy

FIRMER 1/2016 – Monika Mikowska o roli mobile w małych firmach

503wyświetleń

Firmer 01/2016 - Monika Mikowska o roli mobile w małych firmach

Jak zawsze redakcja Firmera postawiła sobie za cel pomóc przedsiębiorcom w znalezieniu odpowiedzi na pytania: co zrobić, by rozwijać swój biznes, i… jak to zrobić? W marcowym numerze rozmawiamy z Moniką Mikowską o tym, że coraz częściej mobile wpływa na sprzedaż w małych firmach. Przedstawiamy również podsumowanie II połowy 2015 r. z punkty widzenia przedsiębiorców oraz chcemy was zainspirować historią właściciela małej firmy, który został wyróżniony wieloma tytułami za sukcesy biznesowe. Zapraszamy do lektury.

Przede wszystkim zapraszamy do lektury wywiadu z Moniką Mikowską – ekspertem w dziedzinie tworzenia rozwiązań mobilnych, o tym, że mobile to nowa rzeczywistość, w której firmy muszą odnaleźć swoją drogę do klienta, by podnieść realną sprzedaż, także w klasycznych biznesach. Warto również poświęcić dłuższą chwilę na lekturę artykułu: Na co należy zwrócić uwagę, podpisując umowę z agencją SEO? To temat zawsze aktualny. Temat bycia widocznym w Google poruszyliśmy również w rozmowie z Michałem Kurczyckim. Polecamy go, zwłaszcza tym, którzy zastanawiają się nad zasadnością inwestycji w reklamę w wyszukiwarkach firm. Podpowiadamy także, jak wykorzystać social media do budowania relacji, w jaki sposób Instagram może pomóc promować naszą markę, a także – jak nie stracić klienta z mobile.
To oczywiście tylko wybrane pozycje. Wierzymy, że przydadzą się Wam w codziennej pracy i zainspirują do zadawania dalszych pytań, które pomogą rozwijać swój biznes.
 

>> POBIERZ BEZPŁATNIE MARCOWY NUMER

Firmer_01_2016
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

W numerze 01/2016 kwartalnika znajdziesz m.in.:

  • Monika Mikowska o małych firmach w świecie mobile
    Monika Mikowska – ekspert w dziedzinie tworzenia rozwiązań mobilnych, wyjaśnia, że mobile to nowa rzeczywistość dla małych firm, która oddziałuje na realną sprzedaż, także w klasycznych biznesach.
  • Inspiracje: 5 złudzeń w skutecznej sprzedaży  
    Ludzki mózg pod wpływem domysłów może działać nieracjonalnie. Poznaj 5 najczęściej spotykanych błędów poznawczych i wykorzystaj je, aby sprzedawać jeszcze skuteczniej – na przykładzie działań w e-mail marketingu.
  • Trendy: Aplikacje w zarządzaniu firmą    
    Czy zespół w naszej firmie może działać szybciej i robić więcej, ale pracując spokojniej i dokładniej? Oto porady, jak zastosować przydatne aplikacje w firmie, aby zarobić, ale się nie narobić.
  • Raport Firmy.net: Jak w Polsce prowadzi się biznes?
    Po raz szósty zebraliśmy opinie właścicieli firm, jak im się prowadziło biznes w ostatnim półroczu. Dowiedz się, co wpływa na poprawę, a co na pogorszenie warunków prowadzenia własnej działalności biznesowej.
  • Historia sukcesu grawerowanego laserem
    O historii swojej małej, lecz prężnie rozwijającej się firmy opowiada Kamil Sawoń – przedsiębiorca nagrodzony w prestiżowych konkursach, takich jak Lider Przedsiębiorczości, e-Gazele Biznesu czy Firma Przyjazna Internautom.
  • Dlaczego wyszukiwarki firm to nadal dobry sposób na zaistnienie w Google?
  • Jak wykorzystać błedy poznawcze klientów, aby sprzedawać więcej – na przykładzie kampanii e-mail
  • Problemy sprzedawców internetowych z produktami niezgodnymi w opisem okiem radcy prawnego
  • Jak nawiązać nić porozumienia i sprzedawać młodemu pokoleniu Y
  • Powody, dla których Instagram jest miejscem dla marek
  • 9 (tylko pozornie oczywistych) zasad tworzenia treści na strony internetowe
  • Na co zwrócić uwagę, podpisując umowę z Agencją SEO
  • Co widzi klient z mobile? – 7 obowiązkowych elementów stron internetowych stron internetowych dostosowanych pod smartfony
  • Nowoczesna księgowość dla nowoczesnych firm
  • E-learning narzędziem małego biznesu z przykładami wykorzystania
  • Kobiecy pierwiastek, czyli tajemnica sukcesu menadżerek sprzedaży

 
Firmer_01_2016_baza_wiedzy_baner

Dodaj komentarz