Trendy i newsy

Firmy.net w 2016 roku. Podsumowanie roku i życzenia noworoczne

618wyświetleń

Firmy.net w 2016 roku. Podsumowanie roku

Przełom grudnia i stycznia to wyjątkowy czas… czas podsumowań mijającego roku i snucia planów na nowy rok. Jak co roku dzielimy się z Państwem naszymi osiągami i wypunktowujemy zrealizowane projekty w 2016 r.

A z okazji zbliżającego się Nowego Roku chcemy złożyć Wam – naszym Klientom – najserdeczniejsze życzenia.

 

Firmy.net w 2016 roku

Przedstawiamy najważniejsze wskaźniki oraz statystyki portalu Firmy.net, śledzone poprzez narzędzie Google Analytisc w okresie minionego roku (od 01.11.2015 r. do 01.11.2016 r.).
 

Firmynet-w-2016_roku_podsumowanie
Dane z Google Analitycs za okres 01.11.2015-01.11.2016 r. Odsłony – każdorazowe wczytanie pojedynczej podstrony portalu przez przeglądarkę. Odwiedziny (sesje) – wizyty użytkowników na stronie. Liczone są od wejścia na stronę do momentu jej przełączenia na inną witrynę (w dowolny sposób). Unikalni Użytkownicy – liczba osób, która odwiedziła stronę w określonym przedziale czasowym.

 
 

Firmy.net w liczbach

Portal Firmy.net udostępnia szereg narzędzi przydatnych do budowania pozytywnego wizerunku małych firm w internecie.
Oto dane, jak firmy, które reklamują się w Firmy.net, korzystają z dostępnych możliwości:
Firmynet-w-liczbach2016
Reklamujące się w naszym portalu firmy udostępniają już 5,6 tys. referencji biznesowych, budując tym samym zaufanie i swoją wiarygodność. Pozyskały już również ponad 100 tys. opinii od klientów, które świadczą o wysokiej jakości usług i oferowanych przez nich produktów.
>> Skorzystaj z darmowego generatora referencji biznesowych
Wciąż wzrasta liczba przedsiębiorców promująca swoje produkty i usługi za pomocą kuponów rabatowych. Od początku istnienia serwisu Okazje.Firmy.net dodano ponad 25,7 tys. okazji.
To wciąż skuteczny sposób na przyciągnięcie uwagi klientów i rozpromowanie swojego biznesu.
>> Promuj firmę za pomocą okazji [Zaloguj się]
W kwietniu 2016 r. wyłoniliśmy 10 laureatów V edycji konkursu “Firma Przyjazna Internautom”. Wizerunek firm w internecie budują przede wszystkim opinie klientów i referencje od partnerów biznesowych. W natłoku przekazów internetowych niezwykle ważne jest też przekazanie zwięzłych i wartościowych informacji odwiedzającym prezentacje. Spełnienie tych wymagań programowych to podstawowy krok do serc internautów. Już ponad 12 tys. firm zadbało o swój wizerunek w sieci. Te firmy, które do kwietnia 2017 r. osiągną wszystkie 5 poziomów będą miały szansę zawalczyć o nagrody i prestiżowy tytuł FPI 2016.
>> Zawalcz o tytuł Firmy Przyjaznej Internautom 2016
 

Świat mobile

Nie sposób zignorować faktu, że urządzenia mobilne zaczynają grać coraz większą rolę wśród użytkowników internetu. Obserwujemy stale rosnący odsetek użytkowników portalu Firmy.net właśnie z tych urządzeń.
Firmy.net - ruch z urządzeń mobilnych-2016
Portal Firmy.net oraz prezentacje są responsywne, czyli zostały dopasowane do wszystkich urządzeń, co oznacza, że przeglądanie serwisu z poziomu smartfonu czy tabletu jest taka samo wygodne jak na komputerze. Dzięki temu masz pewność, że prezentacja Twojej firmy jest dopasowana do aktualnych standardów wymaganych od Google, jak i od użytkowników mobilnych.
Firmy.net udostępnia również darmową aplikację dla użytkowników tabletów i komputerów na wszystkie systemu operacyjne. Aplikacja umożliwia znalezienie dowolnej firmy, a także produktu lub usługi w Polsce w kilka sekund. Intuicyjny, prosty interfejs pozwala bez trudu i szybko wybrać spośród wielu firm tą, która idealnie spełnia wymagania wyszukiwania.
aplikacja na urzadzeniach moblilnych
 

Usprawnienia i nowości w Firmy.net

  • Firmowe zdjęcia w służbie budowania wizerunku

Zdjęcia przyciągają uwagę, pozwalają na wyróżnienie firmy, kreują wizerunek, umożliwiają poprawę wiarygodności oraz przede wszystkim sprzedają.
Dlatego wprowadziliśmy możliwość dodawania własnych zdjęć w nowych miejscach na prezentacji w Firmy.net. Wykorzystuj moc fotografii do celów promujących Twoją firmę, dodając:
– zdjęcie swojej siedziby [Dodaj zdjęcie siedziby],
– zdjęcie okładkowe, które charakteryzuje Twój biznes [Dodaj zdjęcie okładkowe],
– galerię zdjęć, aby pokazać to, co trudno nazwać słowami [Dodaj galerię zdjęć],
– logo, aby wzmocnić wizerunek swojej firmy [Dodaj logo].
 

  • Uporządkowany Katalog produktów i usług

Wprowadziliśmy nową możliwość w Firmy.net – szeregowanie wszystkich składowych Twojej oferty w Katalogu produktów i usług. Wybierz swoje 4 flagowe produkty lub usługi i promuj je na stronie głównej prezentacji. To je od razu zauważy odwiedzający Twoją prezentację. Pozostałe pozycje również możesz uporządkować, nadając im dzięki temu hierarchę ważności.
>> Zaloguj się i uszereguj swój Katalog
 

  • Zarządzanie zakładkami z opiniami i referencjami

Masz możliwość zarządzania zakładkami zawierającymi referencje oraz opinie o Twojej firmie, wystawiane za pośrednictwem portalu Firmy.net.
W zakładce Opinie klientów możesz przeglądać wystawione Twojej firmie opinie, odpowiadać na nie lub jeśli nie życzysz sobie ich wyświetlania, całkowicie wyłączyć system otrzymywania opinii.
W zakładce Referencje tworzysz własną bazę dokumentów potwierdzających Twoją fachowość i rzetelność wykonania usługi czy jakości dostarczanych towarów. Proś swoich partnerów biznesowych o słowa rekomendacji, a także sam wystawiaj referencje w ramach uznania. Skorzystaj z generatora referencji dostępnego na stronie www.referencje.firmy.net.  Jeśli nie masz rozbudowanych kontaktów biznesowych i nie posiadasz referencji od partnerów, wówczas możesz usunąć zakładkę „Referencje” ze swojej prezentacji.

>> Zaloguj się i wykorzystaj moc usprawnień

 

Baza wiedzy małych firm

Nieustannie aktualizujemy bloga Firmy.net  o najciekawsze i najskuteczniejsze informacje z zakresu 4 obszarów tematycznych:

  • Mała firma w sieci
  • Wywiady i inspiracje
  • ABC biznesu
  • Trendy i newsy

Dzięki obszernej bazie wiedzy dla małych firm masz dostęp do praktycznych porad, inspiracji, historii sukcesu małych firm oraz nowości w portalu Firmy.net. Klienci Firmy.net mogą tu również znaleźć wskazówki, jak wycisnąć najwięcej profitów z posiadanej prezentacji.
>> Odwiedź blog Firmy.net
 

FIRMER – magazyn przedsiębiorcy

Za nami 19 numerów, wydawanego kwartalnie przez zespół Firmy.net, e-magazynu dla przedsiębiorców.
Magazyn Firmer to praktyczna wiedza dla przedsiębiorców jak efektywniej prowadzić własny biznes. Znajdziesz u nas tematy związane z problematyką prowadzenia własnej firmy, w tym z zarządzaniem i promocją, szczególnie w sferze online. W 2016 roku gościliśmy na naszych łamach wiele osobistości ze świata biznesu czy show biznesu. W tym roku przede wszystkim mogliście przeczytać i zainspirować się biznesową historią Michała Żebrowskiego oraz zaczerpnąć z ogromnej wiedzy o języku polskim od Prof. Jerzego Bralczyka. W nadchodzącym roku szykujemy wywiady z kolejnymi znakomitymi osobami.
>> Pobierz bezpłatnie magazyn FIRMER
Firmer

Raporty o kondycji sektora MMŚP

Od ponad 3 lat wydajemy cyklicznie raport z badania nastrojów gospodarczych wśród mikro- i małych firm w Polsce. Raport „Jak w Polsce prowadzi się własny biznes” powstaje na podstawie odpowiedzi przedsiębiorców, którzy oceniają zmiany, jakie nastąpiły w głównych obszarach ich działalności, m.in. poziomie cen, poziomie sprzedaży, poziomie zatrudnienia, odczuwanej pozycji na rynku oraz prognozują przyszłe spadki lub wzrosty.
W grudniu 2016 r. opublikowaliśmy wyniki 7. edycji badania. Zachęcamy do lektury raportu, aby poznać nastroje, jakie panują w sektorze, który uważany jest za „siłę napędową” polskiej gospodarki.
>> Sprawdź najnowszy raport o MMŚP
raport_vol7_baner_blog_660x325
 

Fanpage Firmy.net na Facebooku

Od 5 lat budujemy społeczność mikro- i małych firm związanych z fanpagem Firmy.net. Dołącz do nas i otrzymuj skuteczne porady, bierz udział w ciekawych dyskusjach, poznawaj narzędzia przydatne do promocji w internecie wraz z solidną porcją humoru biznesowego, czyli wszystko to, co małe firmy lubią najbardziej.
>> Dołącz do nas na Facebooku
 

Drodzy Klienci! Z okazji Nowego Roku przyjmijcie od nas serdeczne życzenia

zyczenia_nowy-rok_600px

5 komentarzy

Dodaj komentarz