Trendy i newsy

Firmer 5/2014 – Teorie wpływu według Piotra Tymochowicza

Firmer 5/2014 - Teorie wpływu według Piotra Tymochowicza
fot. Firmer
451wyświetleń

W grudniowym numerze e-magazynu Firmer gościem numeru jest Piotr Tymochowicz, który zdradza tajniki efektywnej komunikacji i teorii wywierania wpływu w biznesie. Zapytaliśmy również Kamilę Rowińską, life&business coacha o to, jak budować swoje życie prywatne i zawodowe, aby czerpać z niego jak najwięcej. Wyjaśniamy również, jak dostosować się do kolejnych zmian pod nazwą Google Gołąb, która wpływają na wyszukiwanie lokalne oraz jak wykorzystać reklamy Google Adwords, aby być tam, gdzie szukają Cię klienci.

Jak w każdym numerze, również i tym razem, przygotowaliśmy sporą porcję informacji przydatnych w codziennym prowadzeniu własnego biznesu. Wyjaśniamy zmiany w prawie konsumenckim, które niedługo zaczną obowiązywać, przedstawiamy, jakich zaniedbań lepiej się wystrzegać w prowadzeniu sklepu internetowego, przeanalizowaliśmy pomysł na nowy biznes, jakim jest otwarcie własnego klubu fitness oraz przyjrzeliśmy się bliżej możliwościom, jakie niesie ze sobą współpraca, czy to w ramach klastrów, czy chociażby w sieciach franczyzowych. A ponieważ to koniec roku, podsumowujemy, co działo się w branży mobile w ciągu ostatnich 12 miesięcy i czego możemy spodziewać się w kolejnym roku.

Czytaj grudniowy numer FIRMERA:

firmer 5/2014

 
W najnowszym numerze FIRMER 5/2014 znajdziesz:

  • Temat z okładki: Wywiad z Piotrem Tymochowiczem
    O biznesowych teoriach wpływu, matematyce wizerunku i efektywnej komunikacji rozmawiamy z Piotrem Tymochowiczem.
  • Inspiracje: Buduj życie zuchwale i odpowiedzialnie
    Kamila Rowińska, life&business coach, podpowiada, jak dokonywać wyborów, aby budować swoje życie, a nie je tylko przeżyć.
  • Dossier: Tomasz Raczek po godzinach
    Z Tomaszem Raczkiem, dziennikarzem  i krytykiem filmowym, rozmawiamy o podróżach, muzyce i biznesie wydawniczym.
  • Warto wiedzieć: Razem każdy osiąga więcej
    Twój biznes rozwija się w oparciu o relacje. Dziś kilka słów o tym, jak je budować.
  • Inspiracje: Dlaczego ta gęś się tak szarogęsi
    Zainspiruj się prawdziwą historią marki, która podbiła rynek pomysłem na siebie.

Oraz dużo więcej:

  • Google Gołąb – ukłon w stronę wyszukiwania lokalnego
  • Jak korzystać z Google Adwords, aby być tam, gdzie szukają Cię klienci
  • Grzechy i grzeszki polskich e-sklepów, czyli jak nie stracić klienta
  • Zagrożenia i korzyści dla przedsiębiorców w związku z nowym prawem konsumenckim
  • O kobiecych biznesach, kiedy praca i dom stają się jednym
  • Pieniądz uczciwie wytrenowany we własnym clubie fitness
  • Adaptacja nowego pracownika na pokładzie
  • Czy event marketing to tylko zabawa dla MŚP?
  • Świat mobilny w 2014 roku w pigułce
Magazyn FIRMER dla przedsiębiorców

Dodaj komentarz