Trendy i newsy

FIRMER 3/2020 – Andrzej Matracki o realiach pracy w dobie koronawirusa

Premiera FIRMER 3/2020
1kwyświetleń

Choć od wybuchu pandemii upłynęło już sporo czasu, przyszłość nadal nie jest jasna. Po okresie wymuszonego pauzowania, większość przedsiębiorstw wróciła do pracy, często jednak na zupełnie nowe tory. Po etapie buntu przyszedł już pewnie czas akceptacji i zakasania rękawów. Ponieważ trudne wydarzenia mogą umacniać, otwierać nowe drzwi, dawać szanse i – jak by to nie brzmiało – działać na korzyść.

Na potwierdzenie tych słów, w tym numerze, tak bardzo osadzonym w cieniu pandemii, głos oddajemy aktywnym przedsiębiorcom. Informacje z pierwszej ręki o tym, jak pracuje się w dobie koronawirusa w wywiadzie z okładki przekazuje nam Andrzej Matracki – wielokrotny mistrz świata we fryzjerstwie i aktywny zawodowo fryzjer. O swoich doświadczeniach opowiadają też właściciele małych lokalnych biznesów, którzy stawili czoła trudnej sytuacji i wyciągnęli z niej lekcje na przyszłość.
Dla tych, którzy próbują się odnaleźć w nowej, zmienionej rzeczywistości, garść porad i sprawdzonych rozwiązań przedstawiają specjaliści w swoich dziedzinach. Wniosek z nich płynie jeden – to w działaniu, choć często nie w zakresie takim jak dotychczas, tkwi klucz do powodzenia. A być może to właśnie ten niełatwy moment zaprowadzi nas do odkrycia nowych możliwości, rzuci nowe światło na prowadzenie biznesu, wskaże jego właściwy kierunek, odkryje rozwiązania dotąd nieuwzględnianie? To, co wydobędziemy z chwili obecnej, z sytuacji, w której zostaliśmy zamknięci i na którą zupełnie przecież nie mamy wpływu, przełoży się na kształt przyszłości.
Zapraszamy do lektury!
 

POBIERZ BEZPŁATNIE NAJNOWSZY NUMER


 

W numerze 3/2020 znajdziesz:

  • Ostre cięcie zmian. Rozmowa z Andrzejem Matrackim
    O realiach pracy w dobie epidemii koronawirusa
  • SEO w realiach kryzysu gospodarczego i epidemii
    Jak koronakryzys wpływa na wyniki wyszukiwania w Google?
  • Pandemia na Facebooku
    Czyli jak teraz zarządzać marką w social media
  • Własna strona internetowa. Jak skonstruować umowę na jej wykonanie?
    Zadbaj o swoje prawa w umowie na wykonanie strony www
  • Empatia konsumencka – źródło przewagi konkurencyjnej
  • Każdy ma swoją historię. Zacznij świadomie opowiadać własną – online
  • 9 zasad skutecznej transmisji live
  • Koronawirus a Google. Jak internetowe imperium uległo w czasie pandemii
  • Dostępność do kredytów dla małych firm się zmniejsza
  • Małe firmy w wielkim kryzysie
  • Biznes kontra pandemia. Jakie lekcje na przyszłość?
  • Koronawirus – szansa dla pracodawców
  • Poznaj narzędzia, dzięki którym praca z domu to też praca
  • Proces rekrutacji w cyfrowej transformacji

 

Dodaj komentarz