W erze pracownika poziom jego zaangażowania jest miarą skuteczności zarządzania. Zarówno poziom zaangażowania w pracę, jak i w firmę. Ci, którzy są świadomi tego, że szczęśliwi pracownicy są bardziej produktywni, mogą liczyć na sukces.
Tę tezę zgodnie potwierdzają goście, z którymi w tym numerze rozmawiamy na naszych łamach. Rafał Sonik, Marek Śliboda i Marcin Błeński przekonują, że kluczem do osiągania ponadprzeciętnych wyników jest stuprocentowe zaufanie do współpracowników.
Choć zaangażowanie zespołu w rozwój firmy odpowiedzialnej społecznie wydaje się przewodnim tematem numeru, poruszamy w nim jeszcze kwestie związane z wizerunkiem w sieci, walorach współpracy z influencerami czy podpisania umowy franczyzy. Piszemy o znaczeniu analizy danych, tworzenia treści i monitoringu internetu. Pokazujemy, że małej firmie także potrzebna jest strategia komunikacji i reklama w social media. Wreszcie radzimy też, jak w tym wszystkim osiągnąć balans.
Zapraszamy do lektury!
POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER
W numerze 3/2018 znajdziesz:
- Pasja życiowym paliwem. Wywiad z Rafałem Sonikiem
Pasja jest w życiu kluczem do osiągania celów i satysfakcji
- Więcej niż turkus. Rozmowa z Markiem Ślibodą
O partnerskim zarządzaniu opartym na przyjaźni i zaufaniu
- Współpraca małej firmy z dużymi markami praktycznie. Rozmowa z Przemysławem Jończykiem
Jak mała firma może złowić dużego klienta
- 7 złotych zalet monitoringu internetu
Jak dbać o wizerunek firmy w sieci i dlaczego warto go kontrolować?
- Działają tam, gdzie inni nie dają rady. Rozmowa z Marcinem Błeńskim
- Reklamą w klienta, czyli promocja w social media się opłaca
- Proste i skuteczne kampanie z influencerami. Możliwości i mierzalne efekty
- Jak analizować i interpretować dane w Google Analytics?
- Prowadzisz firmę? Wyróżnij się przez treści – to się opłaca!
- Kiedy największą wartością jest nazwisko
- Lejki sprzedażowe. Narzędzie dla każdej branży
- Biznes to nie całe życie
- ABC franczyzy
- MŚP uczy się CSR-u
- Kalendarz szkoleń i konferencji