Wspieranie polskich przedsiębiorców, praca na rzecz budowy pozytywnego wizerunku oraz promocji małych i średnich firm w sieci, a także popularyzacja rozwiązań dla biznesu to zadania, które łączą Fundację Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz portal Firmy.net. Dlatego Fundacja została patronem honorowym Konkursu Firma Przyjazna Internautom.
Od jakości komunikacji w relacji firma–klient zależą rozwój przedsiębiorstwa i jego zyski. Dlatego warto, by była ona na najwyższym poziomie i spełniała konieczne standardy. Wizerunek firmy, szczególnie w sieci, wpływa na zainteresowanie internautów i decyduje o tym, czy obdarzą ją oni swoim zaufaniem i staną się jej klientami. Dzięki udziałowi w Konkursie FPI firmy mają szansę stworzyć swoją efektywną prezentację, przyjazną użytkownikom i wyszukiwarkom. W ten sposób mogą wykreować swój wizerunek, który pozwoli im wyróżnić się na tle konkurencji.
Idea programu jest wspierana przez Fundację Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Fundacja została powołana w październiku 1992 roku przez Mazowiecką Izbę Rzemiosła i Przedsiębiorczości.
Głównym celem jej działania jest wsparcie i propagowanie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw poprzez działania promujące firmy w Polsce i za granicą, organizację wydarzeń i szkoleń, świadczenie usług doradczych oraz wdrażanie programów realizowanych ze środków pomocowych na wsparcie przedsiębiorstw. Od 1996 roku Fundacja MSP jest częścią ogólnopolskiej sieci Krajowego Systemu Usług dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw (KSU). Fundacja MSP posiada akredytację Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w zakresie świadczenia usług informacyjnych, szkoleniowych oraz doradczych, zapewniając swoim klientom najwyższy poziom obsługi.
- Wspiera przedsiębiorczość
- Wdraża fundusze UE
- Nagradza inicjatywę
Jest również organizatorem konkursu “Lider Przedsiębiorczości Roku”, który wyróżnia szczególnie aktywne, innowacyjne, konkurencyjne i dynamicznie rozwijające się firmy działające na terenie całego kraju.
Tytuł Lidera Przedsiębiorczości Roku nadawany w ramach konkursu wyróżnia szczególnie aktywne, innowacyjne, konkurencyjne i dynamicznie rozwijające się firmy rzemieślnicze, handlowe, produkcyjne i usługowe, działające na terenie całego kraju. O tytuł ten ubiegają się również osoby, organizacje otoczenia biznesu oraz jednostki samorządu terytorialnego aktywnie działające na rzecz promocji i rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce.
Dowiedz się więcej: www.fund.org.pl
Jak zostać Firmą Przyjazną Internautom 2015?
Aby wziąć udział w konkursie, należy dołączyć do programu i stworzyć prezentację swojej firmy, spełniając 5 warunków, które aktualnie obowiązują w programie. Masz czas do 17 kwietnia 2016 r., do godziny 23:59.
Udział w konkursie jest bezpłatny, a założenia konta, aby dołączyć do programu jest darmowe (darmowa wizytówka w portalu Firmy.net).
Zakwalifikowanie do konkursu odbywa się automatycznie w momencie osiągnięcia wszystkich kryteriów. Obecnie, firmy zaangażowane są w zrealizowanie następujących wymagań, które wpływają na poprawę ich wizerunku w sieci:
- unikalne treści w prezentacji,
- kompletność i rzeczowość oferty,
- pozytywne opinie klientów,
- referencje od partnerów,
- wyróżnianie swojego wizerunku w internecie.
Więcej informacji o warunkach programu znajduje się na stronie: www.fpi.firmy.net/kryteria-oceny.html.
Korzyści z udziału: prezentacja firmy jest wysoko pozycjonowana w wynikach wyszukiwań oraz jest przyjazna internautom, ponieważ przedstawia odwiedzającym ją klientom wartościowe informacje.