Trendy i newsy

FIRMER 3/2018 – Rafał Sonik o pasji, która jest życiowym paliwem

FIRMER 3/2018
709wyświetleń

W erze pracownika poziom jego zaangażowania jest miarą skuteczności zarządzania. Zarówno poziom zaangażowania w pracę, jak i w firmę. Ci, którzy są świadomi tego, że szczęśliwi pracownicy są bardziej produktywni, mogą liczyć na sukces.

Tę tezę zgodnie potwierdzają goście, z którymi w tym numerze rozmawiamy na naszych łamach. Rafał Sonik, Marek Śliboda i Marcin Błeński przekonują, że kluczem do osiągania ponadprzeciętnych wyników jest stuprocentowe zaufanie do współpracowników.

Choć zaangażowanie zespołu w rozwój firmy odpowiedzialnej społecznie wydaje się przewodnim tematem numeru, poruszamy w nim jeszcze kwestie związane z wizerunkiem w sieci, walorach współpracy z influencerami czy podpisania umowy franczyzy. Piszemy o znaczeniu analizy danych, tworzenia treści i monitoringu internetu. Pokazujemy, że małej firmie także potrzebna jest strategia komunikacji i reklama w social media. Wreszcie radzimy też, jak w tym wszystkim osiągnąć balans.

Zapraszamy do lektury!

 

POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER

FIRMER 3/2018 - okładka

 

W numerze 3/2018 znajdziesz: 

  • Pasja życiowym paliwem. Wywiad z Rafałem Sonikiem

Pasja jest w życiu kluczem do osiągania celów i satysfakcji

  • Więcej niż turkus. Rozmowa z Markiem Ślibodą

O partnerskim zarządzaniu opartym na przyjaźni i zaufaniu

  • Współpraca małej firmy z dużymi markami praktycznie. Rozmowa z Przemysławem Jończykiem

Jak mała firma może złowić dużego klienta

  • 7 złotych zalet monitoringu internetu

Jak dbać o wizerunek firmy w sieci i dlaczego warto go kontrolować?

  • Działają tam, gdzie inni nie dają rady. Rozmowa z Marcinem Błeńskim
  • Reklamą w klienta, czyli promocja w social media się opłaca
  • Proste i skuteczne kampanie z influencerami. Możliwości i mierzalne efekty
  • Jak analizować i interpretować dane w Google Analytics?
  • Prowadzisz firmę? Wyróżnij się przez treści – to się opłaca!
  • Kiedy największą wartością jest nazwisko
  • Lejki sprzedażowe. Narzędzie dla każdej branży
  • Biznes to nie całe życie
  • ABC franczyzy
  • MŚP uczy się CSR-u
  • Kalendarz szkoleń i konferencji

 

Dodaj komentarz