Trendy i newsy

FIRMER 2/2017 – Omenaa Mensah o biznesie poza szklanym ekranem

489wyświetleń

Prokrastynacja. Kto z nas jej nie ulega? Niestety, mamy tendencję do odkładania spraw na później, do odwlekania podjęcia kluczowych decyzji. Często wątpimy we własne kompetencje, boimy się porażki lub po prostu dajemy sobie czas na przemyślenie. Motywy możemy mnożyć, ale prawda jest jedna: za każdym razem pozbawiamy się szansy na sukces.

A przecież nigdy nie ma odpowiedniego czasu, idealnego momentu na to, co nowe. Więc kiedy, jeśli nie teraz?
Doskonali goście najnowszego numeru dają przykład, że najlepszy czas na działanie jest w tej chwili, a w dążeniu do celu liczą się przede wszystkim pomysł, strategia i determinacja. Historie przedsiębiorczych kobiet, z którymi rozmawiamy – Omeny Mensah w wywiadzie z okładki, Ariadny Wiczling i Urszuli Herman – pokazują, że swój biznes jest na wyciągnięcie ręki. Dodatkowo piszemy o tym, jak mądrze stawiać sobie cele i na jakich przywódcach się wzorować. Radzimy, jak budować strategie marketingowe i z jakich narzędzi korzystać, by ułatwić sobie pracę. Zdradzamy tajniki efektywnej reklamy, dobrych treści i skutecznych newsletterów.
Zapraszamy do lektury!
 
 
>> POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER
 
FIRMER-2-2017_okladka-midi_269x381
 

W numerze 2/2017 kwartalnika znajdziesz:

  • Omenaa Mensah o biznesie poza szklanym ekranem

Życie na wizji to nie wszytko. Dlaczego warto postawić na własną firmę?

  • Przewodniczka po e-biznesie

Ariadna Wiczling – podcasterka i twórczyni kursów – opowiada o tajnikach prowadzenia biznesu online

  • Zakochaj się w AdWords jeszcze raz

Historie działań z reklamą w Google’u są jak love story

  • Budowanie skutecznych strategii marketingowych w internecie – jak zacząć?

Poznaj 4 elementy pomagające wykorzystać potencjał internetu do rozwoju firmy

  • Bezpieczeństwo technologii IT, czyli jak zapewnić sobie spokojniejszy sen

Jak mądrze zarządzać hasłami w firmie

  • Skuteczny przywódca biznesowy, czyli być jak Honda, nie jak Ford

Jak właściciel firmy może stać się lepszym menedżerem?

  • Design thinking, czyli rola myślenia projektowego w strategicznym rozwoju firm
  • Made in Poland. 10 topowych narzędzi marketingowych
  • 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie ruchu na firmowej stronie www
  • Content – silnik stron internetowych
  • 4 żelazne zasady, o których nie możesz zapomnieć w swoim marketingu internetowym
  • Efekt motyla – rozmowa z Urszulą Herman
  • Umowa NDA krok po kroku. Jak chronić swoje pomysły w relacji z klientem?
  • OKR – jak mądrze stawiać cele sobie i zespołowi
  • 9 technik perswazji, które warto stosować w treści e-maila, by zwiększyć konwersję
  • 5 najbardziej krytycznych błędów w e-mail marketingu
  • Recenzja książki Jona Acuffa Zawodowo od nowa

Dodaj komentarz