Był kwiecień 2013 roku. To wtedy w Wasze ręce oddaliśmy pierwszy numer magazynu „FIRMER”. Minęło już niemal 8 lat. W tym czasie wydaliśmy 35 numerów po brzegi wypchanych treściami, o których merytoryczną jakość zadbali eksperci – najlepsi w swoich dziedzinach. Na naszych łamach opowiadaliśmy też z życia wzięte historie przedsiębiorców zarówno tych znanych, którzy gościli na okładkach, jak i tych mniej znanych, którzy odnieśli jednak niemałe sukcesy w biznesie, o których zechcieli Wam powiedzieć. Kto wie, ilu z Was zainspirowały ich doświadczenia…
Po 35 numerach przyszedł jednak czas na pauzę. Trudno byłoby kończyć tę przygodę ot tak. Dlatego nie mówimy: żegnajcie, mówimy: być może do zobaczenia i pozostawiamy Was z tekstami, które przez lata były siłą magazynu.
Dziękuję wszystkim czytelnikom, autorom i współpracownikom, że wybrali się w tę niezwykłą wydawniczą drogę razem z nami. Mierzyliśmy się z różnymi tematami, serwowaliśmy rozwiązania, których wdrożenie mogło być pomocne we wzniesieniu Waszych biznesów na wyżyny. Mamy nadzieję, że takie właśnie się stały, a my mogliśmy choć w jakimś stopniu się do tego przyczynić.
Owocnej lektury!
POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER
W numerze 1/2021 znajdziesz:
- Na drodze rozwoju. Rozmowa z Karoliną Nowakowską
O tym, jak nie bać się zmiany w życiu - 4 mądrości, których retoryka uczy nas o przekonywaniu
Sposoby, by przekaz stał się bardziej skuteczny - 5 największych kłamstw w content marketingu
Jakie błędy popełniają firmy w komunikacji z klientami? - Kreatywny proces sprzedaży oparty na nowych kompetencjach
Sprzedaż zaczyna się od emocji
- Stresoodporność. O rozwijaniu odporności na stres
- Marka na Instagramie. 5 rzeczy, o których nie możesz zapomnieć
- Czy wykorzystujesz już cały potencjał kryzysu, żeby zarabiać więcej?
- Co powinna zawierać dobra oferta dla klienta? Praktyczna checklista dla MŚP
- Ile jest wart Twój lead? Pandemia zmienia kampanie online
- Landing page, który konwertuje. Jak go przygotować?
- Kupujesz sklep internetowy? Oto 9 rzeczy, o których powinieneś wiedzieć
- Employer branding. Jakie działania będą kluczowe w 2021 roku?
- 2021. Kolejny rok rynku specjalistów
- Wyróżnij się albl zgiń. Recenzja książki Content marketing. Od strategii do efektów + konkurs!